Cursors

~denizbahcesi~

HOŞGELDİNİZ!!!! ~~~~~~~~~~~~~~ :)

Monday, December 18, 2006

YEMEKLİ MİSAFİR

Blog images

Dün aksam cocukluk arkadaslarımı yemege aldım.Biri evli toplamda 5 kişiydik.Gündüz Kocişşle temizlik yaptık cok yorulduk.Hala kafama göre bir temizlikçi bulamadım bu gıdısle sonsuza kadar da bulamayacagım gıbı gorunuyor.Birara Migrosa gittik onun oralardan çam ağacı aldık gercek.Balkon da durabılen bodurlardan.Balkon da bıtkıyı sevıyorum ama gecen sene ki çamı yasatamamıstım umarım bu yasar.Balkon cooookkk gunes gorunce yazı cıkaramıyorlar bitkicikler.Süsledik çamımızı ışıklarımızı taktık güzel oldu.Arkadaslarımız 18:30 gıbı geldıler gece yarısı gıbı gıttıler.Yedik-içtik eglendık.Ama gecenın sonunda Kocişş ve ben ölmüştük yorgunluktan.

Çocukluk arkadaslıkları hiç sonradan edinilenlere benzemiyorlar.Yeri ayrı oluyor hele evlenınce eslerde anlasıyorlarsa tadından yenmıyor.Onları cok seviyorum.
Cumartesi aksamı da Kocişşin iş yerinden bizden büyük bir çifte yemege davetlıydık.Cumartesi gündüz okulda ki bayanlarla bır cafede paralı gunumuz vardı.Ordan sonra baska bır arkadasımla bulustum.Uzun süredir görüşmüyorduk özlemişim.
Dünden cok yorgunum .O yüzden bugün hiç işe gidesim yok :(

13 Comments:

Blogger Noni said...

Merhaba aqua, bak ben de bugün sana misafirliğe geldim ama ben zahmetsiz misafirim, pasta-börek, çay-kahve istemem, yazılarını okuyup hemen kalkacağım :)

Sana güzel bir hafta diliyorum!

Monday, December 18, 2006 11:06:00 AM  
Anonymous Anonymous said...

Benim sana yazdığım yorumlar nereye gitti yahu iki post öncesinde uzun uzun yazmıştı..

Neyse misafir olayını severim ama tabii yorucu oluyor :)

Monday, December 18, 2006 11:24:00 AM  
Blogger ciceklibahce said...

Bende misafiri çok severim ama ev toplamaktan sıkıldım. Yemek yapayım sofralar hazırlayayım onlar yormuyor ama ev toplamaya yetişemiyorum! Salonun her yerinden çıkan arabalar mutfaktan çıkan minik adamlar hatta koridorlarda duranlar!!

Monday, December 18, 2006 12:40:00 PM  
Blogger Blog Sahibesi said...

ohhh ne güzel hazırlanılmış misafirler için. Bende isterim :)

Monday, December 18, 2006 1:55:00 PM  
Anonymous Anonymous said...

This comment has been removed by a blog administrator.

Monday, December 18, 2006 10:05:00 PM  
Anonymous Anonymous said...

This comment has been removed by a blog administrator.

Monday, December 18, 2006 10:11:00 PM  
Blogger aqua / ~~denizbahcesi~~ said...

Sayın adını vermek istemeyen okurum; Ben ingilizce öğretmeniyim.Dikkat etmiyorum yazarken o yüzden olmustur affet!Uyardıgın için sagol.Dedıgın gıbı savunma mekanızması kullanmak istiyorum : Senin de ''...yazılır.'' dan sonra nokta koyman ve ''hangi' yerine 'handi' yazman yanlıs olmus.(Sen bu imla hatası bulma oyunundan ne zevk alıyorsun anlamadım.Bak şimdi ben sana hatanı soyleyınce hıc zevk almadım .Sen en iyisi blogun varsa adresını ver bana .Ben senın blogu okuyup imla hatalarını bulayım belki senin gibi zevk alırım .)

Tuesday, December 19, 2006 5:33:00 PM  
Blogger aqua / ~~denizbahcesi~~ said...

noni;her zaman beklıyorum
çilekli pasta; zevklı ama yorucu
nuray; bidaha sefere gel :)

Tuesday, December 19, 2006 5:36:00 PM  
Anonymous Anonymous said...

This comment has been removed by a blog administrator.

Tuesday, December 19, 2006 7:08:00 PM  
Anonymous Anonymous said...

ya beğenmiyorsan okuma kardeşim..kimsin sen ya sen düzeltsen ne olur düzeltmesen ne olur..ben bu kızı dilbilgisi yüzünden değil içtenliği yüzünden seviyorum ve okuyorum çatla patla sürün alla allaa..

çok sinirlendim canım yaa.takma o adamı sen.. bu arada sen betabloger olmuşsun sana kendi bloger adresimle yorum yapamıyorum ben mayonez.

Tuesday, December 19, 2006 9:32:00 PM  
Blogger Pinky said...

uff nolmuş yine böyle!Neyse aquacım keyifli bir haftasonu geçirmene sevindim.Bu arada bir alt posttakiçoraplar ve gecelikler çok şirin,eşin zevkliymiş gerçekten :) yoğun bir haftasonuymuş ama bence öylesi daha güzel

Tuesday, December 19, 2006 10:07:00 PM  
Blogger aqua / ~~denizbahcesi~~ said...

beni üzen adını vermeyen tırsık kişiler siz beni durupdururken üzdünüz ALLAHta sizi ÜZSÜN inşallah(nasıl dilbilgisi dogru olmus mu bedduamın? )
mayonez -pinky;sağolun!

Wednesday, December 20, 2006 12:46:00 AM  
Blogger nilly said...

oooohhhooo, ugramayali neler neler biriktirmisin. Coraplar ve sabahlik cok seker. Istanbul geziside pek bir haraketli olmus. Yemeklere gtimeler, yemeklere cagirmalar. Cok faal bir donem gecirmissiniz. Cocuk bezi seklindeki sekere bayildim. Yaraticilk budur iste :)

Thursday, December 21, 2006 11:48:00 PM  

Post a Comment

<< Home


Name:
Location: medi.& agean sea :), Türkiye

Hiçbir resim ve yazı izinsiz kullanılamaz!

Powered by Blogger

adopt your own virtual pet!