Cursors

~denizbahcesi~

HOŞGELDİNİZ!!!! ~~~~~~~~~~~~~~ :)

Thursday, December 07, 2006

GEZDİK-EĞLENDİK-KUTLADIK




Kocişşşin doğumgünü akşamı kayınvalidemler,annem-babam,kardeşim nişanlısı buralara yeni açılan 3 tarafı camla çevrili ve deniz gören bir restorana gittik.Sahiplerinden biri arkadaşımız.Organizasyonu ben yaptım.En başta Kocişş olmak üzere herkes çok mutlu oldu,eğlendi.Kardeşim eniştesine elektrikli diş fırçalarından almıs.Ben de faydalanıyorum bu hediyeden süper oldu.Bana da yedek kafa aldık,değiştirip değiştirip kullanıyoruz.Kocişşşin dakikalarca süren diş fırçalama seansları böylece yarıya indi :)Aynı gün işe de gitmem gerektiği için pastayla annem ilgilendi ben sadece 30 şeklin de mumlardan aldım.Aynı renk cok aradım ama bulamadım.En sonunda iki ayrı yerden iki farklı numara alıp 30 yaptım :)Garsonlar bile bayıldı mumlara. Bu deniz fotoğrafını aynı mekan da ekimde çekmiştim. KOcişşim çok mutlu oldu o mutlu olunca ben çokçok daha mutlu oldum.
İstanbula gitmiştik,anlatmıştım.23kasım perşembe akşamı burdan uçtuk.Şimdiye kadar 8-10 kere uçağa binmişimdir hiç bu kadar sallantılı bir yolculuk geçirmemiştim.Resmen midem bulandı 60 dakikalık uçuşta.24 Kasım öğretmenler günü İstanbul cerrahi hastanesine gittik.Gözümün birin de katarak var.Gelmişken kontrol olayım istedik.Bana öğretmenler günü indirimi yaptılar :) katarak küçükmüş önemli değil dedi ama heralde ileride ameliyat olmam gerkecek.Her duyan bu yasta olurmu ya diyor ama dr nın dedıgıne göre bebekler de bile oluyormus.Zaten ben 12 yıldır lens takıyorum gözlerim 4-4.5 derece bozuk.Zaten hastane de çıkarttılar damla damlatmak için çok zorlandım gezerken.Muayneden sonra İstanbul da yasayan kuzenımle görüştük beraber yemek yedik.O günün akşamı Kocişşi hediye olarak Beşiktaş-Bursaspor maçına götürdüm ;P Benim Kocişşş hasta BJKli olunca o gün de mac olunca kaçınılmaz sonumuz bu oldu tabii.

0 Comments:

Post a Comment

<< Home


Name:
Location: medi.& agean sea :), Türkiye

Hiçbir resim ve yazı izinsiz kullanılamaz!

Powered by Blogger

adopt your own virtual pet!