Cursors

~denizbahcesi~

HOŞGELDİNİZ!!!! ~~~~~~~~~~~~~~ :)

Tuesday, June 27, 2006

EVLİLİK YILDÖNÜMÜMÜZ

25 HAZİRAN 2006 DA TAM 1 SENE OLDU EVLENELİ.
Nasıl geçti anlamadık??? Kocişşle 2003 de tanıştık.Ben o yıl okulu bitirip öğretmenliğe baslamıstım.8 aylık falan ögretmendim.Kalabalık bir arkadas grubumuz vardı.Sinemaya gittik.10-15 kişi falan. Kocişşi ilk orada gördüm.Bizimkilerin arkadasıymıs ama daha once bıze katılmamıs.Onu ilk gördüğümde aklımdan geceni cok net hatılıyorum. ''Ne kadar hoş ya... Dişleri ne kadar beyaz !!!'' :) Gercekten bunlar gecmıstı aklımdan. Chicago idi izlediğimiz filmin adı.
Sinemadan sonra aynı grupla pikniğe gittik,gece clublara gittik, baskabaska bırsuru yerlere bızde flörting durumlarında net bısıy yok.Ben birara sırf görüselim dıye ondan bır kıtap istemeye karar verdım.Böylece samımıyet ılerledi .
3 haziran 2003 de beraber olmaya basladık.O gün oturdugumuz yerde Kocişş cep tel.nu unuttu hatta aşkından :))) sonra o tel.den haber alamadık.Yıllar gectı evlendık.Evlilik ilginç bir kurum valla!!!!
Umarım AŞKIMIZ sonsuza dek sürer.
SENİ SEVİYORUUUUMMM KOCİŞŞŞŞŞ !! (meeeee..... :) )

16 Comments:

Blogger Pinar said...

Yaaa hayirli olsun! Bizim de birinci yilimiz haftaya dolacak. Nasil heyecanli oldugunuzu tahmin edebiliyorum :) Allah mutlulugunuzu bozmasin, askiniz sonsuza kadar sursun insallah. Sevgiler.

Wednesday, June 28, 2006 6:34:00 AM  
Blogger Asortik Krep said...

Çok uzun yıllar hep böyle geçsin ..Nice nice yıllara :))

Wednesday, June 28, 2006 9:10:00 AM  
Blogger Manik Kedi said...

Aşk We Ewliliğin Sizi Hiç Zorlamaması we Hep Böyle Keyif Wermesi Dileğiyle...

Sewgiler;Sinem...

Wednesday, June 28, 2006 12:32:00 PM  
Blogger mom said...

evlilik yildonumuz kutlu olsuunn, daha nice seneler hep birlikte mutlu olmaniz dilegiyle...

Wednesday, June 28, 2006 5:56:00 PM  
Blogger elma said...

masallaahh:)bir yastikta tam kirk yil ilinsallah aqua'cim

Wednesday, June 28, 2006 6:00:00 PM  
Blogger tipitip said...

Allah mutluluğunuzu daim etsin, boy boy çocuklarınız olsun, aşkınız hiiiiiç bitmesin.
Sevgiler

Wednesday, June 28, 2006 6:57:00 PM  
Blogger ince eleyen karakter said...

evet katılıyorum allah mutlulugunu daım etsın ınsallah ellı lerı altmısları da kutlarsınız
ben ılk yılımda off nasıl gectı demıstım bır yıl oysa sımdı altı yıl olmus goz acıp kapayıncaya kadar

Wednesday, June 28, 2006 7:42:00 PM  
Blogger vintage biscuit said...

uzun uzun ask dolu yillaraaaa

Thursday, June 29, 2006 11:34:00 AM  
Blogger uzay said...

dahada artsın ask upuzuunn sürsün işalaa:)

Thursday, June 29, 2006 2:53:00 PM  
Blogger Sunthing Special said...

Fiyuuuuuuuuuuu!Birbirinizin kalbini heeeeep paylaşırsınız umarım :)

Friday, June 30, 2006 1:09:00 AM  
Blogger hayal said...

Mutlu yıllaaaaarrrrr

Saturday, July 01, 2006 11:20:00 PM  
Blogger aqua / ~~denizbahcesi~~ said...

cok sağolun ya...
umarım isteyen herkes gercek aşklara kavusur,zaten olanların ki de sürer!!!

Monday, July 03, 2006 2:16:00 AM  
Blogger sevilay said...

Mutluluklar canim, allah bir yastikta kocatsin. Ne güzel bir hikaye, cok hosuma gitti.

Selamlar

Tuesday, July 04, 2006 1:16:00 PM  
Anonymous Anonymous said...

:)

Saturday, July 15, 2006 7:37:00 PM  
Anonymous Anonymous said...

iyiki chicago filmini seğretmek için ogün arkadaşlarımla birlikte sinemaya gitmişim, o tür filmlerden hoşlanmasamda hayatımın anlamı güzel karımla tanışmam herşeyden çok güzeldi.oniki aydır beni bulutlar üstünde dolaştıran biricik kuzumu çok seviyorum.iyi ki seninle evlenmişim. Bitanemsin sen tiramisum.muck.

Tuesday, July 18, 2006 12:20:00 AM  
Blogger aqua / ~~denizbahcesi~~ said...

kocişş sen de benim bi tanemsin! S.Ç.S.

Tuesday, July 18, 2006 12:13:00 PM  

Post a Comment

<< Home


Name:
Location: medi.& agean sea :), Türkiye

Hiçbir resim ve yazı izinsiz kullanılamaz!

Powered by Blogger

adopt your own virtual pet!