Cursors

~denizbahcesi~

HOŞGELDİNİZ!!!! ~~~~~~~~~~~~~~ :)

Friday, March 23, 2007

RUTİN



Kocişş yine Bodrumdaydı.Sevmiyorum bu gitmeleri.Eskisi kadarda koymuyor artık aslında insan herşeye alışıyor.Bu resmi haftasonu çektim.Kocişş eski bir iskelenin üstünde cola içiyor.Yanımızda benım kuzen Can da vardı.Güzeldi...

Okul çok yoğundu bu hafta.Ben bu sene izci oldum okulda daha dogrusu müdür bey izci yaptı beni.Yarın çöp toplayacagım küçük izcilerle !Ne kadar hoş bir haftasonu aktivitesi değil mi?Birde öğretmenler az çalışıyor derler kim haftasonu bedavaya çöp topluyor bakın ben :=)

Ben yine hasta oldum bu hafta ya... agzımburnum tıkalı.iyileşmek istiyorum cok zor oluyor burnum tıkalıyken ders anlatmak,uyumak.

5 Comments:

Blogger eho said...

kolay gelsin canım işin zor valla.bencede öğretmenler az çalışıyor diyenler halt etmiş bizim kadar işi mesaisi dışına taşıyan az meslek vardır yanı..geçmiş olsun buarada hastalıklar bitmedimi daha yaa havalarda cok kotu degıl..

Saturday, March 24, 2007 9:36:00 PM  
Blogger AsYa said...

Mrb aqua,

Bende hastayım ve hamile olduğum için ilaç kullanamıyorum ya ama bak mesela hergün portakal suyu içiyorum taze taze..vitamin alıyorum (hamilelik yüzünden zaten alıyodum) Nane limon kaynatıyo babişimiz bana onuda içiyoz..bunları tavsiye ederim..ayrıca burnum tıkalı demişsin ya ben sana nefes açma tekniklerini önerebilirim..Hamile yogasına başladım ben iki haftadır ve öğrendiğim en önemli şey burundan doğru nefes alabilmekti..Eğer uygularsan hastada olsan işe yarıyo..Bence bi dene eğer bi yerlerden öğrenme imkanın varsa..Bende işe yaradı:)

Sunday, March 25, 2007 9:06:00 PM  
Blogger Noni said...

Ben de kaçmak istiyorum böyle deniz kenarına, Bodrum Marmaris Kaş neresi olursa ve temiz deniz kokusunu içime çekmek istiyorum, kıskandım doğrusu kocişinin yerinde olmak isterdim tabii yanımda prenseslerimin de olması şartıyla ;)

Monday, March 26, 2007 10:41:00 AM  
Blogger Blog Sahibesi said...

Çok geçmiş olsun güzelim. Bu ara bende çok sık seyahat ediyorum. herkese evli olsaydım kocam kesin boşardı beni diyorum. Bakalım evlenirsem kocamın tepkisi ne olacak.
Yaz gelsin de tatile gidelim kurtulalım bu rutinlikten değil mi ama :)

Tuesday, March 27, 2007 2:54:00 PM  
Blogger aqua / ~~denizbahcesi~~ said...

eho ,di mi ama ehocum bız ancak bırbırımızı anlarız
asya:thanks
noni:senın yegenlerde pek seker ya
nuray;senın hayat rutın degılkı habıre gezıyosun ne guzel

Wednesday, March 28, 2007 12:46:00 AM  

Post a Comment

<< Home


Name:
Location: medi.& agean sea :), Türkiye

Hiçbir resim ve yazı izinsiz kullanılamaz!

Powered by Blogger

adopt your own virtual pet!