Cursors

~denizbahcesi~

HOŞGELDİNİZ!!!! ~~~~~~~~~~~~~~ :)

Wednesday, July 19, 2006

ANNEMİN DOĞUMGÜNÜ

blog layouts Dün anneciğimin doğum günüydü. 51 yaşında artık.Karadeniz turuna gitmişti teyzelerimle dün geldiler dogumgününe yetişti yani.Ben hediye olarak yüzük aldım.Her kadın gibi anneciğim de takılara bayılır.Karadeniz de oldugu 1 hafta boyunca onu cok özledim.İnsan aynı şehir de yasamaya alışınca cok zor gelıyor ayrılık.Akşam annemlerdeydik.Yemek yedik,annem kardeşimin aldığı dogum günü pastasının mumlarını söndürdü dilek diledi.





blog layouts ANNECİM SENİ ÇOK SEVİYORUM!
DOĞUM GÜNÜN KUTLU OLSUN !!!!

10 Comments:

Blogger CRESCENT said...

Yazdıklarını okurken benim de anneme almış olduğum yüzükler geçti aklımdan,unutmuştum.Birini ilk maaşımla almıştım,diğerini de doğumgünün de:)
Doğumgünü kutlu olsun annenin,sizlerle birlikte nice yıllara...:)

Wednesday, July 19, 2006 5:28:00 PM  
Blogger gazel vakti said...

anneciğinin doğum günü kutlu olsun .Nice yeni yaşlara .

Thursday, July 20, 2006 12:35:00 AM  
Blogger Pinar said...

Annenin dogum gunu kutlu olsun, daha nice yaslarini birlikte kutlarsiniz insallah. Sevgiler.

Thursday, July 20, 2006 5:03:00 AM  
Blogger mom said...

Annenin dogumgunu kutşu olsun daha nice yillar beraber olmaniz dilegiyle, saglikla ve mutlulukla...

Thursday, July 20, 2006 12:10:00 PM  
Blogger blacklebron said...

daha nice yıllarınızı anne ve babanızla geçirmeniz dileğimle .. saygılar ..

Thursday, July 20, 2006 4:25:00 PM  
Blogger hayal said...

mutlu yilllaaaarr teyzeciiimm

Thursday, July 20, 2006 5:57:00 PM  
Blogger Manik Kedi said...

Annenin doğum günü kutlu olsun Aquacığım.. Eminim ewlendikten sonra we ayrı kaldıktan sonra çok daha fazla anlamışsındır değerini.. Seninle birlikte daha çok uzun süreler kalması dileğiyle..
Sewgiler;Sinem

Thursday, July 20, 2006 8:00:00 PM  
Blogger aqua / ~~denizbahcesi~~ said...

crescent,gazelvakti,pinar,mom,23,potansiyela.,manikk.hayal hepiniz cok şekersiniz sagolun :)

Saturday, July 22, 2006 12:14:00 PM  
Anonymous Anonymous said...

İYİKİ DOĞDUN MELAHAT ANNE,SEN DOĞMASAN GÜZEL KARICIĞIM NASIL DÜNYAYA GELİRDİ.SİZLERİ SEVİYORUM.

Monday, July 24, 2006 6:02:00 PM  
Blogger aqua / ~~denizbahcesi~~ said...

kocişş, S.Ç.S.

Thursday, July 27, 2006 10:33:00 AM  

Post a Comment

<< Home


Name:
Location: medi.& agean sea :), Türkiye

Hiçbir resim ve yazı izinsiz kullanılamaz!

Powered by Blogger

adopt your own virtual pet!