Cursors

~denizbahcesi~

HOŞGELDİNİZ!!!! ~~~~~~~~~~~~~~ :)

Tuesday, April 17, 2007

ANKARA&HAFTASONU

Haftasonu Ankaradaydım.Kocişşin fuarı vardı o yüzden gittik.Pazartesi geldik kendimi hala yorgun hissediyorum.Öğretmenevinde kaldık abarttıkları kadar lüx değilmiş ama şimdiye kadar kaldıgım öğretmenevleri arasında en yeni ve bakımlı olandı.10.kattaydık güzel bır Ankara manzarası vardı.Kürşat Tüzmeni gördüm orda.
Pazar sabahı kar yağdı ve ben kar lı yaşama cooookkk uzak bır akdenız cocugu olarak şoka girdim.Nisanda kar!!!!!!!!!!! hele benım memleket 25-29 derecelerde gezerken bır gun once !!!! zaten donduk resmen Ankarada pazar gunu gunduz 7-8 derecelerı gordum .Bizim buralarda yasayanlar ıcın kısın bile gunduz gorulmeyecek bır derece bırakın baharı!

Hayatım boyunca Ankara'ya sadece 3 kere gıtmıs bırıyım ve Anıtkabır'e hıc gıtmemıstım daha once.Mitingin ertesı gunu gıttık Anıtkabıre.Çoooooooookkkkk kalabalıktı.Niye bılmem cok heyecanlandım.İlkokulda hissettim kendimi.Çok beğendim çok hoşuma gitti.Heryerını o kalabalıkta gezdık üsenmeyıp.Cumartesı gerceklesen miting benı bırazcık olsun umutlandırdı.Ama bu halkın sağı-solu belli olmaz hala korku var içimde.
Alışveriş olayını bu sefer bıraz abarttım sanırım.Önümde İzmir seyahatı var orda da tutamazsam kendımı ''anaaaam anaaaaammmm diyeeem ben sana...'' :=) Kardeşimin düğününe çanta-ayakkabı olayınıda hallettim Allahıma bin şükürler olsun.

2 Comments:

Blogger Sunthing Special said...

Biz de denize girioduk o sırada vadide,ehehe. Bi arkadaş aradı ankara'dan da dumur olduk resmen duyunca kar yağdığını:P

Wednesday, April 18, 2007 4:29:00 PM  
Blogger aqua / ~~denizbahcesi~~ said...

suncım;bızde

Friday, April 27, 2007 9:52:00 PM  

Post a Comment

<< Home


Name:
Location: medi.& agean sea :), Türkiye

Hiçbir resim ve yazı izinsiz kullanılamaz!

Powered by Blogger

adopt your own virtual pet!