Cursors

~denizbahcesi~

HOŞGELDİNİZ!!!! ~~~~~~~~~~~~~~ :)

Saturday, March 11, 2006

ÖFKE KONTROLÜ

Ben insanları kırmaktan çekinirim.Kimse üzülsün istemem.Kimseyle kavga etmekten hoşlanmam.Çok sinirlenince ağlarım, sonrada güçsüz göründüm diye sinir olurum.(ama okulda cocuklara sinirlenip hiç aglamadım.) Herkes mutlu olsun,her istediğini elde etsin isterim.İçime fesat duygular düştüğünde kendime cok kızarım.Bunlara ragmen yakınlarıma sinirlendim mi asla kendimi tutamam.Ciyakciyak bagırırım (öğrencierde dahil buna) tüm sinirimi kusarım.Çoookk uzun süre kimse beni sakinleştiremez.Kendim de sinirimi azaltmaya calısırım ama içimde ki volkan büyür,büyür,büyür... Olaydan azıcık sonra hemen pişman olurum.Ama çoookkk pişman... Neden kendime yakınlarada uzaklara oldugu gıbı sabırlı olamıyorum merak ederim.
Bazı yönlerimi KESİNLİKLE değiştirmek istiyorum.Öfke kontrolüyle ilgili bir film vardı.Jack Nic. oynuyordu galiba.İşte o tam benim ihtiyacım olan şey ! Aslan burcu olmamın sinirim de büyük payı oldugunu düşünüyorum.Acaba ne kadar dogru???

1 Comments:

Blogger aqua / ~~denizbahcesi~~ said...

AGE35 bilmiyorum,ilerde tansiyon hastası olmazsam haklı olabılırsın :)

Sunday, March 12, 2006 11:08:00 PM  

Post a Comment

<< Home


Name:
Location: medi.& agean sea :), Türkiye

Hiçbir resim ve yazı izinsiz kullanılamaz!

Powered by Blogger

adopt your own virtual pet!