Cursors

~denizbahcesi~

HOŞGELDİNİZ!!!! ~~~~~~~~~~~~~~ :)

Tuesday, April 03, 2007

Günlerin İçerdikleri









Bu aralar bunlarla meşgulum.Gelinlik kardeşimin baktıklarından ama begenemedi.İzmire diktirmeye gidecek,benımde öyle olmuştu.Stressssssssssssss........baska birşey değil :)
2 haftadır kırmızı ojeye taktım çok hossuma gıdıyorlar.
Bu Kanadalı sodaları yıllardır cok severım ama bu ara bıraz fazla seviyorum niyeyse!!??
Süpriz yumurta alıyorum ama oyuncakları Kocişş e yaptırıyorum ;P mmmmıımmm....
Kuşkonmazlar çok lezzetli!Kremalı,hardallı bir tarif buldum çok süper oldu etin yanında.Başka değişik değişik tarfler biliyorsanız yazın lütfeeeeeen.Resimde kuskonmazcıklar yüzerken görülüyorlar. :)








4 Comments:

Blogger Serra said...

ku$konmazzzzzzzz ingiliscesiyle asparagussssss cok seferimm. Tarifini merak ettim, bi gun yazarSan haberim oLsun da abLama yaptiriim. ;p

~Serra

Tuesday, April 03, 2007 11:42:00 PM  
Blogger eho said...

kotu haber: sakııııın o süpriz çikolatalrı yemeeee..ve etrafındakı cocuklu ailelere soyle yedırmesınler..ben istanbuldayken varoşlara o oyuncakları kutulamaları için verdiklerini gördüm.onlara veriyorlar onlar o pis saglıksız sartlarda kapatıyorlar oyuncakları sonra firmalar alıp cikolata ile kaplıyor..bence cook pisler yanii

Wednesday, April 04, 2007 11:44:00 AM  
Blogger nilly said...

Ojenin rengi guzelmis, eller guzel olunca daha da yakismis. Ben kuskonmaz yemedigimden nasil yapilirbir fikrm yok ama burda genelde haslyip baharatliyorlar.

Friday, April 06, 2007 11:05:00 PM  
Anonymous Anonymous said...

Kuşkonmaz görünce resmen deliriyorum neden buraya gelmiyor geldikçe de dehşet pahalı oluyorrr üüüfffss...:=((

Tuesday, April 10, 2007 4:47:00 PM  

Post a Comment

<< Home


Name:
Location: medi.& agean sea :), Türkiye

Hiçbir resim ve yazı izinsiz kullanılamaz!

Powered by Blogger

adopt your own virtual pet!