Cursors

~denizbahcesi~

HOŞGELDİNİZ!!!! ~~~~~~~~~~~~~~ :)

Monday, April 03, 2006

BAHAR GELDİ !

Bahar geldi!Bu ne dmek yaz geliyooooorrrr demek!!!!Ben ağustos dogumlu denız,güneş,yaz cocuguyum!Bütün sene yazın gelmesi için yasarım gıbı dıyebılırım.Allaha şükür ki yazın cok uzun sürdüğü bir memlekete sahibim.Biz buralarda ekim sonu hala işten cıkıp yüzüp eve öyle gidebiliyoruz.
YAZIN YAPMAYA BAYILDIGIM ŞEYLER ;
1)Kocişşle yüzmek,dalmak,denizin altından kabuk cıkarma yarışı yapmak,denizde onun omuzlarına çıkıp atlamak,sırtına binip onun beni denizde gezdirmesine izin vermek (sanki o yunusmus gibi ;) )
2) ''HELP'' Restauranta gitmek.Orada deniz börtüböceği yemek hemde onların devasa tabaklarında!Yine HELP de cheesecake yemek,Kocişşle oradan güneşin batışını izlemek
3)Çin yemeği yemek!Çünkü bizim buralarda çin yemeği yapan yerler sadece yazın açık!!!! En çok da karides krakeri yemek.Eve çuvalla almanın hayalini kurmak!!!!
4)İtalyan yemeği yemek.Özellikle sarımsaklı ekmek ve Bianco e nero !!!
5)Gece kumsalda oturmak!
6)Gece yüzmek!!!! (tırsarak)
7)Arkadaslarımızın bize kalmaya gelmesi,beraber kudurmak!
8) Balkon sefası!kimin balkonundan daha güzel deniz görünüyor dedikodusu yapıp hep en iyi bizim ki demek
9) mangal
10)Sezonun başlaması,şehrin aşııırıııı derecede çoookkkk kalabalıklaşması,bütün dükkanların açılması
11)Tatil olması,okula gitmemek,öğğrencilerden öğğğğ gelmemesi aksine onları azcıcık özlemek
12)''öğretmen kıyafetleri''giymemek ne istersen onu giymek,tüm gün bikiniyle dolaşmak
13)Kocişşe güneş kremi masajı yaptırmak
14)Tekneyle açılmak tüm gün gelmemek,istakoza dönmek !
15)Yaz konserleri
16) Kocişşin yıllık izni ve baska yerlere tatile gitmek !!!!
17)Kumdan kale yapmak
18)Denizde bananaya binmek,düşüp tekrar çıkmak
19)Erken kalkmamak
20) EceSaray otelin açık büfelerine katılmak,özellikle deniz ürünleri acık büfesi oldugu gün ''paella'' yemek patlayana dek ! Sonra paellanın içindeki deniz kabuklarının içini yiyip kabukları evdeki akvaryuma atmak :P
21) 20 Ağustos DOĞUMGÜNÜM ün gelmesi
ve daha çoooookkkk şey!!!!!!!!
Bizim buralara yaz geliyor ya sizin oralara ? :)))

10 Comments:

Blogger Age35 said...

Ben seni sobeledim..=)

Monday, April 03, 2006 8:48:00 PM  
Blogger Asortik Krep said...

Bu sene festivale Volkan Konak ve Selda Bağcan geliyor..Yaz konserleri için..Haber vereyim dedim.

Tuesday, April 04, 2006 12:56:00 AM  
Blogger Pinar said...

Bizim buralara bahar bile nazil nazli geliyor, diyor ki kisin bu sefer dondurmadim sizi ama yazi da yavas yavas getiricem :) Uc ay tatil yapabilmek, hem de deniz kiyisinda, yazlik yerde oturmak ne sans. Sevgiler.

Tuesday, April 04, 2006 3:37:00 AM  
Blogger aqua / ~~denizbahcesi~~ said...

AGE35 Sen sobelersinde seni kırarmıyım hiç :)
ASORTİKK. Sen nerden öğrendin?Ben bodrum-antalya-marmarıstekılerı kastetmıstım.23nisanda gocege mustafa sandal gelıyormus ayrıca
PINAR bizde burda kışın sıkılıyoruz

Wednesday, April 05, 2006 4:06:00 PM  
Blogger Sunthing Special said...

Aquatic; blogda mailin olmadığı için sana ulaşamadım,bana mail atar mısın? c.u.

Thursday, April 06, 2006 12:56:00 AM  
Blogger Asortik Krep said...

Aqua, festival komitesindeyim ben..Ferhan Şensoy tiyatrosu ve bu sene yine Sunay Akın var ..Haberin olsun..

Thursday, April 06, 2006 8:47:00 AM  
Blogger aqua / ~~denizbahcesi~~ said...

sunthıng karıstırdın galıba ben aquatic degılım yanılmıyorsam o male bır blogger,ben aqua :)

Thursday, April 06, 2006 11:44:00 PM  
Blogger Sunthing Special said...

Biliyorus heralde cnm aa,dediğin kişiyi bilmiyorum da ööle yasdım canım istedi :)

Friday, April 07, 2006 12:02:00 AM  
Blogger aqua / ~~denizbahcesi~~ said...

ne bıleyım ben anlamdım da !!??!! ok

Friday, April 07, 2006 12:18:00 AM  
Blogger aqua / ~~denizbahcesi~~ said...

sunthıng yolladım maılını :)

Sunday, April 09, 2006 10:06:00 AM  

Post a Comment

<< Home


Name:
Location: medi.& agean sea :), Türkiye

Hiçbir resim ve yazı izinsiz kullanılamaz!

Powered by Blogger

adopt your own virtual pet!