Cursors

~denizbahcesi~

HOŞGELDİNİZ!!!! ~~~~~~~~~~~~~~ :)

Monday, March 13, 2006

ÖRTMENİİİMMM; Öhöööööööö !

Cumartesi sabahı spora gittik benim Blondyle.Çok eğlendik.Ben birara eşyalarımızı kilitlediğimiz dolabın anahtarını kaybettim.Bütün salon hepberaber aradık bulamadık.Sonra ben çöp kovasının arkasında buldum.Herkese rezil oldum.Çünkü koydum diye hatırladıgım yer orası degıldı. :P Yakınlarda birgün aynı yere cilt bakımına gideceğim,bakalım nasıl olucak??*Cilt bakımında hafiiff elektrik verilerek yapılan birseyler varya hiç yaptırmadım.Çok korkutucu geliyor.Ordaki kız da diyor ki:Ama bu göz kapaklarınızdaki kasların kuvvetlenmesini saglıyor!!!!! Benim zaten göz kapaklarım gevsektir,ilerde kesin sarkacaklar.Spordan geldim.Bir paket (250gr) M&M's çikolatanın çeyregini yedim.100 gr mı 520 kalori mi neymiş zaten gitti benim sporda yaktıgım kaloriler!!!!!!
Cumartesi öğleden sonra görümcemin yasadıgı diyara gıtmek için yola cıktık.Yolda Köycegiz civarlarında durduk yemek için.Orada cookk ünlü denilen OSMAN AYDIN ın yernde yedik.Adamın mekanı ÇETİN ALTAN ın burası hakkında köşesinde yazdıgı makalelerin çercevelenmiş halleriyle dolu!!!!! Ç.Altanın yanlış bılmıyorsam oralarda bır evı var bazen gıdıp kalıyormus eşiyle .Bu yüzden burayı bılıyor herhalde.Mekan tam bır salaş yol lokantası,yemekler bana göre eh işte,kayınvalıdem pek begenmedi.
O aksam yagmur camur demeden vardık görümcemin evine.Eşim bolbol yeğeniyle oynadı fala filan.Ben yolculuktan nefret ederim.Kısa-uzun farketmez.Uçağa bır nebze katlanabılıyorum.Aşaga bakıyorum bolbol,yiyorum içiyorum, havayolu dergılerını okuyorum,...etc Ama o da 1 saaten sonra bayıyor.Neyse yanı vardıgımızda cok yorulmustum.
Ertesi günde yegen bizi uyandırdı.Kahvaltı ettik.Dısarı cıktık alışveriş yaptık.Benim beyaz MANGO cüzdan eskimiş ve gri renk olmuştu.Ben de ordan bir beyaz BENETTON cüzdan aldım.Çok mutlu oldum.Ben böyle alışveriş yapınca bir mutlu olurum sormayın!!!!Heralde tüm kadınlar öyledir !!??!! Dönüşte yol üstünde bır tanıdıdga ugradık yol iyice uzadı.Ben iyice yoruldum.Eve 21:30 gibi vardık.Degişiklik oldu ama yorulduk.
Bogazım agrıyor.Tipik öğretmen hastalığı faranjit benden uzak olsuuunnnn!!!!!!!! Bu sene grip aşısı yaptırdım rahat ettim.Öğrencilerden sürekli hastalık kapıyordum ve ağır geciyordu.Tam iyileşiyorsun cocugun bırı Öööörrttmenim ÖHÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖ diye üstüne öksürüyor,hapsırıyor,seni öpmek istiyor kıramıyorsun ya da 40+1 bır sınıfta oturuyoruz ve nefesten gecıyor.Ses kısıklıgı da sürekli mevcuttu. Allaha şükür bu sene kısılmadı!!!!

8 Comments:

Blogger Sunthing Special said...

Colosseum'a mı gidiceksin cilt bakımına? Sonucu bana da bildirebilir misin? Ben de gitmek istiyorum ama cesaret edemiyorum. Hayatımda 1 kere cilt bakımı yaptırdım ergenlik zamanımda ama cildimi mahvetti,gözeneklerimi açtı ve bir daha kapanmadı onlar,şimdi de korkuorm kötü etkiler diye...Sen denek ol bakalım bi:P

Monday, March 13, 2006 4:57:00 PM  
Blogger aqua / ~~denizbahcesi~~ said...

bende korkuyorum dediğim gibi de yaptıracagız bır ara bakalım kampanya varmıs zaten bıtmeden sende dene

Monday, March 13, 2006 5:45:00 PM  
Blogger Asortik Krep said...

Çetin Altan Köyceğizdeymiş bu hafta sonu..Cumartesi akşamı bana yemeğe gelen konuklarım gündüz beraberlermiş..Onlar söyledi.
Ben manikür ve pediküre oraya gidiyorum çokta memnunum :)

Monday, March 13, 2006 5:57:00 PM  
Blogger Sunthing Special said...

Önce seeeen:P
Bi de 18.30 da kapanıyomuş ben o saatte işten çıkıyorum zaten,neyse,hallederiz bi şekil...

Monday, March 13, 2006 6:00:00 PM  
Blogger Asortik Krep said...

Pazar günü de orası açık sunthıng..

Monday, March 13, 2006 6:31:00 PM  
Blogger Sunthing Special said...

Telefonda kapalıyız pazar dediler ama hımmm...

Monday, March 13, 2006 6:42:00 PM  
Blogger Toplu İğne said...

aquacım, ben de izmirde çalıştığım yerin izniyle, özel üniversitede öğr.görevlisiyim. 2 senedir oray aders vermeye gidiyorum ve bende de nefes alamama sorunu çıktı. böyle kapalı sınıflarda saatlerce konuşuyosun ya, bi bakmışsın hava bitmiş; her lafa girişte derin nefes alsam da tık nefes olcam ben.faranjitim yok henüz ama tık nefesim anlayacağın!

Tuesday, March 14, 2006 9:56:00 AM  
Blogger aqua / ~~denizbahcesi~~ said...

sunthing-a.krep bende pazar kapalılar diye biliyorum orayı
age35-topluigne Ne olcak bızım bu halimiz bilmiyorum!!!??benim okulda ki yaslı öğretmenler birbir bogaz ameliyatı oluyorlar ilerlediği için.Emekliliğe dogru bızde öyle olucaz herhalde ???!!!

Tuesday, March 14, 2006 5:07:00 PM  

Post a Comment

<< Home


Name:
Location: medi.& agean sea :), Türkiye

Hiçbir resim ve yazı izinsiz kullanılamaz!

Powered by Blogger

adopt your own virtual pet!