Cursors

~denizbahcesi~

HOŞGELDİNİZ!!!! ~~~~~~~~~~~~~~ :)

Friday, April 13, 2007

yemiiiiiiiinnnnnnn



Yaz geliyor resmen buralara.Hava çook sıcak günlerine az kaldı.Hava sıcak öfffff günlerindeyiz.

Geçenelerde çok sinirli ve kırılmış bir anımda yemin ettim ve dönersem üzülecegım bısey olsun dedım.Fakat sonra o yemını tutmaktansa bozmanın daha hayırlı olacagına karar verdım fakat üzülürsem dıyede korkuyorum sımdı netten baktım yemını bozcaksan ya 10 kısıyı gıydırcekmısım ya doyurcakmısım yada köle azat etcekmısım :) içim hiç rahat degıl bişeyler yapcam bakalımda hangısını secıcegıme karar veremedım.zaten fakır ogrencılerıme kıyafet verme fıkrım vardı ama öfffff bugunler stresslı yogun ve bayık yorucu aynı zamanda .Sırtım tutuldu sag tarafım .
Dün akşam Kocişş iş yemeğindeydi.Bizde Blondy ile girlnight yaptık.Manzarasının bır parcası su teknelı gun batımı fotosu olan bır restauranta gıttık.Kilo aldık,dedikodu yaptık,süpeeeeeeeerrr manzara seyrettik 3 tarafı camlı mekandan,işletmecisi arkadasımla sohpet ettik,mmmm... yemekler yedik,yatırım tiyoları verdı Blondy bana ...vb süperdi yaniiii
Son zamanlarda içii sıkan sey parayı tutamamam.evet öyle!!! cok harcamak zorunda oldugum yerler var ve bu benı cok sıkıyor.Alısverısı keseyım barı dıyorum bu aralar alınması MECBUR o kadar cok sey varki
ÇİSO nun bebegı olmustuya sonunda BER.ile gıttık ama goremedık babasıyla uyuyakalmıslar.Fotolarından cok şirrriiiiiiiinnnnnnn.Bu arada BER.cim benım kuafore golge yaptırmıs super olmus hemen kuaforcugume kosup BER.in sacından istiyooooooooommmmmmmmmm demek gelıyor ıcımden .
Yenı doguran arkadaslarıım ve annelerı benı korkutuyorlar.Cok caresız cok yorgun şaşkın gorunuyorlar.Umarım annecımle ben oyle olmayız.Gecen gun anneme ''lutfen bız oyle olmayalım '''dedım.o da ''nıye olalım ki'' gıbı bısey dedı :)
Love at first sight dinliyorum KYLIE den şimdi .çok severim bu kadını ,sarkılarını. guzel anılarım var bu sarkılarda gecen ;=)
Ruh durumum cok karısık.Bır gun bırınden nefret edıyorum bı gun herkesı dovucem bı an hayat guzel tadını cıkar nerde kaldı pozitif dusun olur motton dıyorum bı an coookkk umutluyum bır an aaaaaaaa dıbe mı dusucez korkusu ıcımde bırı cıglık atıyooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooorrrrrrrr benım sanırım o!akılsızlık en kızdıgım sey!mantıklımı bu sey dıye dusunmeden atlayanlar herseye en kızdıklarım Allahım benım mı ayaklarım cok yere basıyor yoksa baskları cok mu rahat????????????? nıye bılmıyorum ama galıba ağlamak istiyorum.

5 Comments:

Blogger nilly said...

Al benden de o kadar. Bazen cok ben mi cok kafaya takiyorum ve detay ariyorum diyorum bazen yk yok insanlar cok acyip olmus diyorum. Oyle kendi kendime konusup duruyorum :)

Saturday, April 14, 2007 12:17:00 PM  
Blogger Age35 said...

AQUACIM,cidden dediğin doğru bizde annemle bir süre şaşkın dolandık etrafda..

Sunday, April 15, 2007 5:48:00 AM  
Blogger Anne ve Bebisi said...

Yeni doğuran arkadaşlarını anlıyorum da anneleri niye öyle görünüyor:) Nöbetleşe çalışsalar ya vardiya usulü:P Benim annem de yanımda değil üstelik,bakalım biz ne yapacağız:P Pil taktırayım diyorum, şarjlı :)))))))

Monday, April 16, 2007 2:40:00 AM  
Blogger Noni said...

Ben de aynen bu ruh hali içinde gezinip duruyorum bazen çok iyi hayattan memnun kuşlar çiçekler hayat ne güzel modunda oluyorum bazen de herşeye söylenip duruyorum ya da kafaya takacak mutlaka bişeyler buluyorum...

Tuesday, April 17, 2007 2:58:00 PM  
Blogger aqua / ~~denizbahcesi~~ said...

nillycim aşmalıyız bız bunları kendımızı yıpratıyoruz
agecim, normal bır davranıs seklı mutlaka cunku yenı bır deneyım ama onları oyle yıpranmıs gormek benı azıcık korkuttu sanırım
annevebebısı; şarjlı süper fikir :=)
Allah yardımcın olsun valla
nonicim;Pozitif olmalıyız sureklı sanırım

Tuesday, April 17, 2007 6:14:00 PM  

Post a Comment

<< Home


Name:
Location: medi.& agean sea :), Türkiye

Hiçbir resim ve yazı izinsiz kullanılamaz!

Powered by Blogger

adopt your own virtual pet!