Cursors

~denizbahcesi~

HOŞGELDİNİZ!!!! ~~~~~~~~~~~~~~ :)

Saturday, April 08, 2006

ORTAYA KARIŞIK

Bilgisayarımız sürekli bozuluyor ve düzeliyor.Bu yüzden çok sık yazamadım.Ama artık düzeldi gibi.Bukadar sık bozulacağını tahmin etmiyorum.
Günlerim yorucu geçiyor.Öğretmen oldugum için dört gözle yaz tatilini bekliyorum.Ama daha çoookkkk var,çoookkk.....! Yarın İzmirden halam gelicek.Onu ''ağırlama'' çalışmaları sürüyor.Biraz sonra spora gidecegim.Öğleden sonra çalıştığım okulun geleneksel ''pilav günü'' var.Hiç hoşlanmıyorum ama mecbur gitmek gerekiyor.Görev görevdir cumartesi olsa bile memuriyette :)
Dün akşam CINE-5 de ''Başka Yerde Yok'' programını izledim.Banu Alkan vardı.Gerçekten çok zekice konuşuyordu.Şaşırdım.Demek ki gercekten kendısının de söyledıgı gıbı yasadıkları,davranışları hepsi''format'' gereğiymiş.Ama en son canlı yayında yediği tokat gerçekmiş.Nefret ediyorum şiddet kullanan erkeklerden.
Müfettişlerin geldiği haberini aldık.Teftiş hazırlıklarımız son hızla sürüyor !!!!!
Bu aralar çok sinirliyim gezegenlerin etkisimidir yoksa banim psikopatlıgımdan mı bilemiyorum.Ayrıca o kadar tembel oldum ki anlatamam....Hiçbirşey yapasım gelmiyor hiçbirşey.Depresyondamıyım acep????
Bu hafta eşimin bağlı olduğu mühendisler odasının yemek davetine katıldık.Bir ilkokul arkadasımın da eşi aynı mühendislik dalından dolayısıyla onlarda vardı.İyiki vardılar zaten yoksa yaş ortalaması çok yüksek oldugundan bayılabılırdım.Ama yine de eğlenceliydi.Tek şey hariç;garsonun bizi şampanyayla yıkaması !!!!!!Mühendislik erkek ağırlıklı bir meslek ya eğlenme şekilleri de garip bu erkeklerin,herkes bir parcada olsun ıslanınca mutlumesut oldular :) Ertesi gün işe gidecektim nasıl uykum geldi.Ama benim Kocişş de aynı gün yönetim kuruluna seçildiği için erkende kalkamadık.Zaten burada ki mühendislerin %95 i kendi işine sahip patronlar.Benim gibi erken kalk işe git dertleri olmadığı için gece bitmek bilmedi.Bizim odanın baglı oldugu Denizli Odasının Başkanı çok şeker emekli profösör bir bey vardı.Onunla sohpet ettik.23 nisan da belki bu odanın işlerinden dolayı Kocişş Ankaraya toplantıya gıdecek ve beni de göturecek.Hiç 23 nisan da Ankaraya gitmemiştim çok merak ediyorum.
Bu ay için de İzmire (2.memleketim) gitme ihtimali var umarım olur.İzmirimi,arkadaşlarımı,kuzenleri cok özledim cok !!!!!

2 Comments:

Blogger kedi said...

Ankara benim memleketim aquam,mutlaka mutlaka anıtkabire gitibol bol gez,atakuleyi,kuğulu parkı,karumu,sakarya caddesini de unutma,orda midye tava yemeyi unutma emiii!Benim yerimedeeeee)

Monday, April 10, 2006 8:08:00 PM  
Blogger aqua / ~~denizbahcesi~~ said...

ok işallah bı aksılık cıkmaz da gıderız su an benım gıtmeme sallantıda

Monday, April 10, 2006 9:18:00 PM  

Post a Comment

<< Home


Name:
Location: medi.& agean sea :), Türkiye

Hiçbir resim ve yazı izinsiz kullanılamaz!

Powered by Blogger

adopt your own virtual pet!