Cursors

~denizbahcesi~

HOŞGELDİNİZ!!!! ~~~~~~~~~~~~~~ :)

Tuesday, December 12, 2006

HAFTASONU











Haftasonu Kocişşin yönetim kurulun da olduğu mühendisler odasının baglı oldugumuz Denizli de 52.yıldonumu kutlaması vardı.Cumartesi yola çıktık.Kocişşlerin toplantısı vardı varırvarmaz girdi toplantıya.Benım de planım Denizli de yasayan çocukluk arkadasımı zıyaret etmek sıze daha önce bahsettıgım kızı Ece yi mıncıklamaktı.Ama onlar da cumartesi günübirlik Nazilliye gitmek zorundaydılar.Ben de boşboş gezindim.Boyner den resim de gördüğünüz gözkalemini ve Ece ye hediyeler aldım.Diğer resim de gördüğünüz bebek bezi şeklinde ki nesne aslında Ecenin mevlüt şekeri.Çok tatlı değil mi çekmeden duramadım.Arkadasımın agbısıde Eceyle asagı yukarı aynı zamanlarda dunyaya gelen bır erkek bebege sahıp.Bebek bezinin mavi kurdelasında da onun adı yazıyor.Gezmekten sıkılınca sinemaya gittim.Türkan Şorayın Uğur Yücelle oynadıgı Hayatımın Kadınısın vardı o saatte sadece.Normal de gitmeyecegım bır fılm zaman gecsın dıye gırdım.Tahmın ettıgım gıbı ıc karartıcı bır fılmdı.Neden bız dogruduzgun romantık komedı ya da romantık ask fılmlerı cekemıyoruz kı???Filmden cıktım alısverıs merkezın de bıseyleer atıstıryordum Kocişş geldı benı almaya Pamukkaleye dogru yola cıktık .Otelımıze varır varmaz sıcak termal havuza atladık.Boyun kıreclenmeme süper iyi geldi.Tüm mühendisler eşlerıyle havuz da cıbıldanırken benım dıkkatımı bır bey cektı.akaesın tanıyorum ama nerden onu cıkaramadım.O da bana bakıyor.15-20 dakıka sonra o beyın 2 senedır bızım okulu teftıs eden mufettış beylerden bırı oldugunu hatırlayabıldım.Ben ne yapayım mayoyla gorunce tanıyamadım.Sonra konusunca anladık o da benı cıkaramamıs sanırım ustumde kı bıkınıden dolayı :)) Müfettiş beyın eşi mühendismıs o yuzden gelmıs tabiii ki. Sonra Kocişş bana 20 dakıka masaj ayarlamıs onu yaptırdım bır ıyı geldı o sıcak suların üstüne. Aksam da Odanın kutlama yemegıne katıldık.Orkestra süperdi genclerın oldugu bır masadaydık cok eglendık.Ertesi gun Ecelere ugradık sevdık mıncıkladık memleketımıze döndük. :)


9 Comments:

Blogger Serra said...

haftaSonunun guseL gecmeSine sefindim. Her$ey yoLunda gibi gorunuo, umarim oLedir.. korkutma bizi yaf. :)

~Serra

p.S. aLdigin ciciLeri guLe guLe kuLLanirSin in$. O $eker paketine de ayri bir bayiLdim. :)

Tuesday, December 12, 2006 12:48:00 PM  
Anonymous Anonymous said...

This comment has been removed by a blog administrator.

Tuesday, December 12, 2006 8:13:00 PM  
Anonymous Anonymous said...

Aqua benimde öyle bir termal tatile ihtiyacım var. Sürekli masa başında çalışmaktan odun gibi oldum :)
Ne güzel dinlenmişsin sende.

Wednesday, December 13, 2006 2:41:00 PM  
Anonymous Anonymous said...

Şeker paketi bence de çok şirin olmuş. Ayrıca termal havuz ve masaj olayına çok özendim.

Wednesday, December 13, 2006 5:19:00 PM  
Anonymous Anonymous said...

hep böyle mutlu ol sen canım :)

Kalem süper, şeker de ayrı güzel. Sıcak sularrrr ve masaj ohhhh ne güzel yapmışsın.

Wednesday, December 13, 2006 8:19:00 PM  
Blogger sevil said...

seninde blogun cok guzelmis tanıstıgımıza memnun oldum.
(yorgun anneden)

Thursday, December 14, 2006 2:39:00 PM  
Anonymous Anonymous said...

Valla allah içinize sindirsin.bende masaj istiyorum insan nasıl rahatlıyordur kimbilirrr.Aldıklarınıda güle güle kullan

Thursday, December 14, 2006 8:08:00 PM  
Anonymous Anonymous said...

Aqua cim ayni yemekte ve ayni organizasyonda bizim de eniste vardi:) Sen de mi Denizlidensin? Bi de bloga giris yapamiyomusun? Davetini gonderdim ancak onay gelmedi henuz..

Friday, December 15, 2006 5:26:00 AM  
Blogger aqua / ~~denizbahcesi~~ said...

This comment has been removed by the author.

Friday, December 15, 2006 10:22:00 AM  

Post a Comment

<< Home


Name:
Location: medi.& agean sea :), Türkiye

Hiçbir resim ve yazı izinsiz kullanılamaz!

Powered by Blogger

adopt your own virtual pet!