Cursors

~denizbahcesi~

HOŞGELDİNİZ!!!! ~~~~~~~~~~~~~~ :)

Thursday, July 27, 2006

TERBİYESİZ KADIN

2 gün önce öğle saatleri kapı caldı.Baktım kim tanıyamadım actım.Karsım da marangozum ve kayınvalıdemle teyzemın ortak arkadası bır kadın!!!Kadınla hıc samımıyetım yok yolda gorse selam bıle vermez.Kadın benım yaptırdıgım mutfagın methını marangozdan duymus da bakmaya gelmiş,hem de hıc aramadan.Adımı bıle bılmıyor sureklı bana kardesımın adıyla hıtap edıyor.Daldı içeri ev de normal duzeyde bır dagınıklık mevcut.Ama bana geldı gelenler.Kadın heryerlerı '' acıyorum ama canım...'' dıyerek actı kapadı baktı.Ben hayatta o kadının evıne telefon bıle acmadan gelıp heryerlerı bır güzel acıp bakmaya cesaret edemem.Sonra ''ay ben cok oluyorum ama giyinme odana da bakabılırmıyım?'' demez mı? Ben de '' iç çamasırlarımız yenı yıkandı onları kaldırmamıstım kaldırayım bakın'' dedım.Kadın hıç kendını bozmuyor aaa tabıı beklerım dıyor ya... Bu içerideyken marangoz ''ben gelmek istemedım valla zorla getırttı '' dıyor ama ben ikisinide bır guzel pataklayıp kapı dısarı edıcek haldeyım.
Başkası olsa hıç takmaz belki ama ben tüm gün kadına sinir oldum durdum.

7 Comments:

Blogger Toplu İğne said...

sen en güzeli kapıdan hiç içeri almayacatın onları. müsait değiliz, misafirlerimiz var içerde...başka bir gün lütfen telefon açın, müsait olursam sizi buyur ederim diyecektin.... ah be güzelim, kendini sinir edeceğine, hadlerini bildircektin öyle gıcıklara

Thursday, July 27, 2006 4:27:00 PM  
Blogger Manik Kedi said...

ayy hakikaten çok terbiyesizmiş yaa.. ben bu yaşta bile öle bi şey yapılmayacağının bilincinde we ahlakındayım.. Şimdi bu kadının yetiştirdiği çocuktan ne beklersin.. Teşekkürler ailem; birinin ewine izin almadan tecawüz etmemeyi we özeline girmemeyi öğrettiğin için..

SewgileR;Sinem..

Thursday, July 27, 2006 6:45:00 PM  
Blogger hayal said...

ben sanirim bir bahane uydurur almazdi iceri. ya da ne bileyim alir ama cok cok sinir olurdum

Thursday, July 27, 2006 7:23:00 PM  
Anonymous Anonymous said...

böyle insanlar var kendilerini pek bir samimi sayan.
Baştan yüz vermemek lazım ama insan karşısındakinin davranışında şoka giriyor sonra da sinirden kuduruyor.

Thursday, July 27, 2006 11:20:00 PM  
Blogger aqua / ~~denizbahcesi~~ said...

DUYGU; BENCE DE

T.İĞNE; GELİN HANIM HOŞGELDİNİZ COK GUZEL OLMUSSUNUZ DÜĞÜNÜNÜZ DE !
COK MUTLU OLURSUNUZ UMARIM.

MANİKK; YA YA SORMA BU BAYAN ÜNİVERSİTE MEZUNU BİR DE!

HAYAL+ZEYA; KAYINVALİDEMİN TANIDIGI OLMASA BEN BİLİRDİM YAPACAGIMI AMA NEYSE

Friday, July 28, 2006 12:00:00 AM  
Blogger DRNEFES said...

ben olsam müsait deilim diip eve almazdım....

Sunday, July 30, 2006 9:34:00 AM  
Blogger gazel vakti said...

Her insanın boş bulunduğu bi zaman oluyo.Yuh demek lazım hatta oha çuş böylelerine.Benimde üst kat komşum balkonuma bişey düdşürüp almaya geliyor bigün yeni yaptırdığım banyoya bakmak için dümene bakarmısın.Banyo yahu zart diye bakılmazki hemde samimi falan değiliz yani.

Wednesday, August 02, 2006 9:52:00 AM  

Post a Comment

<< Home


Name:
Location: medi.& agean sea :), Türkiye

Hiçbir resim ve yazı izinsiz kullanılamaz!

Powered by Blogger

adopt your own virtual pet!