Cursors

~denizbahcesi~

HOŞGELDİNİZ!!!! ~~~~~~~~~~~~~~ :)

Thursday, December 07, 2006

DEVAM...



Az önce yazdıgım postta bişeyler oldu ben de onu bastırıp ikinciye yazmaya basladım ne oldu anlamadım ama neyse artık Kocişşle gittigimiz Beşiktas-Bursa macı benım ılk gıttıgım buyuk mactı.Stada cıktıgımız da kendımı Harry Poter da okulda bır oyun oynuyorlarya ucansüpürgelerın üstünde quinch mı neydı adı onun stadında sandım.Aynı fılm de kı gıbı bır uğultu,çoşku,heyecan!Ben bayıldım bu büyük stad maclarına hep gitmek istiyorum artık.Aslın da ılk basta korktum cunku bayan sayısı azdı ve içeri girene kadar cok konntrolden gectık.Ama iyiyki gitmişiz Kocişşin takımı maçı aldı.Ertesi gün alışveriş merkezlerine gittik.Cevahir,Metrocity,Kanyon,...vb Kocişş bana öğretmenler günü hediyesi Oysho dan bır sabahlık aldı Hello Kitty var üstünde.Alışverişe kaptırdım kendımı İstanbul da öderken zorlanmam umarım ;P Kocişş işi için kendine bir laptop aldı ben de cok sevdım kendısını.Bir aksam eskiden bizim şirkette çalışan şimdi İstanbulda kendı işini yapan bir mühendis arkadasla görüştük.Kanyon da WAGAMAMA ya gitttik.Ben zaten Chinese e bayılırım,iyi oldu.Sonra o bize İstanbul turu attırdı.İstanbul da çok eğlendim ama gezmekten hiç bu kadar yoruldugumu hatırlamıyorum.Gelince 2 gün üstümden atamadım yorgunlugu.Döndükten sonra Kocişş iş iiçin yine Bodruma gitti.5 gün ayrı kaldık.Bıktım artık valla şu Bodrum işinden :(

2 Comments:

Anonymous Anonymous said...

:)

Friday, December 08, 2006 2:17:00 AM  
Blogger Age35 said...

Vallahi bravo,biz İstanbul da gidemedik WAGAMAMA ya ..=)

Monday, December 11, 2006 12:07:00 AM  

Post a Comment

<< Home


Name:
Location: medi.& agean sea :), Türkiye

Hiçbir resim ve yazı izinsiz kullanılamaz!

Powered by Blogger

adopt your own virtual pet!