Cursors

~denizbahcesi~

HOŞGELDİNİZ!!!! ~~~~~~~~~~~~~~ :)

Friday, June 23, 2006

YAZ GELDİ

Son 1 saattir üniversitede ki ev arkadasım Courtier la konusuyoruz telefonda.İkimizde de aycell olunca bedava ögretmen hattından konusuyoruz. O İzmir de yasıyor.Okuldan sonra ordan bırıyle evlendı.Canım ya... cok özledim.Courtierla 2,5 yıl yurtta 1,5 yıl ev de kaldık.Kaldıgımız yurtta devlet yurduydu iğreeeeençççç ötesi.8 kişi ufacıcık bir odada yasıyorduk ve sadece o ve ben sıgara içmiyorduk.Pislik,havasızlık,sigara kokusu!!!! Birkeresinde odada ki kızlardan bırı kullanılmıs pedını masanın üzerine bile bırakmıstı hayal edin pisliği yani!!!!!!!! (midenize verdiğim zarardan dolayı özür dilerim) Sürekli politik kavga cıkardı.Biz apolitikler arada kalırdık. Ama evimiz cok güzeldi.3 kız kalıyorduk.Diğeri simdi istanbul da calısıyor.Neyse Allahtan o günler gecti.İnsan geriye bakınca sadece güzel seyler aklında kalıyor.Bu da hafızanın bıze yaptıgı tatlı bir kıyak ;)
Hava inanılmaz derece de sıcak!!! Yaz geldiğine seviniyorum ama bu sıcaklar korkunc.Okula seminer için gidiyoruz.Yorucu degıl işte git-gel!
Festivalimiz var bu hafta.O yüzden konserler,sergiler,söylesiler,imza günlari var.Gelen sanatcılar pek benı acıcak türden degıller ama degısıklık oluyor yınede.
Nasıl oldu bımıyorum ama 1 kılo verdım. 49 oldum.Boyum 1,60 . Acaba 2 kilo daha verebılırmıyım???? Göbek tarafım birazcık indi.2 kilo daha versem belki dümdüz olur.Benim okulda cok seker bır ogretmen arkadas var. 1 ay da 10 kilo verdı. Ömrümde gördüğüm en hızlı kilo veren insan ve o kadar cok inceldi ki sanki kadının önden ve arkadan fazlalıklarını kesip almıslar gıbı. :))
Okulda ki bayan arkadaslar costu!!!! Aksam bayanbayana bır tekne kıralayalım buralarda ki adıyla ''Mehtap Turuna '' cıkalım dıyorlar.Beyler gelmeyecekmış,yemekli olucak,cocuk getırmek serbest :) Ben daha karar vermedim gidip-gitmemeye.

6 Comments:

Blogger Manik Kedi said...

Merhaba... Post unu okuyunca bi garip oldum..ben de aynı şekilde 2.5 yıl KYK öğrencisiydim;o iğrenç dewlet yurtları...geçen dönem ewe çıkım.. 1 senem daha war..we ben de ew arkadaşımla sürekli geleceğe dair planlar yapıorum şu tatile gideris,bunu yaparıs v.s bunların kısmen gerçekleştini görmek we hala bağlantının kopmadını görme çok güzel...
sewgiler;Sinem..
p.s: yurtdışı işi için werdiiniz bilgiler için teşekkürler..

Friday, June 23, 2006 7:42:00 PM  
Blogger Age35 said...

Bizde aynı şekilde okula gidip geliyoruz.Ama seminer falan yok.Lise sınavları ve öğrenci alan seçimleri var.Hafıza konusunda da ne güzel söylemişsin.Cidden insan
kötü şeyleri anımsamıyor ilgin bir şekilde..

Friday, June 23, 2006 10:42:00 PM  
Blogger gazel vakti said...

Niye bilmem banada yurt deyince hep uyulmayan temizlik kuralları gelir oysa hiç yurtta kalmışlığım yok.Ama yıllardır devam eden dostluklarım var.1,60 boya 49 kg çok az değilmi.Ne bileyim ben 60 küsurlarda bi insan olaraktan hatta 1,60 dan kısa olaraktan :))))Mehtap turuna bende geleyimmi çocuk getirmekte serbestmiş ya.

Monday, June 26, 2006 12:16:00 AM  
Blogger mom said...

buhuuuu 49 kilosun ve 2 kilo daha vermeyi dusunuyosun ben kendimi atiyimmi simdi en yuksek binadan...
ah o gobekler...

Monday, June 26, 2006 2:53:00 PM  
Blogger hayal said...

Yaaaz geldiii yaz geldiiii
Bu deniznbahcesini cok seviyorum yaz kokuyor :)

Tuesday, June 27, 2006 9:12:00 PM  
Blogger aqua / ~~denizbahcesi~~ said...

manıkk, sizde kopmayın sakın ha ,bısey degıl.
age35; degıl mı ya :)
gazelv;gel kardes gel :)
mom; siz anne olmussunuz ama kolaymı bakalım ben ne olcam dogurunca?
hayal; :))))

Wednesday, June 28, 2006 12:21:00 AM  

Post a Comment

<< Home


Name:
Location: medi.& agean sea :), Türkiye

Hiçbir resim ve yazı izinsiz kullanılamaz!

Powered by Blogger

adopt your own virtual pet!