Cursors

~denizbahcesi~

HOŞGELDİNİZ!!!! ~~~~~~~~~~~~~~ :)

Monday, July 03, 2006

L'ultimo Bacio (Son Öpücük)

Bu filmi az önce kanal-d de birkez daha izledim ve yine ''evet ya cok gerceeeekkk...'' diye bitirdim.1-2 yıl önce sinema da izlemiştim ve cok begenmıstım.2 yıla yakın bır İtalyanca öğrenme deneyimimden sonra bu dıle ve ülkeye ilgim daha da artmıstı.Filmi ilk izlediğimde italyanca izlemiştim cok hosuma gitmişti.Türkçe izlemekte iyiydi yinede.Bu filmden de anlıyoruz ki herkes ilişkileri aşağı-yukarı aynı yasıyor ,aynı tepkılerı verıyor hangı yasta hangı durumda olursa olsun.Senaryosu cok hoş,replikler cok gercekçi,oyuncuların durumlara verdıklerı tepkıler süper!!! Giovanna Mezzogiorno adlı basrol oyuncusu bayan muhteşem bir güzelliğe sahip.Özellikle gözleri muhteşem!!! Umarım onun gibi güzel bir kızım olur.
Filmin ilişkilere bakış açısı cok doğal.Sıkılma,sıkılmasanda sıkılmaktan korkma,yaşlanma korkusu,güvenme,güveninin kötüye kullanılması,kin,intikam isteği,büyümemeye çalışma,...etc.
Erkekleri ele alış şekli cok iyi.Hepimizin bildiği şeyler aslında.Kadının aldatıldıgını duydugu anda verdiği tepkiler süperrrrrr...!
En beğendiğim bölümü en son sahnesi.Bu sahne ''kadınlar ASLA unutmazlar'' sözünün gercekcılıgını ortaya koyuyor.İzlemeyenler için üzgünüm ama kadın adamı affetmiş ayaklarında ama aslında o da en sonda adamı baskasıyla aldatıyor. Ben de OH OLSUN !!! diyorum.Ben ne yazık ki cok kinciyim,cooooookkkkkk...!!!
http://http://www.kanald.com.tr/tv/haftaninfilmleri/sonopucuk.shtml Zaten cogunuz fılmı bılıyordur 2004 yapımı sanırım.İzlemeyenlerde mutlaka izlesin .

6 Comments:

Blogger Annelog Atölye said...

Ben de seyredemedim filmi:(1 kilo ıspanakla boğuşuyordum:)
Bu arada, eşinle birlikte nice huzurlu mutlu sağlıklı yıllar dilerim.

Tuesday, July 04, 2006 8:47:00 AM  
Blogger mom said...

benimde izliycem deyip kacirdigim bir film, cok merak ediyordum neyse belki yeniden yayinlamaya karar verirler ama ctesi aksami sanirim icimdeki ben diye bir film izledim kafam karisti:))

Tuesday, July 04, 2006 9:18:00 AM  
Blogger tipitip said...

Ben de iki kez izledim. Gerçekten güzel. Ferzan Özpetek'inkilerden sonra, en beğendiğim İtalyan filmlerinden biri (klasikleri saymazsak).

Tuesday, July 04, 2006 9:44:00 AM  
Blogger Binnur A. Ö. said...

BEn de seyredemeyenlerdenim.
BU arada senin gibi İtalyanca sevdalısıyım da.
3 yıl kursa gittim, bıraktım.
şimdi fono'nun seti ile çalışıyorum. Neye yarayacak bilmiyorum ama bu dili seviyorum ben :)

Tuesday, July 04, 2006 1:34:00 PM  
Blogger vintage biscuit said...

italyancayi ve italyanlari cok severim
bi donem floransada yasadim
cok guzeldi !!!
onlarla cok matrakti hayat
cok sey ogrendim ;gevezelik disinda :))))

Thursday, July 06, 2006 12:35:00 PM  
Blogger TheDreamer said...

Merak ettim izleyecegim..keyifli h.sonları...

Saturday, July 15, 2006 1:14:00 AM  

Post a Comment

<< Home


Name:
Location: medi.& agean sea :), Türkiye

Hiçbir resim ve yazı izinsiz kullanılamaz!

Powered by Blogger

adopt your own virtual pet!