Cursors

~denizbahcesi~

HOŞGELDİNİZ!!!! ~~~~~~~~~~~~~~ :)

Monday, October 09, 2006

TEKRAR GÜLÜYORUM



Dün bir önce ki postta yazdıgım gıbı agladım agladım hem de 4 saat! Dudaklarım köfte dudaga donduler kıpkırmızı sekılde.Sinirlerimi kontrol etmeyı ne zaman öğrenecegım ben Tanrım???Neyse Allaha şükür gecti gitti halledik sorunu!
Bana yorum yazan zıplayan kedı kızacak ama ben yıne Kocişşle oraya buraya gıttım yazılarıma donucem.Çünkü hayatım bu ne yapayım??? :)
Kocişş geldı .Mutluyum :)) Deniz fotografını 1 hafta once kı pazar gunu oruclu sekılde Kocışşle denıze gıdınce cektım.Hava iyiydi.Sanırım sezonu o gun kapattık.

O gün aldıgımız cipsden bize sahte dövmeler çıktı.Biz de uyguladık :))) cok eglencelıydı!

İş hayatım yorucu gidiyor.Bu seneki ögrencilerim yaramaz degıller.O yönden rahatım.Beni yoran cok ders saatım olması ama ne yapalım gencken saglıklıyken calısmak lazım degıl mı ama ?

Cumartesi cocukluk arkadasım ve onun kızıyla beraberdık.Daha önceki postlarda dogumundan bahsettıgım Ece bebek.Resmen aşık oldum Eceye.İlk görüşüm degıl tabiiki ama baska sehırde yasadıkları ıcın uzun sure olmustu gormeyelı.Cok buyumus cok tatlı olmus.Allah bıze de verır zamanı gelınce inşallah.

Kocişş yokken annemlerde kaldım.Onlarla olmak guzeldı.Dün aksam Kocişşin ailesiyle benim ailemi dısarıya iftar yemegıne davet ettik.Çok eğlenceliydi.Bu aksam da teyzeme gidiyoruz iftara.Büyük bir aileye sahip olmak güzel birsey.Allah herkese versin.

8 Comments:

Blogger Asortik Krep said...

Kızma ama oruçlu iken nasıl denize girdiniz merak ettim :))

Monday, October 09, 2006 5:46:00 PM  
Blogger aqua / ~~denizbahcesi~~ said...

HUSNA; Keske unutsak kötü herseyi meslektascıgım ama zor !destegın ıcın sagol
ASORTİKKREP; Agzımız kapalı girdik :)

Monday, October 09, 2006 6:04:00 PM  
Anonymous Anonymous said...

ay cok sirinsiniz, deniz soguk degilmiydi ? :) Laylayloma devam bencede, hic bir sakincasi yok ;)

Monday, October 09, 2006 9:23:00 PM  
Blogger kedi said...

Ne kızacak a asortik bacım.
Gitmiş dağ gibi oruç,gitmişşşş.

Bi de utanmadan cıbıldak cıbıldak dolaşmış,bide dövme yapmış.

yüce mevlam,sen gör şu gençliğin halini,başımıza taş yağacğk taşşş.

ben asıl kocaya kızıyorum kocayaaa.
Ne çalıştırırsın karını erkeklerin arasında a mübarek adam.
hadi bu cadaloza laf geçiremedin çalıştırdın,ne demeye denize sokarsın.Evde koy bi leğene su,al sana deniz mis gibi.

Tuesday, October 10, 2006 1:19:00 AM  
Anonymous Anonymous said...

aslinda bu tarz yazilardan hoslanmazdim ama senin yazilarini cok sevmeye basladim .cunku samimiler.yorumumu yanlis anlama hayatin guzel yanlari var tabi ki ama insanlar bazen senin kadar saf ve iyi niyetli olamayabiliyorlar buna da dikkat et demek istemistim.yeniden mutlu oldugunu duymak guzel.sevgiler

Tuesday, October 10, 2006 9:32:00 PM  
Blogger Pinky said...

Deniz süper gözüküyor,içim gitti yani :)kendini iyi hissetmenede sevindim keşke kimsenin bizi üzmesine izin vermeyecek bir sihirli değneğimiz olsaydı

Tuesday, October 10, 2006 11:36:00 PM  
Blogger crépuscule said...

ohhh ne gusel deniz felann..:)
yanniz dovme hakakten supermis renkleri felan :) hosuma gitti :)

Wednesday, October 11, 2006 3:23:00 PM  
Blogger Elif said...

Ben de havuza girdim gecen haftasonu ama orucluyken cok yorucu oldu. Kulac atamadim dogru duzgun, normalde 1.5 km yuzerim:)

Saturday, October 14, 2006 1:38:00 AM  

Post a Comment

<< Home


Name:
Location: medi.& agean sea :), Türkiye

Hiçbir resim ve yazı izinsiz kullanılamaz!

Powered by Blogger

adopt your own virtual pet!