Cursors

~denizbahcesi~

HOŞGELDİNİZ!!!! ~~~~~~~~~~~~~~ :)

Friday, October 20, 2006

Sezon ve Mekanlar




Bu fotograflar benim buralarda ki en sevdiğim yazlık mekana ait.Burada cok süper ,aşırı doyurucu porsiyonlar da yemekler yiyebilir,degişik şeyler içebilir,süper tatlılar tadabilir,güzel müzikler dinleyebilir, yemek sırasın da istersen maç istersen deniz-mehtap manzarası ya da açık mutfakta ki aşçıları izleyebilir,23,30-00,00 dan sonra bar ortamı gibi takılabilirsin.Personeli cok cana yakın ve profesyoneldir.Ama mekanın tek kötü yanı her yıl kasım başı kapanır.Ben de tüm kış yaz gelse de gitsem şunları-bunları yesem mmmm... diye hayaller kurarım.Yine sezon sonu geldı birsürü sevdiğim yer kapanıyor.Bu yüzden yılın bu zamanını pek sevmiyorum :( (fotografta Kocişşi başlangıçlara saldırırken görüyorsunuz ;)) )

3 Comments:

Blogger Age35 said...

Aquacım adını yazmamışsın mekanın..??

Sunday, October 22, 2006 11:36:00 PM  
Blogger starbug said...

ay çok güzel görünüoooo :)

Monday, October 23, 2006 7:41:00 AM  
Blogger nilly said...

Merhaba Aqua. Sayfama ugrayip yorum biraktigin icin tesekkur ederim. Bende hemen iadeyi ziyarete geldim :)

Yemekleri gorunce agzim sulandi. Ben cok yemek secmeme ragmen artik ama resimlerden mi , ozlemden mi bilmem :)

Ankara'ya hic gitmek kismet olmadi. Ama buraya geldim geleli nedense hep Ankarilarla tanisiyorum :)Dondugumde bir ziyaret etmek sart oldu.

Denize girebilmeniz harika. Biz burda isiticiyi acmaya basladik bile. Iki adimda denize ulasip kokusunu icime cekmeyi ozledim.

Bende bazen aglama nobetlerine girerim. En son Cumartesi soyle bir geldi gecti. Gerci senin ki biraz uzun olmus. Umarim en kisa zamanda uzuntunu atlatirsin.

Friday, October 27, 2006 12:02:00 PM  

Post a Comment

<< Home


Name:
Location: medi.& agean sea :), Türkiye

Hiçbir resim ve yazı izinsiz kullanılamaz!

Powered by Blogger

adopt your own virtual pet!