Cursors

~denizbahcesi~

HOŞGELDİNİZ!!!! ~~~~~~~~~~~~~~ :)

Wednesday, March 28, 2007

Kardeş Düğününe Kıyafet Aranıyor (ACİL)


Kardeşim evleniyor demiştimya ben hala kıyafet bulamadım.Gülsenın dizide giydiği bu kıyafet ne marka acaba ?Bilen varsa söylesin............!!!Güzel bıseye benzıyor amaaaaaaaaannn daha nasıl bısey ıstedıgıme bıle karar veremedım.Bu arada Avrupa Yakasını cok sevıyorum .Bu aksamda var :) Yoksa bugun maç mı vardı?öffffff.....Kocişş Denizliye fuara gitti.Akşama gelecek inşallah.O yokken iyi arkadaş olurdu bana.

7 Comments:

Blogger uzay said...

gülsenin o elbisesi ipekyoldandı ama kıs sezonundaydı şimdi bulabilirmisin bilmem .. istersen diktirebilirsin öyle daha iyi degilmi yau yane ben daha cok seviyorum :)

Wednesday, March 28, 2007 8:38:00 PM  
Blogger eho said...

banada kıyafet lazımmm..

Thursday, March 29, 2007 2:20:00 PM  
Blogger nilly said...

Toptan yorum yazayim. Oncelikle gecmis olsun. Herhalde daha iyisindir artik. Kiyafet guzelmis,belki diktirebilirsin. Ogretmenlerin hakkini hic birimiz odeyemeyiz.

Friday, March 30, 2007 12:50:00 AM  
Blogger SELIN said...

korton diye bir marka var harka kiyafetler var tavsiye ederim

Friday, March 30, 2007 8:19:00 AM  
Blogger SELIN said...

kartonda cok guzel elbseler var tavsi\ye ederm

Friday, March 30, 2007 8:22:00 AM  
Blogger aqua / ~~denizbahcesi~~ said...

uzaycım,üşeniyorum diktirmeye
eho ,beraber bakalım guzel bısey bulan haber versın aynı yerde gıymeyecegız nasıl olsa :)
nilly, sagol canım.
selın,onada bakayım thanks

Sunday, April 01, 2007 1:27:00 PM  
Blogger elma said...

Eger istanbula gidecek firsatin yok isee o zaman romanin yeni sezon gece kiyafetlerine bak bence Aqua'ciim. Sitede de var bayyaa model fikir verebilir..

Tuesday, April 03, 2007 2:08:00 PM  

Post a Comment

<< Home


Name:
Location: medi.& agean sea :), Türkiye

Hiçbir resim ve yazı izinsiz kullanılamaz!

Powered by Blogger

adopt your own virtual pet!