Cursors

~denizbahcesi~

HOŞGELDİNİZ!!!! ~~~~~~~~~~~~~~ :)

Saturday, July 22, 2006

SİNİR KÜPÜYÜM,SİNİR!

Beni sevmeyen benim de sevmediğim bir ''çift'' bizim oturdugumuz site de dibimizde ki blok da kiralık daire bakıyorlarmış dün akşam.Büyük ihtimalle bizim burada evimiz oldugunu bilmiyorlar.Ben dün onları görmedim zaten.Kocişş görmüş akşam biz otoparkdayken.Moralim bozulmasın diye bana söylememiş.Bu insanlarla cok komik ve garip şekil de hayatımız sürekli çakışıyor biryerlerde.Sinir oluyorum ya... Biri buna dur desin artıkkkkkkkkk....!!!!!! Umarım kiralamamışlardır o daireyi.

6 Comments:

Blogger Asortik Krep said...

Ben onlara bizim siteden bulayım..Çalışta ..Sana yeterince uzak olur mu?

Saturday, July 22, 2006 5:01:00 PM  
Blogger gazel vakti said...

Ay bizimde var gıcık bi çiftimiz ya kebapçıda yada Carrefourda çıkıyo karşıma.Bütün sinirlerim altüst oluyor.

Sunday, July 23, 2006 1:24:00 AM  
Blogger mom said...

asakin ol belki kiralamazlar evi, belli olmustur simdiye kadar?

Monday, July 24, 2006 10:48:00 AM  
Blogger hayal said...

Ev alma komsu al diye bosuna dememeisler
Ama ufak seyleri dert etme :)
Allah yuvanda huzur versin insallah

Monday, July 24, 2006 7:04:00 PM  
Blogger acicikolata said...

hahahahah! kiralamadilarsa bile, senin bu yaziyi okuduktan sonra ne yapar eder tutarlar o evi

Tuesday, July 25, 2006 11:25:00 PM  
Blogger aqua / ~~denizbahcesi~~ said...

asortikk; uzakta olsunlar ama amann sanada yakın olmasınlar
gazelv; bızım olay gıcıklık ötesi
mom;öğrenemedım daha
hayal; AMİN!
gayriye ; tutmazlar ,kosullarımız yakın yasamaya uygun degıl.senın CEO nun bır ''denyogül'' olayı vardıya tam olmasada bızım durumlar ona benzıyor sadece biraz daha karışık :)

Wednesday, July 26, 2006 1:26:00 PM  

Post a Comment

<< Home


Name:
Location: medi.& agean sea :), Türkiye

Hiçbir resim ve yazı izinsiz kullanılamaz!

Powered by Blogger

adopt your own virtual pet!