Cursors

~denizbahcesi~

HOŞGELDİNİZ!!!! ~~~~~~~~~~~~~~ :)

Sunday, April 08, 2007

KRİZ

Geçen hafta öğrencimin biri derste sara krizi geçirdi.Şoka girdim ne yapacagımı bılemedım önce.İlk kez sara krizi geçiren birini görüyordum.Çocukcagız yere dustu ve öğretmenım ölüyorum ben dıye aglamaya basladı.Gözleri kaydı, ağzından köpükler çıktı ve titremeye basladı.Diğer ögrencılerde çığlık atıp agladılar.Ben bu hengamede koştum müdür yardımcısına beraber taşıdık çocugu cünkü yerde kafasını vurup duruyordu.Öğretmenler odasına kanapeye yan yatırdık ağzını açmaya çalıştık dilini kesmesin dişleri diye ama cok sıkı kilitlemişti.Çay kaşığı ile bir öğretmen arkadaş açtı dişlerini.O kadar çok acıdım üzüldüm ki çocuk için tüm gün etkisinden kurtulamadım.

Haftasonu Antalyaya gittik az önce döndük.Sonunda İpekyoldan bir elbise aldım kardeşimin düğünü için Gercekten çok hosuma gitti.Gümüş rengi.Kocişş de çok beğendi.Kuzenlerde kaldık annem,teyzem Kocişş hepberaberdöndük.Güzel bir haftasonuydu.

Cuma günü çok üzüldüm.Şimdi hatırlamak bile istemiyorum bırakın yazmayı!!!!!!!!!! Allahım umarım bır daha asla özellikle bu konudan benim üzülmeme izin vermez.ÖFFFFF....

8 Comments:

Blogger Serra said...

gecmi$ oLsun ya, cok uzuldum. Babam epilepsi hastasi, suana kadar bikac kez kriz gecirmis ama hicbirinde yaninda diildim. Iyi ki de diilmisim, insan cok etkilenilio annadigim kadariyla.
Ama duzenli ilac kullanirsa tekrar etmio die biliorum, in$ ufakligin ba$ina bole bi$i tekrar gelmez.

~Serra

p.S. cicin hayirLi oLsun, guLe guLe giy.

Monday, April 09, 2007 7:51:00 PM  
Blogger eho said...

gecmıs olsun ogrencıne canım.ama cay kasıgı rısklı bıradaha olursa yapmayındılerı kırılabılır.zaten acmak cok zor olur.serranın dedıgı gıbı duzenlı ılac tek cozum onda..elbısende hayırlı olsun bulduguna sevındım

Tuesday, April 10, 2007 11:30:00 AM  
Blogger Noni said...

Geçen hafta aldığım ilkyardım dersinde eğitmen bir örnek verdi, sara krizi geçiren birinin ağzına kalem sokmuşlar dişlerini o kadar sıkı kilitlemiş ki kalemi kırmış ve kırılan parça nefes borusuna kaçmış ve ne yazık ki ölmüş, bu durumlarda soğan ya da dişlerin arasına birşey sokmak çok tehlikeliymiş aslında çünkü tıkanarak ölme riski varmış bu nedenle eğitimde kriz geçiren birini görürseniz ağzına kesinlikle birşey sokmayın dediler...
Çok zor bir durum gerçekten de Allah yardımcısı olsun :(

Tuesday, April 10, 2007 5:28:00 PM  
Blogger nilly said...

Gecmis olsun, cocuk ilk def mi boyle bir kriz geciriyormus? Elbiseni gule gule giy.

Wednesday, April 11, 2007 11:21:00 AM  
Blogger pınar said...

öğretmenliğin böyle zor yanları var işte. bir de en rahat meslek derler.
elbiseni güle güle giy.

Wednesday, April 11, 2007 7:21:00 PM  
Blogger aqua / ~~denizbahcesi~~ said...

This comment has been removed by the author.

Friday, April 13, 2007 5:49:00 PM  
Blogger serap said...

"Allahım umarım bır daha asla özellikle bu konudan benim üzülmeme izin vermez."
bu kadar bencil bir duaya ilk kez rastlıyorum..
burda sizin o gün ne kadar üzüldüğünüzden çok,o ufaklığın durumuna üzülmüşüzdür hepimiz diye düşünüyorum..
saygılar.

Sunday, April 15, 2007 11:21:00 PM  
Blogger aqua / ~~denizbahcesi~~ said...

sagolun arkadslarım ılk kez gecırmıyor krızı o gun ılac almamıs.
serap; cok üzüldüğüm konu krız gecıren ogrencım degıl baska seyle ılgılı. yorumunuzla cemkırmeden once yazımı daha dıkkatlı okumanızı ısterdım.

Monday, April 16, 2007 4:43:00 PM  

Post a Comment

<< Home


Name:
Location: medi.& agean sea :), Türkiye

Hiçbir resim ve yazı izinsiz kullanılamaz!

Powered by Blogger

adopt your own virtual pet!