Cursors

~denizbahcesi~

HOŞGELDİNİZ!!!! ~~~~~~~~~~~~~~ :)

Sunday, April 29, 2007

GÜNLER GEÇMİŞŞŞŞ















Geçen pazar okulumuzda 23 nisan çocuk bayramını kutladık.Ne yazık kı cok curcuna sekılde gectı.

Resimdeki bayrak çalıştığım okula ait. Bugun İstanbulda yapılan miting çok önemliydi.Umarım mesajlar yerine ulaşmıştır.

Bugun hava cok garipti.Bir yağmur yağdı bir hava açtı.Islandık bile




Kocişşle önce sinemaya gittik.Çok uzun zaman olmuştu gitmeyeli.PREMONITION a gittik SIRADIŞI diye çevirmişler niyeyse oysa ÖNSEZİ gibi bişey olmalıydı.Çoğu kişi beğenmemiş filmi ama biz beğendik.Merak uyandırıyor insanda bu da benım için yeterli.Çoğunuz biliyorsunuzdur filmin yönetmeni bir TÜRK!Sandra BULLOCK u bır Türk yönetiyor ne hoşşşş değilmi?MENNAN YAPO(yapıcıoğlu) fotonun bırınde Mennan agbıyı filmin ilk gösteriminde Sandraya sarılmıs goruyorsunuz .


Filmin asıl amacının benım fılmden cıkardıgım sonucla alakası yok ama Kocişşe filmin sonunda ''bak görüyormusun karısını aldatmak isteyen adamlara Allah nasıl ceza veriyor'' dedim :)) Filmden sonra deniz kenarında yürüdük,tatlı yedik,ceydiye d.günü hediyesi aldık.


http://elma-sekeri.blogspot.com/ nin sahibi elmacım teeeeeee günler önce beni sobelemiş sagolsun.


Daha önce yaşadığınız 3 şehir: İzmir , Akdenizde bir yer


Tatil için gittiğiniz gördüğünüz ve önermek istediğiniz üç yer: KIBRIS( güzel -değişik bir yer ama bir kere gitmek yeterli bence),ege-akdenizdeki tüm ünlü tatil beldelerine gittim hepsi süperrrrrrr .Dünyada ki cogu ünlü yere değişmem.İstanbul bizim için tatil yeri cok severim kendisini.


Yaşamak istediğim üç şehir: İzmir,şu an yaşadığım yer,az süreler için değişik ülke başkentleri.


Şu anki mesleğiniz: İngilizce Öğretmeni


Dünyaya yeniden gelseniz hangi mesleği yapmak isterdiniz? : Mimar yada eczacı olmak isterdim.niye derseniz ikiside kendi iş yerlerini acabıleceklerı için. eczacı (buralarda cok para kazandıkları ve kendı işleri rahat oldugu ıcın.) Mimar (yaratmak cok eğlenceli bır iş bence ) ama asla ikisinide kazanamazdım zira fen-matematiğim iyi değildir ;)


Kesinlikle yapamazdım dediğiniz meslek:Büyük konuşmamak lazım tabii amaan Allah korusun Otobüs-tır şöförlüğü ve dünyanın en eski mesleğini ;P


Yaşam felsefenizi oluşturan sözlerden biri : moralini bozma herşey iyi olucak yeter ki arkasını bırakma.


Bir kitaptan alınma sevdiğiniz bir bölüm, paragraf ya da cümle: tabiiki birsürü oldu ama hatırlayamıyorum.


Çok sevdiğiniz bir şiirin bir parçası: şiir sevmem.


3 yemek tarifi!!! : ben ki yemek yapmaya üniversite 3.sınıfta baslamısım o da mecburiyetten yanı bu konuyla bıraz ılgısızim ne yazık ki size kendime ait tarifler yazamayacağım.herkesin bildiği yemekleri pişiriyorum ilginizi çekmez şekerler ;)




5 Comments:

Blogger elma said...

:):) cevaplara bayildim ben, tam Aqua cevaplari hakkatten siir sevmeyenler dernegi kuralim biz! tesekkur ederim efendiim, kirmadiginiz icin beni..
Turk yonetmenin adini da ilk kez duyuyorum iyimi??!

Monday, April 30, 2007 2:18:00 PM  
Blogger kumralada said...

izmir diymi...bi başka şehir!!!en mutlu anlarımı yaşadığım yer...herşeyden önce şehirde deniz var deniizzz:)
bu bile yeter:)

Wednesday, May 02, 2007 12:24:00 AM  
Blogger mom said...

bende bu filmi cok merak ediyorum ozellikle afisi merak uyandiriyor zaten :-)senin filmden cikardigin mesaja ise bayildim ;-)

Thursday, May 03, 2007 8:19:00 AM  
Blogger Serra said...

ben de begenmi$tim Premonition`i.
e$ine soLedigin beni cok guLdurdu: "bak goruo musun kariSini aLdatmak iStienLere Allah naSi ceza verio.." demi$sin.
guLumsettin.. :)

~Serra

Friday, May 04, 2007 7:46:00 AM  
Blogger aqua / ~~denizbahcesi~~ said...

elma; edebıyatcılar kızmasın ama kuralım :=) yönetmenı duyalı benımde cok olmadı
kumralada; izmiri çok severım cok
mom; guzel fılm bence
serra; Allah sanada degerını bılcek eş versın :)

Tuesday, May 08, 2007 3:38:00 PM  

Post a Comment

<< Home


Name:
Location: medi.& agean sea :), Türkiye

Hiçbir resim ve yazı izinsiz kullanılamaz!

Powered by Blogger

adopt your own virtual pet!