Cursors

~denizbahcesi~

HOŞGELDİNİZ!!!! ~~~~~~~~~~~~~~ :)

Tuesday, March 14, 2006

YAĞ YAĞ YAĞMUUURR ...

Yağmur yağıyor yağıyor ve hala yağıyooorrr.Haberlerden öğrendiğime göre çamur,toz ve benzerleri yagıcakmış gökten.Çölden geliyorlarmış.Küçükken yine böyle çölden kum geldiğinde korkardım.Gökyüzü sararırdı.Ben de kıyamet geldi falan sanardım.Küçükken de tırsıktım şimdide pek farkım yok.Yağmur yağarken sürekli uyumak istiyorum.O şıkırşıkır yagsın biz eşimle uyuyalım.İşlerimize gitmemize gerek kalmasın.Çünkü o gün tatil olsun.Kar yagınca nasıl oluyorsa bız akdenızlılere de ''yagmur tatili'' gelsin.Ama öyle Edirnede ki gibi sel falan olmasın aman Allah korusun!!!İzmirde ki üniversite yıllarımdan bu yana hiç aralıksız bu kadar uzun süre yagmur yagdıgını görmemiştim.İnsan bunalıma giriyor ama ya......!!!!
Feraye Kaya dan hamileymiş!!!! Ah bu erkekler yok mu ah !!!!
Sinan Özen reklamlarda İ.Mansızla futbol oynayan kızı klibinde oynatcakmıs.Reklamda görmüş coookk begenmiş paraya kıymış getirtmiş teeee bilmem nerden!! Ah bu erkeler ah.....!!!
Benim bir kankinin sevgilisi var.Adam evlilikten kaca kaca kaca... yakında bir dünya rekoruna imza atıcak.Neymiş hazır degılmiş,neymiş benim kankıyı test edıyormus ideal eşmi diye hem de ne kadar uzun süredir !bitmedi gitti o test,....!!!! Ah bu erkeler ah !
Bugün okula gittim.Öğlen eşimle buluşup yemek yedik alışveriş yaptık.Okuldan sonra amelıyat olan bir öğretmen arkadasa gittik gecmiş olsuna.Kadıncagızın bogazını kesmısler yazık!Dr si M.Ali Erbil'in kızkardesiymiş.Çok tatlı bır bayanmış,bekarmış,boyu coookk uzunmus,cok iyi drymiş.Ben sıkı bır magazıncı olarak M.Alinın kızkardesi oldugunu bıle bılmıyordum,öğrenmiş oldum ordan eksik kalmadım.Sonra arabayla arkadasları ve müdürümüzün eşini evlerine bıraktım.Yağmurla trafikde cosmuşşş sormayın,büyük şehirlerden gelen arkadaslar trafik sorunu yok diyorlar.heryer yakın fakan ama burası gecen yılmı neydı trafıkde en cok arabanın kayıtlı oldugu yermı ne secılmıstı.yollar buyuksehır yolları gıbı genıs degıl bulvar falan yok tabii.Hele bırde sezon acıldıktan sonra nasıl bır karısıklık oluyor sormayın!!! Neyse eve vardım.Yemek falanfilan kociş geldi.Arkadaslarla dısarı cıkalım mı olduk sonra durduk :) halimiz yok hiç!Yemekten sonra bende güç kalmıyor zaten sızıp kalıyorum yaslı amcalar gibi!!! Yaz bir gelse ,ahh ahhh....
(Konudan konuya atladıgım için özüürrr sayın bloggers but what can ı do?it's me ! :) )

3 Comments:

Blogger Berna said...

Like meee:)
Ya hep erkeklermi test edicek, nerede bayanlar; bence bayanlar test etsin...Ya burada da yag yag yag bitmiyor yarmurlar ama yagmur degil dolu sanki burada ki, geceleri de firtina oluyor. Bizim evde cati kati; ohhh gururltuden sabaha kadar oturuyosun, bide korkudan tabe cati da ucarmi diyerekten...
opuyorum cicim...

Tuesday, March 14, 2006 8:01:00 PM  
Blogger aqua / ~~denizbahcesi~~ said...

sende benım gibisin berna ya...
öyle gecelerde gir yorganın altına tıka kulakları ben öyle yapıyorum :P

Tuesday, March 14, 2006 8:19:00 PM  
Blogger starbug said...

a aa.. ben d çok şaşırdm walla feraye işine, ztn hiç tasvip etmiorm da.. hbri aldıım ii oldu (nedense?!?)
ayrıca o test yapan adamı "bence" biran önce kapıya koymak lasım, kimse kimseyi test etme hakkına sahip deildir bi de söleye söleye hiç olmas yni.. hele senelerce.. bence bu işte başka bi iş var gbi geldi ya umarm deildir.
ah bu erkekler ah deil "pis"ler diorm :Pp

Wednesday, March 15, 2006 5:04:00 PM  

Post a Comment

<< Home


Name:
Location: medi.& agean sea :), Türkiye

Hiçbir resim ve yazı izinsiz kullanılamaz!

Powered by Blogger

adopt your own virtual pet!