Cursors

~denizbahcesi~

HOŞGELDİNİZ!!!! ~~~~~~~~~~~~~~ :)

Wednesday, March 29, 2006

TUTULDU TUTULDU GÜNEŞ TUTULDU !!

MySpace Layouts Güneş Tutulmasının en iyi izlenebildiği yer olan Antalya'ya olan yakınlığımızdan herhalde neredeyse burası da kapkaranlık oldu.Ama çok sürmedi 1-2 dakika! 11 Ağustos 1999 da ki son tutulma da ben İzmir de üniversitenin yaz okulundaydım.1.sınıf yeni bitmişti ve ben 1 ders için yaz okuluna gitmiştim.(ah gençliğim ah...) Hoca dersden çıkartmıştı hepimizi izleyelim diye tutulmayı.Kampüs de elimizde özel tutulma gözlükleri koşturupdurmuş en iyi görünen yeri aramıştık.Sonra yine yaz okulu devam ederken 17 ağustos depremi olmuş ben ve arkadaslar depremden çoookkk uzakta ,İzmir de, gece 3 de depremin sarsıntısıyla uyanmıstık.Ne kadar büyük bir alanı kapsayan bir felaketti o...!Tv yi acmıstık hemen ve heryerin yerle bir oldugunu görünce şok olmuştuk.Allah bir daha ASLA hiçkimseye böyle büyük felaketler yasatmasın!!!!
Dün Blondy le kuaföre gittik.Ben saclarımı kestirdim o fön cektirdi.Çok güzel olduk.Dünle ilgili kötü olayı acemi bir yeniyetme cocugun tırtır motoruyla bizim arabayı sıyırarak duvara carpmasıydı.Tıfıl aklısıra araba süren bayanları ürkütücek son hız motorla bize dogru aniden gelmeye basladı.Ben son anda aynadan gördüm ve durdum.Bu arkadas da böylece duvara tossssladı! Durmasaydım benim tarafımdan arabanın içine girecekti.Allaha şükür onun tırtır motorunun yamulup cezasını bulması dısında zarar gören olmadı!
Dün aksam ''Kelebek Etkisi''ni izledik tv de.Adını cok duymustum.Hosuma gitti.Çok ilginç bir film!Ama gerildim tırsık bir insan olarak acıcık !
Bugün karmancorman bir gün!!!!Sabah okula gittim.2 saat ders anlattım.Deneme sınavı var dedıler ve inainılmaz bir sekilde bana gözetmenlik yazılmamıstı.YUPİİ diyerek okuldan uzaklastım.Eve gittim giyindim.Ev de su elektrik kesik.Spor salonuna gittimmyspace layout.1,5 saat orada kalıp annemlere gectim.Spor salonun da duşlar cok temız ama hoslanmıyorum orada duş almaktan.Orada dus aldım,yemek yedim,birlikte tutulmayı izledik, ''öğretmen'' elbiselerimi :) yanımda getirmiştim giyindim okulda ki toplantıya gittim.Oradan eve geldim.Şimdi size evden bildiriyorum :P Burdan teyzeme gitmem lazım.Oradan da aksam kayınvalideme aksam yemegıne gidecegiz !!myspace layout!Kocişş oradan halı sahaya gidecek.(umarım animasyonda ki hallere :) düşmez Kocişş! bacagına tekme falan yiyor çok üzülüyorum) Ben de arkadaslarla görüsebilirim ama kesin değil! SEE YOU !

4 Comments:

Blogger Sera said...

ben de merak ediyordum aqua kimmiş, fethiyeliymiş diye.
tanıdık çıktığına sevindim :)

Wednesday, March 29, 2006 9:15:00 PM  
Blogger kedi said...

oo bayagı yoğun bi gün geçirmişsin.Sen yırtmışsın.ben gözetmendim.Ben nerede olduğumu yazmıyorum,sende yazmazsan sevinirim canım.(zaten yazmadın ama bende bi sööliim dedim.Ok?)
Spora devamın bana ilham veriyor,ben ne zaman küfeyi kaldırcam bakalım:)

Wednesday, March 29, 2006 9:36:00 PM  
Blogger aqua / ~~denizbahcesi~~ said...

sera ; bende:)
biyonik ; ok! bir basla spora devamı gelir!

Wednesday, March 29, 2006 11:21:00 PM  
Blogger Age35 said...

Spor salonuna gidenlere pek bi özeniyorum ben ,ben o işi bi türlü beceremiyorum zaman ayıramıyorum kendime:::((Neyse şimdi evde spor yapacaz hayırlısıynan...

Friday, March 31, 2006 11:38:00 PM  

Post a Comment

<< Home


Name:
Location: medi.& agean sea :), Türkiye

Hiçbir resim ve yazı izinsiz kullanılamaz!

Powered by Blogger

adopt your own virtual pet!