Cursors

~denizbahcesi~

HOŞGELDİNİZ!!!! ~~~~~~~~~~~~~~ :)

Sunday, April 09, 2006

SOBELENDİM

Age35 sobelemiş onu mu kırıcam anlatıyorum işte...
EN BEGENDIGINIZ HUYUNUZ: sempatik ve sıcak kanlı olmam
EN BEGENMEDIGINIZ HUYUNUZ: Sinirli olmam
EN BEGENDIGINIZ YERINIZ: Ellerim
HİÇ BEGENMEDIGINIZ YERINIZ: Göbeğim :P
ÇANTADA MUTLAKA OLMALI: Cüzdan,telefon,ayna,para
ÇANTADA ASLA BULUNMAZ: Anahtarlar
ARABANIZIN MARKASI: Fiat brava
HAYALİNİZDE Kİ ARABA: Bir adet jeep
EN SEVDIGINIZ YEMEK: Sarımsaklı karides(jumbo)
EN SEVMEDİĞİNİZ YEMEK:İşkembe böğğğğğğğ......!
EN SEVDİĞİNİZ HAYVAN: Tavşan
En KORKTUGUNUZ HAYVAN:Coookk var hangıbırını sayayım !!??
KULLANDIGINIZ PARFÜM: DKNY BE DELICIOUS
KULLANDIGINIZ CİLT BAKIM ÜRÜNLERİ: Sıradan seyler vıchy,Roc,L'oreal...etc nın temızleme köpükleri ,toniklerı,nemlendırıcılerı
HERGÜN MUTLAKA YAPTIKLARINIZ: Kocişşiii milyon kere öperim,lenslerımı takarım,süt içerim.
HERGÜN YAPMAYI İHMAL EDERSİNİZ: Evi toplamak :P
KARANLIKTAN KORKARMISINIZ: Ç oğu kez evet
KORKUTMAYI SEVERMİSİNİZ? Hayır
GİYİM TARZINIZ: Okulda mecburen gıydıgım öğretmen kıyafetlerınden nefret edıyorum yasıma uygun acık kapalı farketmez rahat trendy seylersevıyooooorrruuumm!
ASLA GİYMEM: Asla asla demem :P
CEP TEL: NOKİA 7210 galıba nosundan emın dııılım
BİLGİSAYAR: Kendısı Kocişşşe ait ve LG mi ne galıba????
KARSI CINSDE ARADIGIN ÖZELLİK:Dürüstlük,temizlik,güven,yakısıklılık,para
HOŞLANDIGINZ TİP: Kocişşşşş
EN BEGENDIGINZ OYUNCU: Bir diiilllkii bircok :)
BENZETILDIGINZ OYUNCU:Biz ilkokuldayken ''hayat agacı'' dizisi vardı.Orada sarısın SAM dıye bı kız vardı bızım sınıftan kızlar benı benzetırdı bence hıc benzemıyozzz
FİLM CEVIRMEK İSTEDİĞİNİZ ÜNLÜ: YOK
TUTTUGUNUZ TAKIM: FENERBAHCE
HANGI DALDA SPORCU OLMAK İSTERDİNİZ: Futbolcu
EN BÜYÜK HAYALİNİZ: Sonsuza dek mutlu olmak
GERCEKLESTIRDIGINIZ HAYAL: Beyaz atlı prens Kocişşşii buldum ve bır meslek sahıbı oldum
ASLA YAPMAM DEDIGINZ CILGINLIK:HIÇBIR CILGINLIK YAPMAM COK KORKAGIM
Kimler sobelenmedı bılmıyorum cunku cok gec yazdım .agecime35ciğimede thanks....

2 Comments:

Blogger kedi said...

Kullandığın ürünlere sıradan mı dediin?vichy,roc,loreal.
Hiçte fena ürünler değil bunlar kızım ,düzenli kullan faydası mutlaka görülür.
Bu benim çıkarttığım bi anketti,evet en son sen cevapladın,teşekkürleeeeer:)

Monday, April 10, 2006 8:13:00 PM  
Blogger aqua / ~~denizbahcesi~~ said...

ööööllee çççookk pahalı seyler diil demek istedim !
biz tesekkür ederiz biyonikcik

Monday, April 10, 2006 9:11:00 PM  

Post a Comment

<< Home


Name:
Location: medi.& agean sea :), Türkiye

Hiçbir resim ve yazı izinsiz kullanılamaz!

Powered by Blogger

adopt your own virtual pet!