Cursors

~denizbahcesi~

HOŞGELDİNİZ!!!! ~~~~~~~~~~~~~~ :)

Tuesday, October 31, 2006

Hava kapalı

myspace layout Havalar 2 gündür çok bozuk buralarda. Bu durum da bende evden çıkmama isteği yaratıyor.Ama işe gitmek zorundayız napalım ekmek parası ;P Sağ tarafımda ki ağrı hafifledi denilebilir ama hala gecmedı.Sabahları kalkınca aynı yer şiddetli şekilde ağrıyor ama sonra cok hafıflıyor.Ama her sabah aynı şey bıktım.
29 Ekim günü Cumhuriyet Bayramımızı kutlamak için sabah 08:30 da okuldaydım.Biz merkez okul olmamıza ragmen stada uzagız diye köy okulları gibi okulumuzun bahcesın de kutluyoruz bayramlarımızı.Gecmıs Cumhuriyet Bayramımız hepimizin kutlu olsun.Sayın Cumhurbaskanımızın görev süresinin bitiyor olması ve son Cumhuriyet Bayramına katılmıs olması üzüyor beni.Benim için çok güvenilir bir cumhurbaşkanıydı.Gazetecilerin ''daha nice bayramlara Sayın Cumhurbaşkanım'' demesine ''Bu sene Semra hanımla bayram kutlaması sırasın da cok üşüdük seneye gelmeyi düşünmüyoruz ''diye cevap vermesı mayıs da görev süresinin dolacagını hatırlattıgı için benı hem güldürdü hem de hüzünlendirdi.
THYda ki indirim olayından yararlanabılırmıyım dıye sordum acentaya bıyerı arayıp sorcaklarmıs bugun ya da yarın bellı olacak dıyorlar ama benım umudum yok pek :/
Pazar günü benım cocukluk arkadasım kı o da benım gıbı ingilizce öğretmeni ve onun eşi beraber takıldık. Buralara yenı acılan süper denız manzaralı bır mekan da yemek yedik.Sonra Kocişşle onun eşi biryerlere maç izlemeye gittiler biz ev de kalıp dedikodu yaptık eskılerden konustuk eskı fotograflarımıza bakıp gülüştük.
Dün okula gittim.Akşam benım annemlere yemege gittik.6 gündür görmüyordum onları cunku Kocişşin ablası burdaydı.Onlarla takılıyorduk.Özlemısım iyi geldi.

4 Comments:

Anonymous Anonymous said...

Bir nevi meslektaş sayılırız.Bende İngiliz dili ve Edebiyatı mezunuyum ama öğretmenlik yapmıyorum. Bütün arkadaşlarım İngilizce öğretmeni. İnşaallah beklediğin THY indirimi olur Aqua.

Tuesday, October 31, 2006 3:11:00 PM  
Blogger Tijen said...

burasi da günesli mi günesli biliyor musun?
ben de bunu degerlendireyim ve botanik bahçesine gideyim diyorum..
sevgiler,
tijen

Tuesday, October 31, 2006 5:30:00 PM  
Blogger ciceklibahce said...

Anne evi gibisi yok valla. Biz de yakın oturuyoruz 2 gün görmesem özlüyorum:) Uzakta oturanlar kusura bakmasın:)

Wednesday, November 01, 2006 2:38:00 PM  
Blogger mom said...

havalar boyle yagmurlu ve kapali olunca insanin tum gun yatip uyuyasi geliyor ama nerdee:))
agrinla ilgili dr.a gittin mi? neden agriyor?gecmis olsun

Thursday, November 02, 2006 9:58:00 AM  

Post a Comment

<< Home


Name:
Location: medi.& agean sea :), Türkiye

Hiçbir resim ve yazı izinsiz kullanılamaz!

Powered by Blogger

adopt your own virtual pet!