Cursors

~denizbahcesi~

HOŞGELDİNİZ!!!! ~~~~~~~~~~~~~~ :)

Saturday, December 16, 2006

Yaşasın Haftasonu


Yasasın haftasonu geldiiiiiiii
Şimdi giydim pijamalarımın üstüne sabahlıgımı, en sevdığim çoraplarımı yan geldim yatıyorum kucagımda lap-top.Bu sabahlıktan bahsetmıstım sıze Kocişşin İstabuldayken bana Oysho dan öğretmenler günü hediyesi aldıgı sabahlık.
Yarın aksam Kocişin iş arkadaslarından bırıne aksam yemegıne davetlıyız pazar günü de benım cocukluk arkadaslarım eslerıyle bıze yemege gelıcekler.Yarın sabahtan Ececımle ve annnesı kankım Japanla görüşecegım.Ayrıca yarın okulda ki arkadaslarla ''paralı gün yapalım cafecafe gezelım tozalım ''aktıvıtemız var.Gecen ay ekmıstım bu ay mutlaka gıtmem lazım.Okulda kı arkadasları sevıyorum ama haftanın 5 gunu gordugum kısılerle bı de haftasonu gorusmek sacma gelıyor.Ben haftasonları haftaıcı gormedıklerımı tercıh edıyorum genelde.
Bugün Kocişşin halısaha macı vardı.(carsamba ve cumaları herhafta ıyyyyyyyyyyykkk) işten sonra dısarıda yemek yedık ,markete gıttık,ben annemlere o halı sahaya gıttı.Şimdi kendılerı bayıldı yorugunluktan uyuyorlar.Ben Beyazı izliyorum.
Dün ''A Good Year''a gittik.Eglenecegımı düşünerek gitmiştim ama film bana ölümü hatırlattı.Ölümü hatırlatan seylerı sevmıyorum.Nasıl olsa bırgun olcez düşünmesekte olur.Ama film ilginçti.Ne tam bır Avrupa sineması ne de Hollywood!!!! http://www.agoodyear.com/
Sitesine bir göz atın müzik hoş!!!! Filmi izlerken insanın müstakil,kocamaaaaaannnn bahceli,havuzlu,tenıs kortlu :) bir evinin olmasının SÜPEEERRR olacagını bır kez daha farkettım.Umarım bizim de olur ilerde böyle bir evimiz.Lütfen Tanrım lütfen AMİN ! :)

4 Comments:

Blogger elma said...

Olur oluurrr bak olunca Elma olur olur demisti dersin:)
Bizimkoca da bir ara her hafta sanki gun booyu yorgunlugu yetmezmis gibi basketbol macina gider kan ter icinde donerdi, eve gelirgelmez yorgunum oluyorum diyen adamm, macta nasil da hopluyor zipliyor diye sinir olurdum ben de, ama gobeksiz bir es icin destek vermek gerek bence:)

Saturday, December 16, 2006 3:16:00 PM  
Blogger Age35 said...

Aquacım,çok şekermiş cicilerin tam benim kızıma göre..=)

Saturday, December 16, 2006 11:27:00 PM  
Blogger Pinar said...

Ben o sabahliga bayildimm! Gule gule giy. Optum!

Monday, December 18, 2006 2:57:00 AM  
Blogger Blog Sahibesi said...

Osyho'ya bende bayılıyorum. Dört dörtlük bir seçim yapmış eşin. Güle güle giy cnm.

Monday, December 18, 2006 1:54:00 PM  

Post a Comment

<< Home


Name:
Location: medi.& agean sea :), Türkiye

Hiçbir resim ve yazı izinsiz kullanılamaz!

Powered by Blogger

adopt your own virtual pet!