Cursors

~denizbahcesi~

HOŞGELDİNİZ!!!! ~~~~~~~~~~~~~~ :)

Tuesday, November 28, 2006

KOCİŞŞ

MySpace DOĞUM GÜNÜN KUTLU OLSUN KOCİŞŞŞ! Bugün canım Kocişşimin doğum günü!!!! 30 oldu artık canım benim. Hayatımızın son 3,5 yılı birlikte geçti ve umarım ölünceye kadar birlikte olur ,beraber tüm hayallerimizi gerçekleştiririz.Kocişş süper bir eş,yakışıklı bir erkek,anlayışlı bir hayat arkadaşı,sadık bir dost,ruh ikizi bir sevgili,ihtiyacım olan herşeyi bana vermek için çabalayan iyi yürekli ''adam'' gibi adamdır.Benim tüm kaprislerime şımarmalarıma dayanır.Sabırlıdır kolay sinirlenmez,yay burcunun tüm güzelliklerini taşır,spora çok düşkündür.Tüm arkadaşlarım çok sever onu ailem ise bayılır.
Onu doğum günü hediyesi olarak İstanbula götürdüm uçakla geçen perşembe.Daha önce anlatmıstım.Pazar gecesi döndük çok eglenceli geçti tabii Kocişşin hediye paketi tur da en begendıgı kısım Beşiktaş-Bursaspor macına gitmemizdi.Bu akşam için de gizli planlarım var arkası yarın... :)
KOCİŞŞŞŞŞŞŞ SEVMEK NE KELİME HASTAYIM SANA HASTA ! DOĞUM GÜNÜN KULU OLSUN BİRLİKTE YAŞLANMAK DİLEĞİYLE




8 Comments:

Blogger CaDı said...

Kocişinin doğum günü kutlu olsun;)

Tuesday, November 28, 2006 3:33:00 PM  
Anonymous Anonymous said...

kuzum benim, yazdıklarının hepsini hak ediyorsun canım benim inşallah ömür boyu tüm doğumgünlerimizi beraber ve mutlu geçiririz. bitanesin sen benim için ,şimdiye kadar yaşadığım en güzel doğum günüydü,hediyelerin için teşekkürler,hastayım sana hasta

Tuesday, November 28, 2006 3:45:00 PM  
Blogger Asortik Krep said...

Yazdığın en güzel blog yazısıydı..Hediyelerine bende bayıldım..maç kısmı hariç :)
Yeni yaşınızı kutlarım , nice yaşlara..

Thursday, November 30, 2006 11:04:00 AM  
Anonymous Anonymous said...

Kacirmisim dogum gunu kutlamasini :( Esinin dogum gunu kutlu olsun, insallah butun dileklerin gerceklessin ve siz sonsuza kadar beraber kutlayin butun guzel gunleri. Kocaman optum canim.

Friday, December 01, 2006 4:17:00 AM  
Anonymous Anonymous said...

Aquacım nice mutlu yıllar diliyorum sana ve eşine. Aslında bence siz birbirinizi bulunca yeniden doğmuşsunuz :)))

Friday, December 01, 2006 12:06:00 PM  
Blogger nilly said...

Kocsinin dogumgunu kutlu olsun. Nice senelere.

Friday, December 01, 2006 10:34:00 PM  
Anonymous Anonymous said...

Kutlu olsun dogumgunu esinin Aquaa...Cok mutlu olun birlikte, bu guzel cumleleri 80 yasina gelince de soyle esinin kulagina insallah, torunlar sizinle dalga gecsin, babaannem dedemeee asiikk diye dolansinlar ortalikta insallah:):)

Wednesday, December 06, 2006 10:36:00 PM  
Blogger aqua / ~~denizbahcesi~~ said...

en basta Kocişş olamak üzere :P hepinize cok tesekkür ederim şekerler

Thursday, December 07, 2006 12:18:00 PM  

Post a Comment

<< Home


Name:
Location: medi.& agean sea :), Türkiye

Hiçbir resim ve yazı izinsiz kullanılamaz!

Powered by Blogger

adopt your own virtual pet!