Cursors

~denizbahcesi~

HOŞGELDİNİZ!!!! ~~~~~~~~~~~~~~ :)

Thursday, March 23, 2006

BÜYÜYÜNCE YÖNETİCİ OLUCAM

Bugün okulumuza Ankara dan cok önemli Milli Eğitim Bakanlığı üst düzey yöneticileri geldi.Karsılama töreni yapıldı.Okulun en genç öğretmeni olarak herzaman ki gibi ''çicek sunma'' görevi bana verildi.Kişiyi daha önceden tanımadıgım için bocaladım hangısıne verecegıme Allahtan dogru kişiye vermişim şöförüne falan değil :) Müdürümüzün de sesi kısılmış şansına bugün adamlarla konusmaya calısırken cok zorlandı.Çok iyi kalpli,anlayışlı,adaletli bir müdürümüz var.Onunla calışmak kolay oluyor. Ankaradan gelen kişiye cok özendım.Çok bilgili gözüküyordu.Üniversitede ki hocalarımı hatırlattı bana!!!Prof. zaten kendisi aynı zamanda. Büyüyünce ben Milli Eğitim de yönetici olmaya karar verdim. :))))) Ama okul müdürü degill!!! :)

2 Comments:

Blogger Berna said...

:) SOFORE VERMEK HAAA, ALEMSIN WALLA...HEHEHEHE

Saturday, March 25, 2006 1:19:00 AM  
Blogger aqua / ~~denizbahcesi~~ said...

berna heyecan yaptım kızım ne yapayım?!! :)

Saturday, March 25, 2006 8:30:00 AM  

Post a Comment

<< Home


Name:
Location: medi.& agean sea :), Türkiye

Hiçbir resim ve yazı izinsiz kullanılamaz!

Powered by Blogger

adopt your own virtual pet!