Cursors

~denizbahcesi~

HOŞGELDİNİZ!!!! ~~~~~~~~~~~~~~ :)

Saturday, October 28, 2006

Bayram Bitti & THY

Bayram tatilin de görümcem eşi ve çocuğu buraya geldikleri için biz de hiçbir yere gitmedik.Hala burdalar.Onlarla takılıyoruz Kocişş de ablasıyla yeğeniyle hasret gideriyor.Bayram güzeldi.Bolbol şeker,çikolata,tatlı yedik-içtik.Akrabalarımızı ziyaret ettik,her aksam baska bır bayram sofrasın da sülalecek yemek yedik,sinemaya gittik HOKKABAZ ve SINAV filmlerine.Hokkabazı beğendim.En azından sonunu tahmin etme şansın az bir film.Güldük ayrıca :) eee bır sınema izleyicisi Cem Yılmaz dan daha ne ister ki ;P
''Sınav'' ın hedef kitlesi değildim sanırım.Salon 17-18 ergen kaynıyordu ve hepsi bayıldı filme.Komik olmasına komik bir film de bana çookkk karanlık geldi.Ruhum sıkıldı.Jean Claude Van Damme o yaşına rağmen hala hoş bir adam !
Bugun moralım cok bozuk.THY dan 23-26 kasım ıcın bılet aldım İstanbul a .Bıletlerı ayın 25 inde aldım.Ayın 27 de THY 24-30 kasım için öğretmenlere ki o ben oluyorum, %50 indirim kampanyası baslatmıs.Ben aldım kredı kartıyla ödedim bile ühhhhhhhhhhhüüü :((( ne bahtsızım ya Rabbim ! Acaba sizce bu saatten sonra indirimden faydalanabılırmıyım?Faydalansam nasıl olcakkı ? kredı kartı odemesını iptal mi edecekler?Gidip acentayla konusacagım bıraz sonra öffff.
26 Ekim babacığımın doğum günüydü.Ben Kocişş annem babam kardeşim ve nişanlısı hep beraber yemeğe oradan da tatlı yemeye gittik.Babam tam 56 oldu!!! Allah ona cooooooooooooooooooooooooooookkkkkkkkkkkkkk uzuuuuunn ömürler versin.Onu çok seviyorum.
Son 6 gündür sağ tarafım cok agrıyor.Hafıf hafıf gecmeye basladı aslında.İlk 3-4 gün sabahları sag kolumu kaldıramıyordum bıle cok acıyordu.Süt kutusunu bıle kaldıramıyordum dusunun.Dün hafiflemeseydi sevk almıstım dr ye gitmek için hafıfleyınce gıtmedım.Umarım hata yapmamısımdır gıtmemekle.Gecsın artık Allahım ne olur !!!!!

8 Comments:

Blogger nilly said...

Bayramda illa da bir yere gitmek degil ama illa da sevdiklerinle olmak daha guzel olmus. Babanin dogum gunu kutlu olsun. Bilet icin uzulme. Bir daha ki sefere olur insallah. Daha buyuk seylerle ugrasmak istemiyorsan doktor olayini atlama derim.

Saturday, October 28, 2006 11:34:00 AM  
Anonymous Anonymous said...

12 saat önceden işlem yapmak kaydıyla biletini iade edebilirsin..

Saturday, October 28, 2006 4:59:00 PM  
Blogger Age35 said...

Demek indirim var =)

Saturday, October 28, 2006 9:49:00 PM  
Anonymous Anonymous said...

Insallah indirimi uygulamislardir. Uyusukluk da gecmis olsun, acaba ters bir hareket mi yaptiniz belinizi inciten, omurgadaki sinirler incinirse boyle seyler oluyor. Gecmis olsun. Sevgiler.

Monday, October 30, 2006 3:23:00 AM  
Blogger ev perisi;) said...

Bilmukabele efendim!
Görüşmek üzere...

Monday, October 30, 2006 1:29:00 PM  
Anonymous Anonymous said...

Düştün mü aqua yada herhangi birşey mi oldu?Umarım en kısa zamanda iyileşirsin!İndirimden faydalanmışsındır umarım.bende birşey aldığımda ve hemen arkasından indirim olduğunda üzülüyorum gerçekten.Babanın doğumgünü kutlu olsun nice sağlıklı vemutlu yıllar

Monday, October 30, 2006 4:47:00 PM  
Blogger aqua / ~~denizbahcesi~~ said...

nilly; dr ye gıtmem gerekecek galıba ıyı dıleklerın ıcın sagol
anonymous; öyle bişey olcak gıbı bakalım
age35; :) ögretmen oldugunu bıldıren belgeyle basvuracaksın
pinar; sagol hala gecmedı agrı.:(
evperisi; yine bekleriz :)
pinky; agrı kendı kendıne basladı ben hıcbırsey yapmadım :(

Tuesday, October 31, 2006 8:51:00 AM  
Anonymous Anonymous said...

kayınpederimi seviyorum. iyiki doğdun baba

Tuesday, October 31, 2006 8:29:00 PM  

Post a Comment

<< Home


Name:
Location: medi.& agean sea :), Türkiye

Hiçbir resim ve yazı izinsiz kullanılamaz!

Powered by Blogger

adopt your own virtual pet!