Cursors

~denizbahcesi~

HOŞGELDİNİZ!!!! ~~~~~~~~~~~~~~ :)

Friday, June 16, 2006

D A Y A K

Yakın bir kız arkadasım eşinden şiddet görüyor yanı dayak yiyor.Hem de önemsız seylerden.Cok üzülüyorum ona yardım edemedıgım ıcın.Adamı da gorsenız asla boyle bırsey yapamaz bu adam dersınız.Arkadasım adamı sevıyor ve adam hemen yaptıgından pişman oluyormus.Sanırım adam arkadasımın sevgısının farkında ve kız onu hıc bırakıp gıdemez sanıyor Kızın söyledıgıne göre özür diledıgı halde tekrar tekrar aynı seyı yapıyormus.Aslında hıc kımse vazgecılmez degıldır kız enınde sonunda cekıp gıder devam ederse ama herifın kafası buna dank etmıyor sanırım.Yardım edemedıgım ıcın, bır cozume ulastıramadıgım ıcın cok uzuluyorum.Herikisi de eğitimli insanalar,en acısıda bu zaten!!!!!!!!!
Bence ilk dayagı yedıgınde terk etmelıydı arkadasım o pis herifi ama dısarıdan söylemesı kolay tabııı!!! Aslında sunu ogrendım kı bır aldatanı bır de dayak atanı affetmeyeceksın su hayatta!Çünkü yine yapıyorlar !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

10 Comments:

Blogger Manik Kedi said...

Merhaba...Sıcak we içten karşılamanız için sonsuz teşekkür.. En sewdiim we keyif aldıım olayların birinde-İngilizce-ortak paydada buluşmak bana müthiş keyif werdi.. Seneye son we eminim nasıl geçeceğini anlamayacağım... Bu arada tam da acaba naapsam dönemlerimde -realist- olmak adına sizinle karşılaşmak çok keyif werici..Merak ediosanız söliim ben "idealist" deilim bu ülkede neler yapılabileceiini biliorum..Ama yine de Real'e ulaşmak için bir idea'ya ihtiyacımız yok mu? Bence "profesyonellik" bu kadarını hakedio-bi ideaya- sahip olmak..
Sewgiler;Sinem...

Saturday, June 17, 2006 12:12:00 AM  
Blogger tahin said...

Yapilan arastirmalara gore daya olayi, egitimli ciftlerin arasinda, egitimsiz ciflere gore cok daha yuksek.

Muhtemelen arkadasin psikolojisi paramparca olana ve ozguvenini kaybedene kadar dayak yemeye devam edecek.

Ilk baslarda kabullenmek isteyemeyecek, bir gun mutlaka degisir umudunu tasimaya devam edecek..

Arkadasini bir psikologa goturmek icin ikna etmeye calis. Once kendisi gitsin, basarabilirse esini de ikna ederek bir aile terapistine gorunsunler..

Inshallah iyi olur.. Uzuldum..

Saturday, June 17, 2006 4:51:00 AM  
Blogger hayal said...

Taksim meydanında asacaksın işte böyle kadına el kaldıran adamları

Saturday, June 17, 2006 10:37:00 AM  
Blogger crépuscule said...

alismis kudurmustan beterdir derler..burnu surtmedikce dayaga devam eder bence..ne de olsa affedicek gusel esi onu dimi..elleri kirilsin isalahhh..

Saturday, June 17, 2006 3:32:00 PM  
Blogger Asortik Krep said...

1-Arkadaşının eşinin mutlaka söz dinleyeceği biri vardır..Büyüklere ve dostlara açılıp onunla konuşacak birini bulmak lazım..eğer memursa idari amir bile olabilir ..
2-Kesinlikle kaybetme korkusu yaşamadan bu adamlar bu işten vazgeçmiyorlar..Arkadaşın ciddi ciddi seni bırakacağım demeli hatta bırakmalı..
3-Dayak atan bir erkeğin mutlaka psikolojik bir sorunu olduğuna inanıyorum..Erkek gitmeyeceğine göre kız arkadaşın kesinlikle psikolojik yardım almalı derim..
İlk iki şıkkı deneyerek yola gelmiş bir sürü erkek tanıyorum..3. şıkta zaten kadınların gözü açılıp doğru yolu bulmaya çalışıyorlar..Ama hepsini deneyip kesinlikle durum devam ediyorsa bence onu terketsin..

Saturday, June 17, 2006 5:04:00 PM  
Blogger nisan said...

Geçiyordum uğradım, ilk ziyaretim, yazıyı okudum cevaplamadan geçemedim...

Üzücü bir olay, keşke böyle şeyler yaşanmasa, kocası değişse bile arkadaşın olanları nasıl unutacak ki...Çocukları yoksa eğer ''Zararın neresinden dönersem kardır.'' deyip bırakıp gitsin...

Çocukları varsa psikoloğa giderek yardım alsınlar, kendi kendine düzelmesini beklemesin, zannetmiyorum ki kendiliğinden düzelsin... Ağır hastalıklar kendiliğinden geçmez...

Saturday, June 17, 2006 11:40:00 PM  
Blogger Pinar said...

Elleri kirilsin o pis adamin, baska birsey demiyorum :(

Monday, June 19, 2006 7:53:00 PM  
Blogger mom said...

off cok kotu bir durum:((ayni durumda olan bir arkadasim vardi en sonunda dayaktan 10 gunden fazla hastanede yatti ve bosandilar, umarim arkadasimin durumuna benzemez sonu...

Tuesday, June 20, 2006 9:01:00 AM  
Blogger tipitip said...

Aquacım, korkunç birşey bu. Ben yine de kadınların zayıf olmamaları ve bu konuda net tavır koymaları gerektiğine inanıyorum, umarım arkadaşın iş sahibi, kendi ayaklarının üzerinde durabilecek biridir, çünkü ancak o zaman kendine yeni bir hayat kurabilir. O adamcağızın düzelmesi de düşük bir ihtimal gibi görünüyor ama yine de umarım kendi seçtiği yolda mutlu olur.
Sevgiler

Tuesday, June 20, 2006 9:56:00 AM  
Blogger aqua / ~~denizbahcesi~~ said...

HEPİNİZE ÖNERİLERİNİZ İÇİN COK TESEKKÜR EDERİM CANIM BLOGGERLAR SEVİYORUM SİZİ :)

Thursday, June 22, 2006 3:10:00 PM  

Post a Comment

<< Home


Name:
Location: medi.& agean sea :), Türkiye

Hiçbir resim ve yazı izinsiz kullanılamaz!

Powered by Blogger

adopt your own virtual pet!