Cursors

~denizbahcesi~

HOŞGELDİNİZ!!!! ~~~~~~~~~~~~~~ :)

Monday, October 16, 2006

ANKARA

Ankara ya ilk gidişim 2001 Kasımındaydı.KPDS sınavı için kuzenımın yanına gitmiştim.O zamanlar üniversite son sınıfta okuyor İzmir de yasıyordum.Çok begenmıstım Ankarayı.Cuma gecesi Kocişş ve onun baglı bulundugu mühendisler odasıyla bırlıkte Ankaraya dogru yola cıktık.Ankara da tüm odaların katılacagı bir miting vardı onun ıcın gıttık.Benim gidiş amacım alışverişti tabii ki.İki geceyi otobüste gecirdik.Çok yorucuydu ama çok da eglendık.Ankara bizim buralara göre cok soguuuukkkk ve kasvetlıydı.Hava açısından bakarsak bizim burası Hawaii ise orası Kanada gibiydi.Lahana gibi giyindim katkat!Kocişşler yürüyüşe gidince ben de sogukta ne yapayım tabiiki eski Migros simdi ki adı ANKAMALL olan alışveriş merkezine gittim.İlk geldiğim de gelmıstım buraya ama yeni hali cok büyük olmus.Sonra Kocişş de metroya atladı geldı yanıma hemencik.Seferi oldugumuz için oruc tutamadık .(seferi de ne komık bır kelıme di mi ? :)) ) Orada Subtitle adında ki mekan da yemek yedik ferah bir yerdi hosuma gitti.Cok yorgun oldugum ıcın kendımı alısverıse veremedım sonra da nıye daha cok sey alamadım yaa.... dıye uzuldum.Sadece Marks &Spencer dan 2 adet ürün ve Mango dan bol dökümlü dar jeanlerimle giymek için bir kazak -süveter arası ''bişey'' :) aldım.Kocişşe Pull&Bear dan mont aldık.Kocişş bu magazayı görünce ''aaaa aynı erkeklerın Mangosu gibi '' :))) dedi cunku kasada ellerınde 3-5 parcayla bekleyen erkeklerden olusan cok uzun bır kuyruk vardı.Zaten bu markada ya aynı grubun malı ya da sadece baska bır ispanyol markası.Sonra Mudodan Kocişşe bir t-shirt ve mutfagımıza yamuk bardaklardan aldık.Görmüşsünüzdür her iki tarafa dogrudada Pizza kulesı gıbı egık durabılen bardaklardan.D&R dan bişeyler aldık ve dönus saatımız gelmıstı zaten.Otobüs de 2 film izledik.İkisi de cok ıyıydı.Afyon İkbal de mola verdik. Orada masaj koltukları vardı 1 YTL ye calısan .Eve kesınlıkle almaya karar verdım.Ne mucızevı sekılde rahatlatıyor ınsanları. Otobusde yorulan ınsanlar ıcın ne ıyı dusunmusler.Buraya pazar sabahı donduk.Ucakların tadını alınca boyle uzun yolculuk yapmayalı cok olmustu.Otobus de annemın verdıgı 3 tane otobus yastıgını kullandık hıcbıryerımız agrımadı.Pazar gunu burada hava gunluk guneslıktı.Gezdık,sınemaya gıttık.G-GIRL e.Cok komıktı.Bır kadının kıskanınca neler yapabılecegını cok guzel yansıtmıslar bence :P www.mysuperex.com/ Sezon kapanınca kapanan mekanlardan denız kenarında kı bır ıtalyan lokantasına gıttık iftar acmaya.Bu ay sonu kapatıyorlarmıs uzuldum.Yemekten sonra Kocişş mac ızleyecegı bır cafeye gıttık.Arkadasımızda esıyle gelmıs mac ızlemeye ıyı oldu bız kızlar dedıkodu yaptık Besıktasın macı aldıgı sıralarda.Yorucu ama guzel bır haftasonuydu.

4 Comments:

Anonymous Anonymous said...

Ankara benim memleket :) eskiden sevmezdim şimdi uzak olunca özlüyorum bayramda gideriz belki :)
(potansiyelariza:P)

Monday, October 16, 2006 12:28:00 PM  
Blogger Asortik Krep said...

Çalışa mı Ölüdenize mi gittiniz ? Şunların adını yazsan da sordurmasan olmaz mı hemşerim :)) :))
İkiside müşterim istersem öğrenirim ben yine senin kim olduğunu ... Yaz kurtul :)

Tuesday, October 17, 2006 6:26:00 PM  
Anonymous Anonymous said...

Ankara cogu kisi sevmez, soguk bulur ama ben severim, kalabalik ya o yuzden severim sanirim.. dedigin gibi keske daha cok cici alsaymissin:)(benim gozum hic doymaz ki)

Thursday, October 19, 2006 8:05:00 AM  
Blogger aqua / ~~denizbahcesi~~ said...

nes; kaybedılen seylerın degerı ıyı anlasılıyor degıl mı insan dogası işte ne olucak?? :)
a.krep; delta otelın rest.ı :)
salıncaktaik.;ben de kalabalıgı cok sevıyorum

Thursday, October 19, 2006 9:45:00 AM  

Post a Comment

<< Home


Name:
Location: medi.& agean sea :), Türkiye

Hiçbir resim ve yazı izinsiz kullanılamaz!

Powered by Blogger

adopt your own virtual pet!