Cursors

~denizbahcesi~

HOŞGELDİNİZ!!!! ~~~~~~~~~~~~~~ :)

Saturday, March 25, 2006

6.HİSSİNİZ KUVVETLİ Mİ?


Dün benim canavar öğrenciler verdiğim alıştırmaları en cabuk ve en dogru yapan olmak için ugrasırken benim aklıma 3 yıl önce kanserden vefat eden eski bir ögrencim geldi.Çok küçüktü 12-13 yaslarnda cok üzülmüştüm.2-3 tenefüs sonra o çocugun ailesi okula pasta dagıttı.Çünkü o gün öğrencimin ölüm yıldönümüymüş.Tüylerim diken diken oldu.Canım acaba bizlere kendını mı hatırlatmak istemişti???
Daha önce ki postlarımda bahsettiğim vefat aden Tezcan amca da öldüğü gece bende onu rüyam da görmüştüm,ertesi gün öldüğünü ögrendıgımde de tüylerm diken diken olmustu.Böyle yazıyorum ama aslında hıc hosuma giden seyler degıl bunlar.Çoğu kezbasıma geliyor böyle seyler.İyi seyler oldugu zaman hos bırseyde kötü seylerde insan üzülüyor :(

6 Comments:

Blogger Asortik Krep said...

Resme bakarken bir ara senin bloğun olduğunu unuttum ve aynı burası ne çok benziyor dedim ! kendime :)

Saturday, March 25, 2006 11:03:00 AM  
Blogger Asortik Krep said...

Bu arada benim 6. hissim çok kuvvetlidir..

Saturday, March 25, 2006 2:03:00 PM  
Blogger Age35 said...

Bizim okulda da yaşadık çok acı...Zamansız ölümler daha da çook yıpratıyor

Saturday, March 25, 2006 2:53:00 PM  
Blogger aqua / ~~denizbahcesi~~ said...

banu kesinlikle katılıyorum amin
asortikk. bence de resim buraya cok benziyor ama burası degıl
age35 yıpratma konusunda cok haklısın

Sunday, March 26, 2006 9:25:00 AM  
Blogger Sofralarimiz dan said...

Senin 6. hissinden ziyade kalp temizliginden bu tur seyler sana kufuv ediyor.. Boyle guzel bir kalbin oldugu icin sevinmelisin..
Rabbim olmuslerimize Rahmet eylesin..

Thursday, March 30, 2006 1:28:00 AM  
Blogger aqua / ~~denizbahcesi~~ said...

sofram; AMİN!

Thursday, March 30, 2006 10:51:00 PM  

Post a Comment

<< Home


Name:
Location: medi.& agean sea :), Türkiye

Hiçbir resim ve yazı izinsiz kullanılamaz!

Powered by Blogger

adopt your own virtual pet!