Cursors

~denizbahcesi~

HOŞGELDİNİZ!!!! ~~~~~~~~~~~~~~ :)

Wednesday, March 28, 2007

SAATLER


Saatler ileri alındıya benım düzenım şaştı.zaman yetmıyo gıbı gelıyo sacma ama bılıyorum.1 ay sonra 2 sınava gırıcem arkararkaya ondan da olabılır iş cok yorucu gelıyor nıyeyse halsızım uykum var ama gecelerıde heme uyuyamıyorum.
Kardeşim 12 mayısta evlenıyor.Umarım hersey gonlune gore olur.Onun alısverıslerı ıcın işten sonra 2saat topuklu ayakkabıyla gezdım öldüm yorgunluktan.
Resim memleketimden bır kesit.Bahar geldi.

2 Comments:

Blogger Ozgur Gercek said...

bu bir update bilgi sanirim :)) evlilik alisverisi zor, cekiyorum, biliyorum, vakit olmayinca daha da zor, saat farkina alisamama konusunda yalniz degilsin, son 3 gundur ise yataktan kazinarak geliyorum nerdeyse :(( su anda bile uyumak istiyorum :)

Wednesday, March 28, 2007 1:58:00 PM  
Blogger aqua / ~~denizbahcesi~~ said...

benımde aynen oyle oluyor:)))

Tuesday, April 03, 2007 10:10:00 PM  

Post a Comment

<< Home


Name:
Location: medi.& agean sea :), Türkiye

Hiçbir resim ve yazı izinsiz kullanılamaz!

Powered by Blogger

adopt your own virtual pet!