Cursors

~denizbahcesi~

HOŞGELDİNİZ!!!! ~~~~~~~~~~~~~~ :)

Thursday, March 16, 2006

GÜNEŞİ ÖZLEMİŞİM



Dün hava güneşliydi.Bugün de idare eder!!! Dün okulda dersim bittikten sonra çocukluk arkadasım aradı (ayrıca o da meslektasımdır ) illa buradaki tenis tesislerinin acılısına gidelim diye...O davetliydi.Kıramadım,kalktık gittik.Hava da güzelya ortam iyiydi.Tesiste cafe kısmı dışında güzeldi.Belediye baskanımız ki kendisi son derece sportiftir tenis oynadı bizde alkışladık.Kokoş kokoş bayanlar takmış kocaman güneş gözlüklerini popo büyütüyorlardı.Bende dogum günümde eşimin hediyesi olan eşek kadar Ferre gözlüklerimle onlardan geri kalmadım,popo büyütmeyede iştirak ettik yormadık kendimizi :)) Bu benim gözlükleri ben cok seviyordum.Gecenlerde magazin programın da aynısını bir S.SAYAN da bir de Kibariyede gördüm ,biraz soğudum!!! :PSonra eşmle buluştuk dısarda birseyler yedık.Ordan Özsüt e gittik tatlı yedik.Eve geldik .Ben A.Avrupa Yakasını ve Gümüş ü aynı anda izlemeye calıştım.Eşim de halı saha ya futbol oynamaya gitti.ÇÇÇoookkk spor manyagı bir eşe sahibim.İzin versem haftada 2 gece oynayacak ama ben 1 geceye bıle bazen sinir oluyorum.Zaman zaman bende gidiyorum izlemeye.Birde nerdeyse herhafta biryerlerini sakatlıyor yaralıyor yıne vazgecmıyor.Onları izlerken cok gülüyorum.Sanki benim öğrencıler top oynuyor.ottan b...tan seylere tartısıyorlar.Oynayın işte kardeş kardeş yok olmaz!!!!Hoş,benim ki sakin yapılıdır da pek olay cıkarmıyor.Neyse Gümüş dizisinde Gümüş bilmemkacıncı kez Mehmeti terk etmeye kalktı.tabiii yıne yapamayacak!!!!Bulmussun yakısıklı ,zengın,aşık cocugu otursana,adamın yalısı bılem var.Amaaan sacmalıyor bu dızılerde bazen :))))
Bugün okuldan cıktım Migrosa gittim.Aksam eşimin kuzeni,eşi,kayınvalidemler gelıcektı.Gazeteden gördüğüm kolay bırsey pısırdım.Portakallı Papaz Yahnisi.Eh fena olmadı.Ortalıgı topladım,yemek zaten uzuzn sürdü,temizlik yaptım,kendım yıkandım derken saat ooooo kac oldu.3 de okuldan cıktım onlar gelene kadar hıc oturmadım.Arada eski postta yazdıgım erkek arkadası tarafından test edılen kankim aradı.BİNGO!Yine ayrılmıslar.Bukacıncı!Kızı test ede,ede,ede yıllar gectı bır turlu arkadadasım bu adamın testınden gecemedı.Ay bu sefer barısmasa barı....Onunla konustuk oldukca uzun süre!Arkadas terapimi yaptım.
Sonra geldiler kahve yap(hiç sevmem ayakta ocagın basında bır orta bır sekerlı bır sade cesıtcesıt ugrass)cay pasta servısı yap muhabbet et saat geceyarısını buldu.Eşimin kuzenlerı sekerdır.Bebek beklıyorlar ve buzden 2 hafta sonra evlenmıslerdı.Cok hızlılar.Ban cok uzak gelıyor bebek ama belli olmaz tabii.Umarım istedigimiz zaman sorunsuz olur.AMİN!!!!
(Resim 2 tane oldu nıye bılmem idare edi artık canım sizde ''acemi blogger'' var burda )

12 Comments:

Blogger aqua / ~~denizbahcesi~~ said...

yedik bitti foto falan da cekmedik.Sahrap Soysalın tarifi hürriyet gazetesi sanırım istersen tarifi yazarım sonra zor bırsey degıldı olsa ben yapamazdım zaten :)

Friday, March 17, 2006 11:38:00 PM  
Blogger Sunthing Special said...

