Cursors

~denizbahcesi~

HOŞGELDİNİZ!!!! ~~~~~~~~~~~~~~ :)

Sunday, March 26, 2006

KAHPE FELEK YAPTIN BANA KELEK :(

MySpace Layouts Winny The Pooh karakterleri bebişken :)

Şimdi size anlatacaklarım çok salakca gelebılır ama ne yapayım

ben böyleyim.2 gün önce daha önce bahsettiğim hamile cocukluk arkadasım Japan aradı.Kızı olucak .İsmine karar verdiklerini söyledi.Söylediği isim Kocişşle benim 3 yıldır kızımız olursa ''kesin ''koyacagız diye herkese anlatıp durdugumuz isim !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Başımdan aşağı kaynar sular döküldü.Japanla biz hem bebeklik arkadaşıyız hem de sülalerimiz kanki! Acaba bizden mi esinlendi yoksa gercekten dediği gibi annesi mi önerdi hangisi gercek bilmiyorum.Tek bildiğim ben çok üzüldüm.Bir de bana ''ilk doğuran koyar kızım '' demez mi??????Sonra da ''kesin degil baska seylerde olabilir ''dedi. Belki size çok saçma geliyor benim üzülmem ama anlatmam mümkün değil niye nasıl üzüldüğümü!Sanki ben çocuğu doğurmuşum da elimden almışlar gibi

:((

11 Comments:

Blogger Pinar said...

Ben de oyle fikir calan insanlara sinir olurum. Ama bence sen hic canini sikma, o koyarsa kizin olunca sen de koyarsin. Ayni olsun isimleri ne olur ki? Uzulme hic.

Monday, March 27, 2006 12:37:00 AM  
Blogger Sofralarimiz dan said...

Bencede Pinar hakli, bende olsam bende ayni ismi koyardim..

ya ben buraya kadar nasil geldim :-} iyiki gelmisim.. ben Nurdua memnun oldum, sende memnun kalmis gibi gorunuyorsun ..

Hoscakal..

Monday, March 27, 2006 7:14:00 AM  
Blogger Age35 said...

Kıl olurum böyle taklitçi zihniyete...Boş ver sen ya...Söylemedin mi senin de aynı ismi düşündüğünü...Ne var bunda söyle açıkça bende o ismi koyacağim diye...o da koysun istiyorsa...

Monday, March 27, 2006 11:21:00 PM  
Blogger Asortik Krep said...

Bence sende o ismi koyduğunda o zaman o senden daha fazla uyuz olacaktır bu işe :)
yine de sana alternatif isimler söyleyebilirim..buralarda pek yok..1- Verda 2- Günce 3- Çisem

Tuesday, March 28, 2006 4:42:00 AM  
Blogger aqua / ~~denizbahcesi~~ said...

pınar,sofram,age35,asortikk ; benim bu aptalca sekılde üzüldüğüm olaya destek oldugunuz için sagolun.ben eger o koyduktan sonra o ismi koyarsam sülalede arkadaslar arasında herkes ''bak aqua japanın cocugunun adını koymus baska isim yokmus gıbı'' dıyecek!benim ne yazık ki böyle garip takıntılarım var :(

Tuesday, March 28, 2006 3:46:00 PM  
Blogger aqua / ~~denizbahcesi~~ said...

sofram hosgeldın!!!

Tuesday, March 28, 2006 3:47:00 PM  
Blogger crépuscule said...

ay bende nefret olurum boyle fikir hirsizlarina ya..ayrica bunlarin bide senin yiilardir olan fikrini ilk kez kendi bulmus turetmis gibi etrafa yaynlari vardir..bir kasik ve su ile halletmek lazim ...
ay bir de hicbise olmamis gibi ilk doguran koyar kizim ne demek..
valla cok sinirlendim suanda bende..
ama sen takma bence..isim ona patentli diilya..bakarsin sen daha guzelini bulursun hem..

Wednesday, March 29, 2006 10:51:00 AM  
Blogger aqua / ~~denizbahcesi~~ said...

crepuscule; cok sagol valla destekledıgın için

Wednesday, March 29, 2006 3:43:00 PM  
Blogger Sofralarimiz dan said...

hosbuldum.. kek kalmadi , kalsaydida buradan antalya yakinlarina gidene dek ne halde gelirdi bilemem :)

Thursday, March 30, 2006 1:23:00 AM  
Blogger acicikolata said...

Benim kardesim de hamile ve bebegine koyacagi isim ilk gunden belliydi, kiz da olsa, erkek de olsa ayniydi. Sen kalk gorumcesinin arkadasi bundan once dogur ve o ismi koy! Gorumcesi de yemin ediyor vallahi ben soylemedim diye.

Thursday, March 30, 2006 9:53:00 AM  
Blogger aqua / ~~denizbahcesi~~ said...

gayriihtiyari sizin olay benımkınden de kotu olmus baska isim koydular sonra ne yaptınız:)?

Thursday, March 30, 2006 10:42:00 PM  

Post a Comment

<< Home


Name:
Location: medi.& agean sea :), Türkiye

Hiçbir resim ve yazı izinsiz kullanılamaz!

Powered by Blogger

adopt your own virtual pet!