Cursors

~denizbahcesi~

HOŞGELDİNİZ!!!! ~~~~~~~~~~~~~~ :)

Monday, March 20, 2006

ASTROLOJİ

Cumartesi sabahın köründe spora gittik.Dün den tam dinlenemediğim için cok zorlandım.Nerdeyse bütün gün evdeydim.Birara Migrosa gittim.Aksam misafirim vardı.
Pazar eski bir arkadasım ve onun nişanlısıyla beraber güneşin tadını çıkardık.Arkadasımın basından 3 -4 ay süren bir evlilik gecmıstı gecen sene umarım bu sefer mutlu olur.Nişanlısı olan kızı da ben ondan önceden tanıyordum kader-kısmet işte!Onların düğün hazırlıklarından konustuk bolbol!Ben o zamanları atlattıgıma cok memnunum valla!!!!Onlardan ayrılıp kocişşle sinemaya gittik.Jim Carrey nin bir filmi,komikti!!! Film den sonra evde MEN IN BLACK 2 yi izledik kanal-d deydi.Biraz midem bulandı uzaylılardan ööğğğ... ama begendım! Sonra ben herzaman ki gibi uyukladım eşim tv izlemeye devam etti.Ben uyandım uyuyamadım eşim uyudu.Eşimi rahatsız ettim uyansın diye falanfilan.Sonra da sabah zor kalktım.Şu koltukta sızma alışkanlığımı HEMEN bırakmalıyım!!!!!!!!!!!!!
Daha önce ki yazılarda bahsettiğim sevgılısı tarafından ''test'' edılen kanki varya benim bilmem kacıncı kez yıne ayrıldılar.Benim kanki BASAK burcu.İşin garip tarafı elele dergisinin bu ay ki sayısın da astrolog N.Su Karakuş bu konudan bahsetmiş ve tam isabet bilmiş.
Ben astroloji ye falan ilgi duyarım.Ama bu kadar birebir kankiciğimin yasadıgı olayın gerceklesmesi cok garıp ! Başarılı bir dergi ve astrolog yani sizin anlayacagınız !http://www.sukarakus.com Su hanımın sitesinde, ki o da kısmi blogger gibi birsey, Baglantılar bölümünde ''tıklayın stress atın '' diye bir yer var cok ilginç !Ben stress atmaktan çok sersemledim :))) ama eğlendim de,deneyimlerinizi paylaşınız lütfeeeennn !

10 Comments:

Anonymous Anonymous said...

evet cok ilginç
daisy

Tuesday, March 21, 2006 3:41:00 PM  
Anonymous Anonymous said...

KUZUMA BAYILIYORUM ,ÖMÜR BOYU BERABERLİĞİMİZ SÜRER İNŞALLAH

Tuesday, March 21, 2006 10:25:00 PM  
Blogger Age35 said...

Aquacım,iyi geldi bu link bana saol ..=))

Tuesday, March 21, 2006 11:44:00 PM  
Blogger aqua / ~~denizbahcesi~~ said...

daisy di mi ama? :)
KOCİŞŞ bende sana bayılıyorum ömür boyu bırakmam seni bulmusum bır kere :) MUCK!
age35 benisersemletti niyeyse ama sana yaradıgına sevındım

Wednesday, March 22, 2006 1:04:00 PM  
Blogger Deadora said...

mutlu ve günesli beraberlikler sizinle olsun :)

Wednesday, March 22, 2006 4:58:00 PM  
Blogger aqua / ~~denizbahcesi~~ said...

sanada olsun deadoracım :) tabii ihtiyacın varsa !!!!

Wednesday, March 22, 2006 5:08:00 PM  
Blogger starbug said...

ya o stres atma linkini biliorm çok komik bişii hiç sonu gelmio herhalde
mucko ;)
p.s: tekrar mutluluklar sna ve kocişine -)

Wednesday, March 22, 2006 6:52:00 PM  
Blogger aqua / ~~denizbahcesi~~ said...

thanks starbugcım :))

Thursday, March 23, 2006 4:03:00 PM  
Blogger Astro Akademi said...

:)

merhaba,

ben su karakuş...

Wednesday, August 02, 2006 10:11:00 PM  
Blogger Astro Akademi said...

:)

selamlar

Wednesday, August 02, 2006 10:11:00 PM  

Post a Comment

<< Home


Name:
Location: medi.& agean sea :), Türkiye

Hiçbir resim ve yazı izinsiz kullanılamaz!

Powered by Blogger

adopt your own virtual pet!