Cursors

~denizbahcesi~

HOŞGELDİNİZ!!!! ~~~~~~~~~~~~~~ :)

Thursday, November 16, 2006

Meriç Bey


Dün gece Kocişşin kucagında koltukta uyuyakalmısım.Regl sancım sırtıma belıme vurmustu ve bir de nezleydım.Kolum için aldıgım uyku yapan ilacı içmiştim ve Kocişşin eli sırtımdaydı masaj için en son bunları hatırlıyorum.Sonrası pek net değil.Bu ilac cok garıp bır ılac valla.Gece içince narkoz almıs gıbı uykuya dalıverıyorsun ozellıkle gece ıcılıyor zaten ama kolumun agrısını gecırmedı nıyeyse.Rüyam da Kuşum Aydının programına Ahuuuuuuuu suyla cıkan Meriç Beyi gördüm :)))))))) Dün aksam gazete de okumustum .Bu programa cıkmak için ay da 15 milyar alıyormus Ahu da 20 milyar Caner ve Tülin de 20 şer milyar alıyorlarmıs.Rüyam da Meriç Bey bizim okulun öğretmenler odasın da oturuyor . Ben diyorum ki Meriç Bey ayda o kadar cok para kazanıyorsun ha vaowww.... ama sen daha cok yoruluyorsun Ahu dan o nıye senden cok kazanıyor ki???O bıseyler dıyor ama hıc hatırlamıyorum.Sabah kalktım kolum agrıyordu yıne herzamankı gıbı ama aklımda rüya gülümsedim :)

6 Comments:

Blogger Ozgur Gercek said...

yazik bizim millete ya, nasil seyler izletiyorlar insanlara :( hem bu arada ben bunlari ruyamda gorsem dudagim ucuklar walla, sende ustun acik yattin heralde :)))) kol agrin icin doktora gittin mi?

Thursday, November 16, 2006 1:47:00 PM  
Blogger gazel vakti said...

Canımcım kolun nasıl oldu. Geçmiş olsun. Ablamda çok çekti kolundan. 23 yaşında başladı ağrısı 26-27de ancak azaldı. Onunki damarlarla ilgili bi durumdu. Hatta ameliyat falan gerekti. Öyleki çaydanlık bile taşıyamazdı. Fizik tedavi falan istediler ama o ihmal etti. Şimdi kolu geçti sayılır. İhmal etme sakın. Bende geçenlerde çok saçma sapan bi rüya gördüm hatta yazsammı diye düşünüyorum.

Friday, November 17, 2006 10:08:00 PM  
Blogger DRNEFES said...

bunu izleyen ve izletenleri kınıyorum..ne mühim bi iş yapıolar adamlar milyarları kuş kadar akıllarıyla goturuolar..biz burda bi taraflarımızı yırtalım okuyalım da ilerde düzgün bi iş yapalım para kazanalım die...şu olanlara bakk..

Sunday, November 19, 2006 9:35:00 AM  
Anonymous Anonymous said...

Gecmis olsun :( Ben de yazin ucundan yakaladim bu tur programlari, gozlerime inanamadim, oradaki insanlara da tabii. Allah akil fikir versin, ne diyim :)

Tuesday, November 21, 2006 6:20:00 AM  
Blogger aqua / ~~denizbahcesi~~ said...

princess; dr gıttım cok oluyor ılac ıcıyorum
gazelv;fızık tedavı olucak benım de sonum galıba gecse basrı
menapoza; bu merıc bey muhendısmıs bılıyormusun adam akıllı bulmus yolunu :)
pınar; amın :)

Tuesday, November 21, 2006 6:29:00 PM  
Blogger CaDı said...

Iyy bari fotoğrafını koymasaydın şu canıım sayfana bu pis adamın:) Biz gavur memleketlerinde para kazanmak için çalışıp didinelim, o adamlar bu paraları bunlara dağıtsın. Ne ala memleket valla:( Güzelim umarım biran önce düzelir kolun, çok geçmiş olsun.

Wednesday, November 22, 2006 12:17:00 PM  

Post a Comment

<< Home


Name:
Location: medi.& agean sea :), Türkiye

Hiçbir resim ve yazı izinsiz kullanılamaz!

Powered by Blogger

adopt your own virtual pet!