Cursors

~denizbahcesi~

HOŞGELDİNİZ!!!! ~~~~~~~~~~~~~~ :)

Thursday, November 23, 2006

ASHTONCIK ve HAYAT


Siz de sıkıldınız bende ama kolumun agrısı iki kolumada sıcrayarak yayıldı , hafifledi ama gecmedi!!!!!!! ilaçlarda hala bitmedi!!!
Geçen pazar sinemaya gittik Kocişşle.''The Guardian '' Çok beğendik filmi.Tabii benim beğenmemde Ashton Kutcher ın payı oldukça büyük :) Kendısını severımde azıcık. http://theguardian.movies.go.com/ Kevin Costner da başarılıydı ama tüm filmi ''amanınnn adamcagız ne kadar yaslanmıs...'' demekle gecırdım. O da bır zamanların Ashton Kutcheriydi düşünün yani. Zaman ne kadar acımasız.
Bu Ashtoncık yazın benım memlekete geldi karısı Demi Moore ve onun kızlarıyla tatil yaptılar bir teknede. Bir oğlum olacaksa umarım Ashton kadar yakısıklı ve yeteneklı olur tabıı benden o model cıkarmı bılemem ama Kocişşin genlerinden umutluyum ;P
Pazar günü filmden sonra arkadaslarla bulustuk bız kızlarla tatlıları göturmek için yumyumyum Özsüte gittik kocalarda mac izlemeye gittiler.
Hafta bası süprizzzzzzzz şeklinde müfettişlerimiz geldiler okulumuza.Gecen senekilerle aynı kişiler.95 vermıslerdı teftısten bana severım o yüzden kendılerını.Bana ve benim zümreye ( zümre okulda ki diğer ingilizceciye deniyor bılmıyenler için ) klavuz kitaplarınızı kullanarak ne günlük ne de yıllık plan yapmayabilirsiniz dediler.Biz bir sevindik hayal edemezsınız :)))))))
Hayat gecıyor işte böyle ben daha önce yazdıgım gıbı kıprasan kıskanclık duygularımı sındırmeye calısıyorum.Nefret edıyorum kıskanmaktan. :(

7 Comments:

Blogger gazel vakti said...

Ay sana bişey diyim ben bu zümre başkanı ne demek bilmiyodum. Sonradan görme bi komşu özel okuldaki eşi için zümre başkanı diyo ikide birde anacım bune ki dedim içimden padişah soyu falanmı dedim.Valla yinede tam anlamını öğrenemedim.Bi açıklayıver sevabına.Bidekimler yaşlanmadıki Bruce Willsi hiç yaşlanmıycak Mel Gibsonı hep öle kalcak sanıyodum.

Monday, November 27, 2006 10:06:00 AM  
Anonymous Anonymous said...

Ben de sana bir sey diyeyim. Su salincakta iki kisi rumuzlu Banu senin neyin oluyor cok merak ettim de. Maasallah blogunu okuyorum universitede derece yapmaktan masterden, doktoradan bahsediyor ama kendisi daha ki baglacinin de ekinin yazimindan habersiz cok komik coook. tuketsin dursun sissin tuketsin dursun sissin bi kere pedini bile yayinlamisti sitesinde gurur duyduk milletce..

Monday, November 27, 2006 5:14:00 PM  
Anonymous Anonymous said...

funny bunny.

Monday, November 27, 2006 9:15:00 PM  
Anonymous Anonymous said...

Gazel vakticigim sen hic merak etme ozel okula 12000 Ytl yi bastiran veli o zumre baskaniyim diye ovuneni de dansoz gibi kivirttirabiliyor. Sen merak etme o komsunun kocasi onemli bir sey degil yani.Egolarini boyle tatmin ediyorlar anlayacagin.

Monday, November 27, 2006 11:02:00 PM  
Blogger aqua / ~~denizbahcesi~~ said...

gazelv; asagıda bır arkadas yardımcı olmus sana ama ben de aydınlatayım senı :)zümre bır okul da aynı branstan olanlara söylenıyor mesela bız ıngılızcecıler zümrelerımızle oturuyoz dönem basların da bu sene sunu yapalım bunu yapmayalım gıbı kararlar alıyoruz devlet okulların da genellıkle zümre baskanı en kıdemlı olan oluyor aramız da.zaten kımse ıstemıyor zumre baskanı olmak bız de cunku merkezde kı toplantılara katılman gerekıyor mesela ben 5 yıllık olmama ragmen bu sene ki ilçe zümresinde beni tüm ilçenin ingilizce zümre baskanı yaptılar yanı senın komsunun katkat üstü ;)) ama nıye yaptılar kımse ugrasmak ıstemıyor ben de o sırada fotokopıye cıkmıstım ben yokum dıye benı yazmıs akıllı bıdık kıdemlı ögretmen arkadaslarım yanı önemlı bırsey degıl.

Tuesday, November 28, 2006 8:44:00 AM  
Anonymous Anonymous said...

kiskanmak kotudur, ben gecen ay ayni krize girdim, hic gecmiycek sandim ama gecti, bekliyorum yakin zamanda yinegelip icimi kemirebilir..

Bir de bu imla hatalarina takilmis arkadaslar cok olmaya basladilar son gunlerde, acaba turk dil kurumu mu sardi basimiza, maas mi aliyolar bilemedim???Kendisi de virgul kullanma sorunu yasiyo yalniz...

Wednesday, December 06, 2006 10:43:00 PM  
Blogger aqua / ~~denizbahcesi~~ said...

evet elma kıskanmak içimi yiyip bitiren bir kurt gibi öfffff
ayrıca arkadasların maas aldıkları fıkrıne katılıyorum yoksa hangı insanın bu kadar umrunda olur ki imla

Thursday, December 07, 2006 12:16:00 PM  

Post a Comment

<< Home


Name:
Location: medi.& agean sea :), Türkiye

Hiçbir resim ve yazı izinsiz kullanılamaz!

Powered by Blogger

adopt your own virtual pet!