Cursors

~denizbahcesi~

HOŞGELDİNİZ!!!! ~~~~~~~~~~~~~~ :)

Saturday, June 10, 2006

HASTAYIM

2 gün önce akşam arkadaşlarla denize sıfır bir cafe de oturup laklak yaptık saatlerce.Hava serindi denizin de dibinde olunca iyice donduk.Ama konu konuyu actı kalkamadık.Ben orada şifayı bir güzel kaptım.Dün akşam da hasta olmama ragmen Kocişş halısaha macına gidince ben bir Kankiyle buluştum yine denizin dibinde bir cafe de,iyice dondum.Şimdi çok hastayım.Bu mevsimde nasıl becerdim hasta olmayı o da ayrı bır mevzu.Hasta olmama,hıç halim olmamasına ragmen biraz sonra kankinin biriyle bulusma planımız var.Ne yapayım ya ev de oturunca sıkıntı basıyor bana :(

4 Comments:

Blogger Age35 said...

Of canım geçmiş olsun,yaz gribide hiç çekilmez.Goncan iyi bakar umarım sana..

Sunday, June 11, 2006 11:07:00 PM  
Blogger aqua / ~~denizbahcesi~~ said...

age35; bakıyor sagolsun.sen de sagol seker :)

Tuesday, June 13, 2006 12:16:00 AM  
Blogger Asortik Krep said...

Geçmiş olsun ..

Tuesday, June 13, 2006 12:43:00 AM  
Blogger aqua / ~~denizbahcesi~~ said...

sagol asortıkcım

Tuesday, June 13, 2006 5:50:00 PM  

Post a Comment

<< Home


Name:
Location: medi.& agean sea :), Türkiye

Hiçbir resim ve yazı izinsiz kullanılamaz!

Powered by Blogger

adopt your own virtual pet!