Ayhh ayhh bugün sahiden de güneşliydi,içim açıldı, sonunda bahar geliyo mu ne şehrimise :)

Saturday, March 18, 2006 12:13:00 AM  
Blogger aqua / ~~denizbahcesi~~ said...

evet geliyooorr :)

Saturday, March 18, 2006 9:07:00 AM  
Blogger Toplu İğne said...

aquacım ben de ara ara gümüşe takılıyorum ama sıkıntı verdi artık. ne o öyle, ne zaman açsam hepgümüş denen suratsız güzelim çocuu terk etmeye kalkıyo. yazık o güzel oğlana. bu gümüşe güngör bayrak kaynana olarak az bile.
neyse benim düğünüme gelelim... 16 temmuz pazara gün almışlar.ve evlenmek için cümbür cemaat istanbula gidecem. emir kayınpederden. al sana işte can sıkıntısı! evlilik izinleri ile uğraşıyorum. sevgiler

Saturday, March 18, 2006 10:31:00 AM  
Blogger kedi said...

Ne bilelim yahni yediini.Fo-to!Fo-to!Fo-to!isteriz.Afiyet olsun :)
Günbatımı iyi geldi,boşver yahniyi.

Saturday, March 18, 2006 2:00:00 PM  
Blogger aqua / ~~denizbahcesi~~ said...

topluiğne;benim kayınpederimle evlilik öncesi atışmalarımız oldugundan birbirimizi tanıdık,artık 2mizde nasıl davranacagımızı bılıp pek birbirimizin üstüne gitmiyoruz
biyonik ; yahni olsa dükkan senin de yendi bitti kül oldu :)

Saturday, March 18, 2006 3:02:00 PM  
Blogger Sunthing Special said...

Ühüü güneş yine kaçtı yaa:(

Saturday, March 18, 2006 3:28:00 PM  
Blogger Asortik Krep said...

Tenis kortlarının açılışına son dakika gelmekten vageçmiştim..Bilseydim gelirdim..

Saturday, March 18, 2006 11:55:00 PM  
Blogger Berna said...

Ya bende gecen sene gozluk alirken ferre nin, tabiri caizze essek kadar olan koccamanlarindan aldim. Tabe uzun bir sure bazi arkidisler tarafindan alay konsu oldum, sinek gozlu duye:)simdi modaysa turkiyede, yazin yasadim ben; hep onu takarim artikin...
opucuk opucuk sana:)

Sunday, March 19, 2006 4:50:00 AM  
Blogger aqua / ~~denizbahcesi~~ said...

berna ben de gözlükleri takınca kendımı karıncaya bemnzetıyordum ama sinek daha dogru bır benzetme olmuş:)

Monday, March 20, 2006 3:50:00 PM  
Blogger aqua / ~~denizbahcesi~~ said...

age35 -OK!
sunthıng-bır gelıyor bır gıdıyor bu gunes de ya I MISS SUMMER
asortik - iyi olurdu gelseydin belki tanırdık bırbırımızı :P

Monday, March 20, 2006 3:52:00 PM  
Blogger aqua / ~~denizbahcesi~~ said...

AGE35 niye degiştirdin ki adresi ?ayrıca ben bloguna da gıremıyorum :(

Monday, March 20, 2006 4:52:00 PM  

Post a Comment

<< Home


Name:
Location: medi.& agean sea :), Türkiye

Hiçbir resim ve yazı izinsiz kullanılamaz!

Powered by Blogger

adopt your own virtual pet!