Cursors

~denizbahcesi~

HOŞGELDİNİZ!!!! ~~~~~~~~~~~~~~ :)

Saturday, July 15, 2006

TATİL GELDİ HOŞ GELDİ

Bilgisayarımız bozuktu uzun bir süredir kullanamıyorduk.Tatil güzel geçiyor.Geç kalkıyorum ama hiç sevmiyorum gec kalkmayı günü kacırıyorum gibi geliyor.Annem Doğu Karadeniz Turuna gitti.Ben otobüsü sevmediğim için gitmedim.Ayrıca niyeyse Karadeniz hiç ilgimi çekmiyor.Denize gidiyoruz sürekli.Bazen babamla bazen arkadaşlarla gidiyorum.Vichy nin güneş kremleri gercekten işe yarıyorlar.Vücudumun bir kısmına sürememişim kremi oralar kıpkırmızı istakoz gibi diğer yerler ise normal bır renkte.Yamalı eşek gibi dolaşıyorum.Umarım kalıcı olmazlar. :))
Buralar çooookkkkk sıcak!!! Allahtan balkonumuz serin oluyor aksamları.Her haftasonu bir düğüne gidiyoruz.Geçen sene herkes bizim düğüne geldiği için kimseyi kırmamak lazım.
Görümcecimler geldi.Takılıyoruz onlarlada.
''Latife Hanım '' ı okuyorum. İpek Çalışlar ın kitabı.Atatürk ve Latife hanımla ilgili çok ilginç bilgiler var.Fotograflar da hoş !!!!

3 Comments:

Blogger gazel vakti said...

Tatil geldi ama bana hiç uğramadı.Denize ayağını bile sokakamış olarak.

Saturday, July 15, 2006 10:33:00 PM  
Anonymous Anonymous said...

kocişin yanında olsaydı senin kremlenmemiş hiçbir yerini bırakmazdı.şemsiyen olur seni güneşten korurdu.bidaha bensiz gitme oldumu?

Tuesday, July 18, 2006 12:27:00 AM  
Blogger aqua / ~~denizbahcesi~~ said...

gazelv.; yaz daha bitmedi ki ...
Kocişş ; sen hep çalısıyorsun ama ya... seviyorum seni ;)

Thursday, July 20, 2006 10:50:00 AM  

Post a Comment

<< Home


Name:
Location: medi.& agean sea :), Türkiye

Hiçbir resim ve yazı izinsiz kullanılamaz!

Powered by Blogger

adopt your own virtual pet!