Cursors

~denizbahcesi~

HOŞGELDİNİZ!!!! ~~~~~~~~~~~~~~ :)

Thursday, June 08, 2006

Yunan Adaları

Aklım da Ege de ki Yunan adaları var.Gemi turu.Ama emin değilim sıkılırmıyım acaba gemıde 6 gün???Ayrıca biz zaten denız-güneş-turizm olayının göbegındeyız.Sıradan mı gelir acaba?Sonucta bizim yasadıgımız gıbı yerler bu adalarda...!!!??!!Kusadasından kalkıyor gemi. Patmos,Rodos,Girit,Santorini,Pire,Mikanos.Batma tehlikesi var mı acaba?Titanic!!!!!!! :) Öfff pek cazip gelmadi ama bakalım Kocişş ne diyecek?Aranızda bu adaları gezen varsa bir zahmet aydınlatıversin !!!!

6 Comments:

Blogger Sunthing Special said...

Ben Rodos ve Simi'ye gittim,valla gemi kısmını bilemem,deniz otobüsüyle gitmiştim ben ama Rodos çok güzeldi,yalnız bu adada hiç mi genç insan yok kardeşim diyosun.(Gerçi buradaki 50 yaş üstü İngiliz popülasyonundan dolayı alışkınsındır sen:P)Büyük cruiselarla bi dolu yaşlı turist geliyo ama ada,yeme içme kısmı fln çok güzeldi,uzo içip ahtapot ızgara yemiştim ben bi hafta ehehe, meersem genç insanların üssü adanın arka tarafıymış,ben yanlış yerde kalmışım,o taraf ta ibiza gibi,gece kulüpleri,diskolar,striptiz kulüpleri,dev lunaparklar vs vs.Son gün keşfettim ihi:P Girit ve Santorini de muhteşemmiş valla,kaçırma bence :)

Friday, June 09, 2006 9:10:00 AM  
Blogger acicikolata said...

valla o dediklerini bilemem ama eşşek adasına cok gittim, birkac eşek var ve karpuz yiyorlar. civarda elleri satirli adamlar yakalandigina dair rivayet cikmisti bir vakit, uzulmustum. ha rodos'a da ceo gitmis ortaokul yillarinda kuzeniyle (karne hediyesi olarak). bunlar turk diye resepsiyonda ters mi ne bakmislar ya da onlara oyle gelmis. ve bunlar otelde kaldiklari gunler boyunca odaya temizlik memizlik icin gelenleri de sokmayip gunlerce tuvalet yerine kuvete işeyerek doldurmuslar-bir nevi intikam iste cocuk akli.

Saturday, June 10, 2006 2:44:00 PM  
Blogger aqua / ~~denizbahcesi~~ said...

SUNTHING; SAGOL CANIM.YA O DENIZ OTOBUSUDE COK URKUTUCU GELIYOR BANA.
GAYRİİ.;İzmir de üniversitede okurken bızde gıtmıstık esek adasına iğrenc ya !bırsuru esek vardıda adamları gormedım :P

Saturday, June 10, 2006 2:49:00 PM  
Blogger virginiavalle.blogspot.com said...

well I understand your blog,but thanks for the visit :)

Saturday, June 10, 2006 11:45:00 PM  
Blogger aqua / ~~denizbahcesi~~ said...

virginiajoe; not at all ;)

Tuesday, June 13, 2006 5:51:00 PM  
Blogger BEKRİL said...

selam
ben yunan adaları için gezi arıyorum. gezmek ve crusline nın nasıl bir gezi olduğunu görmek. diğer uzun ezile ödeyebilecek param olmadığından en kısa tur arıyorum doştıktan sonrada size haber veririm

Sunday, October 22, 2006 11:59:00 PM  

Post a Comment

<< Home


Name:
Location: medi.& agean sea :), Türkiye

Hiçbir resim ve yazı izinsiz kullanılamaz!

Powered by Blogger

adopt your own virtual pet!