Cursors

~denizbahcesi~

HOŞGELDİNİZ!!!! ~~~~~~~~~~~~~~ :)

Friday, November 03, 2006

ÖFFFF...!

THY nın öğretmenler günü indiriminden yararlanabıldım.Sagolsunlar ugrastırmadılar :)
Dün kolum için Dr a gittim.Hangı bolume de gıdecegımı bılemedım.Kolumun içinde ki kas basta olmak üzere boyundan baslayarak tum sag tarafım rahatsız.Fizik tedavıye gıt dedıler.Gittik annemle onun da belınde bır sorun var.Fizik tedavının dr sı bashekım oldugu ıcın her hafta muayne yapmıyormus.Ne demekse??!!? Bız de ortopedıye gıttık bılmıyorum dogrumu yaptık ama ben sevkı almısken bugun mutlaka gıdeyım bır doktora dedım.Dr ıkımızle de ilgilendi.Filmler cektırdık.Benım boynum da kıreclenme ve düzlesme varmıs.Ondan olabılırmıs.İlaclar verdı.Acaba bır de fızık tedavıye mı gıtsem ?????Gecsın artık gecelerı ıyı bır uyku cekmek ıstıyorum ya...
NE ALAKA DİYECEKSINIZ AMA BEN COK KISKANC BIR INSANIM VE TÜM KISKANCLIK DUYGULARIMI BÜNYEMDEN ALDIRMAK İSTİYORUUUUUUUMMMMMMMMMMMM! SEVDIKLERIMI KISKANMAKTAN YORULDUM ARTIK!!!! Image hostingHİÇ KİMSEYİ KISKANMAK İSTEMİYORUM NEFRET EDIYORUM HİÇ KİMSENİN NE YAPTIĞI ETTİĞİ UMRUMDA OLMASIN UGRASMAYAYIM :(

7 Comments:

Anonymous Anonymous said...

Aquacım sorma bende de boyun düzleşmesi var. Doktor fizik tedavi önerdi bana. yaklaşık 3 hafta sürüyor ve hergün hiç aksatmadan gitmen gerekiyor. Benim iş saatlerime uymadığı için henüz başlayamadım. Yeni çözümler arıyorum. Bende baş dönmesi falanda yapıyor. Çok geçmiş olsun canım. Neler yaşadığını anlayabiliyorum. Bu arada kıskanmak eğer dozunda kalırsa güzeldir bence. Kıymet bilir kıskanan ve kıskanılan :) Ama tabi hiç olmasa da olurmui di mi :)

Friday, November 03, 2006 11:13:00 AM  
Blogger Ozgur Gercek said...

benimde sirt agrilarim var aslinda ama doktora gitmeye korkuyorum, gidersem kesin bende de birsey cikacak, surekli topuklularin uzerinde ayakta dur, sonra gec bilgisayarin karsisinda otur, kamburun ciksin :((( umarim en kisa zamanda iyilesirsiniz annen ve sen.

kiskanclik o kadar da kotu diil, azi karar, cogu zarar cinsten. ben kiskandigimda direk kiskaniyorum derim, hic icimde tutmam, cikar icindekini gitsin, saklama, tutma, sinir yapma. iyi gelecek bak :)

Friday, November 03, 2006 12:04:00 PM  
Blogger nilly said...

Thy indirimin hayirli olsun. Agrilarin icin gecmis olsun. Bence ilac tedavisinden ziyade fizik tedavisine gitmen daha yararli olur.

Friday, November 03, 2006 10:20:00 PM  
Blogger Asortik Krep said...

Neyi kıskandığını anlamadığım için çaresini de söyleyemedim :)

Sunday, November 05, 2006 3:43:00 AM  
Blogger ciceklibahce said...

Geçmiş olsun. Dilerim en yakın zamanda iyileşirsin.
Bence her insanda biraz kıskançlık vardır. Ben hiç kıskanmıyorum diyenden kork:)

Sunday, November 05, 2006 10:15:00 PM  
Blogger CaDı said...

Geçmiş olsun ve her insanda biraz kıskançlık olması normal bence. Bende sevdiğim insanları kıskanırım başkalarından:)

Monday, November 06, 2006 2:55:00 PM  
Blogger starbug said...

ay canım geçmiş olsun ben de bazı prob.den gitmiştim doktora, o da omurganda düzleşme var, bi fiziktedaviciye git hareketler verirler sbah onları yap dedi, kısacası adam hiç ilgilenmedi ben de hiçbişey yapmıorm ama nedense artk pek sorunum yok, kambur oturmamdan başka.. düzleşme varsa nasıl oluo bu onu da anlamış deilim ama yuvarlanıp gidiorm işte :)

Tuesday, November 07, 2006 12:43:00 PM  

Post a Comment

<< Home


Name:
Location: medi.& agean sea :), Türkiye

Hiçbir resim ve yazı izinsiz kullanılamaz!

Powered by Blogger

adopt your own virtual pet!