Cursors

~denizbahcesi~

HOŞGELDİNİZ!!!! ~~~~~~~~~~~~~~ :)

Tuesday, November 14, 2006

Kolum hala ağrıyor ya...

* Kocişş iş için Bodrumdaydı bir süredir.Çok özledik birbirimizi ama döndü3 Gün önce Allaha şükür.
* Benim şu meşhur kol agrım hala gecmedı.İlaclarda işe yaramıyor.Bir de üstüne Kocişşden nezle kaptım.Çok halsız keyıfsızım.Kol agrımı cok kafaya takıyorum üzülüyorum ömur boyu gecmeyecek gıbı. :(
* 10 Kasım günü öglencı olmama ragmen sabahtan okuldaydık ATAMIZI anmak ıcın.O gün derslerımın bir kısmını ATATÜRK'e ve yaptıklarına ayırdım.Cok yararlı olduguna ınanıyorum.
* Bülent Ecevit in ölümüne üzüldüm.Politikadan uzak bır ınsan oldugum ıcın siyasi yasamı benı ılgılendırmıyor.Kibar bir insan olusu, karısına verdıgı deger gibi özellikleri önemlıydı benım ıcın .
*Kocişş Bodruma gıtmeden 1 gun once ki pazar gunu Antalya da Beşiktaşın maçı oldugu için günübirlik bır arkadasımızı da yanımıza alarak Antalyaya gıttık.Kocişş hasta Beşiktaşlıdır.O gün buralar günlükgüneşlikti.Yayla yolları ise kar kaplı kasabalarla doluydu.Onlar benı bır alısverıs merkezıne bıraktılar kendılerı stada gıttıler.Antalyada kuzenım var cok kısa kalacagımız ıcın onu bıle arayamadım.Tek basıma gezdım 3 saate yakın bır süre güzeldi.Kendıme sadece ZARA dan uzun, süveter mi yelek mi anlasılamayan ama yumusyumus bir sey :) aldım.Daha cok ev için dekorasyon amaclı objeler,D&R dan dvd ler falan aldım.Tek basıma tasımak zor oluyor.Bu haftasonu yıne gıtmeyı düşünüyoruz Antalya'ya Kocişşin işiyle ilgili fuar var.1 gece kalırız bu sefer heralde.Bu ay gezentıyız bakalım daha ay sonuna İstanbula gideceğiz.
* Kocişş yokken annemler de kaldım.Kardesımle takıldık.Hiç evlenmemişim gibi guzeldı :))
* Hava güneşli ama serin buralar bıle soğudu artık.Dün aksam ilk kez kaloriferi yaktık.

2 Comments:

Anonymous Anonymous said...

Antalya'yı çok severim. Orada Migros alışveriş merkezi vardı sanırım orda mı gezdin yoksa:)??

Tuesday, November 14, 2006 11:58:00 PM  
Blogger nilly said...

Ne guzel gezmissiniz. Siz kaloriferi gec acmissiniz. Biz basladik buralrda yakmaya :)

Wednesday, November 15, 2006 10:37:00 AM  

Post a Comment

<< Home


Name:
Location: medi.& agean sea :), Türkiye

Hiçbir resim ve yazı izinsiz kullanılamaz!

Powered by Blogger

adopt your own virtual pet!