Cursors

~denizbahcesi~

HOŞGELDİNİZ!!!! ~~~~~~~~~~~~~~ :)

Tuesday, June 13, 2006

EVLENİLECEK KIZ ;)

Hala hastayım.Cumartesi kızlarla takıldım hastahasta.Gezme manyağı,her ortamdan sıkılma takıntılısıyımya hastayken bıle ev de duramıyorum.Aksamüstü denizbörtüböcegı yemeye gıttık Kocişşle.Aksam da Kocişşin bir arkadasıyla bulustuk,özlem giderdik kendısı zıra artık antalya da bır şantiye de calısıyor.Bu arkadasın annesı de ona evlenılecek kız arayısına gırmıs.1.secenek ögretmenlermıs!!!Zaten bana sureklı senın arkadasın var mı ögretmen dıyor okuldan ama ben merkezde calıstıgım ıcın bizim okulun yas ortalaması 50 :)
Pazar gunu OKS de görevlıydım.1 gıbı eve geldım.Kocişş kalkmıs bana kahvaltı hazırlamıs.Sonra 3 gazete okudum.Hasta oldugum ıcın denızede gıdemedık bu hafta.Oysa ne güzel plaj için 2 şezlong bır semsıye almıstık yenı.Şemsıye rengarenk,şezlongların bırı kırmızı bırı turuncu!!!!! cok şekerler :) Biz de buralarda ki tarihi bır sehrın kalıntılarını gezmeye gıttık.Ama cok gec gıtmısız karanlık olmamasına ragmen cok ıssızdı,dağında en tepesınde valla bızı kesseler kımsecıklerın haberı olmazdı.ben cok tırstım aynı Amerıkan genclık korku fılmlerınde kı gıbıydı.Ama o filmler de sürekli ormanda cadırda kalan ve ilk öldurulen sısman,silik,gozluklu oglan cocugu yoktu yerıne bız vardııııııııııkkkkkkkk!!!!Benim yüzümden cabuk döndük medenıyetın sıcak ve tanıdık kucagına!Ben turıstlerle dolu bır restaurant da tıkınıtken Kocişş de yanım da mac izliyordu.
Okulun son haftası!Ama bız ögretmenler 1 temmuza kadar yıne de okula gıdıyoruz bılmeyenlere seminer için ! Notlarıda gecen cuma teslım ettım yanı cok sıkıcı yapıcak iş yok!!! TATİL,TATİL,TATİL,... 4GÖZLE BEKLIYORUM GELMENİ :)

9 Comments:

Blogger tipitip said...

Aquacım, geçmiş olsun...Seni okudukça eski günler geliyor aklıma. Çok özlüyorum öğrencilerimi... :( Tatilin hayırlı uğurlu olsun, ben de istiyoruuuuuuuuuuum aynından.

Tuesday, June 13, 2006 11:31:00 AM  
Blogger pınar said...

geçmiş olssuuun. sen de izmirlisin heralde. ne çok ortak özelliğimiz var:)
çevremizdekiler de bana sorar hep bekar öğretmen arkadaşın yok mu diye:)

Tuesday, June 13, 2006 1:16:00 PM  
Blogger Asortik Krep said...

Neden adıyla yazmıyorsun şu antik şehri merak ettim..Cadianda ya mı gittiniz?

Tuesday, June 13, 2006 3:05:00 PM  
Blogger aqua / ~~denizbahcesi~~ said...

potansiyelariza; öğretmen olmak istiyorsun da bi olan pişman bi olmayan! ama ben memnunum,idare eder parası daha cok olsa daha iyi olurdu tabii iyi şanslar :)

tipitip; bosver ozleme öğrencileri tatlılar sekerler ama ne de olsa gürültü makinaları hepsi.sen en azından yuksek bır maasla sessızce calısıyorsundur.

pinar; ben izmir dogumluyum üniversiteyi izmir de okudum ama aslen izmirli degılım çok özlüyorum cok izmiri yılda 4-5 kere gıderım.

asotikk; evet orası açık yazamıyoz devlet memuruyuz bacum ;))

Tuesday, June 13, 2006 5:49:00 PM  
Blogger hayal said...

Geçmiş olsun
Dohtur lazımmıydı abula?
:))

Tuesday, June 13, 2006 11:31:00 PM  
Blogger Maggie said...

Thanks for the email. I obviously can't read your blog, but thanks for the invite.

Tuesday, June 13, 2006 11:39:00 PM  
Blogger kedi said...

Anlamadım gittiğiniz plajda şemsiye ve şezlong olmuyor da mı siz bunlarla gidiyorsunuz denize?

Hadi şemsiyeyi anlarım da 2şezlongu bir evde nereye koyuyorsunuzz aquaa? Ev büyük kalibaa ;P

Tuesday, June 13, 2006 11:41:00 PM  
Blogger Asortik Krep said...

Biyonik, şezlonglar ve şemsiye her yerde yok yani her koyda..Hem de çok pahalı ..Hergün gidince de oldukça tuzlu oluyor..
Aqua, senin yerine cevap verdim ama bu arada sana sugarcampı tavsiye ediyorum :))

Wednesday, June 14, 2006 12:41:00 PM  
Blogger aqua / ~~denizbahcesi~~ said...

hayal; lazum lazum gııızııımm,yavrııımmm
maggie; :)
biyonikk; asortike katılıyorum :) bız balkona katlayıp koyuyoruz yıpranacak cins degıller.aslında bız onları balkonda manzaraya karsı yatmak için aldık ama plaj da var hedeflerımın ıcınde.
asortikk; sagol :) help restauranta sureklı gıdıyoruz zaten sugar da onların degıl mı?istiyorum oraya gıtmeyı ama bizim arkadaslar denız o tarafta cok sığya hoslanmamıslar.

Friday, June 16, 2006 9:59:00 PM  

Post a Comment

<< Home


Name:
Location: medi.& agean sea :), Türkiye

Hiçbir resim ve yazı izinsiz kullanılamaz!

Powered by Blogger

adopt your own virtual pet!