Cursors

~denizbahcesi~

HOŞGELDİNİZ!!!! ~~~~~~~~~~~~~~ :)

Sunday, April 22, 2007

THE SECRET-LAW OF ATTRACTION

SIR-ÇEKİM YASASI filmini çoğunuz duymuştur.Hatta gecenlerde Showtv haberlerinde bıle bır kısmı yayınlandı.Bilmeyenler için anlatayım;hayatta istediğiniz şeyleri düşüncelerinizle yoğunlaşarak ,isteyerek elde edebileceğinizi anlatan bir yapım.4O kere söyleyince olurmus deyişini veya aklıma gelen hep başıma geliri azıcıkda olsa açıklayabiliyor değil mi?
Bu konuyu yazmamın nedeni İzmirde 2002 yılında üniversite son sınıftayken bu konuyla ilgili akademik kariyere sahip bir bayanın verdiği konferansa katılmıstık arkadaşlarla.O günden sonra ben bu filminde bahsettiği ''iste,olumlu düşün olur!!'' fikrini hayatıma oturtmaya çalıştım.İster inanın ister inanmayın hayatta ne istediysem oldu.Buraya yazamayacağım o kadar çok isteğim tam istediğim gibi gerçekleşti ki ben bile şoka girdim çoğu zaman.
http://blog.milliyet.com.tr/Blog.aspx?BlogNo=29950 ve http://www.alem.com.tr/alemce3.htm bu adreslerde bu konuyla ilgili açıklamalar var.

7 Comments:

Blogger Serra said...

cok guseL, kesinlikle katiliorum ve uyguLamaya caLi$icam. Insan tefekkur ettikCe, dua ve du$uncenin gucuyLe iStedigini eLde edebiLir die du$unuorum. Bazen bunu unutuoruz kendimizi fazLa demoraLize edip oLumsuz $eyLeri onnarin da dedigi gibi kendimize cekioruz bi bakima. En azindan oyLeymi$ :) Bundan sonna daha dikkat ediCem, accaip pozitifim $uan! :p

~Serra

Sunday, April 22, 2007 8:50:00 PM  
Blogger CRESCENT said...

Filmi merak ettim...

Tuesday, April 24, 2007 7:58:00 AM  
Blogger acicikolata said...

kitabi henuz okumadim. ben ortaokul caglarindayken, hep bir kaza gecirdigimi ve sevdigim cocuk olan sifir dokuz serkanin anasiyla beni ziyarete geldigini dusunurdum habire. ama gozumde canlandirarak filan. fazla canlandirmistim, oldu.

Tuesday, April 24, 2007 1:08:00 PM  
Blogger Meltem said...

Ben de kitabı alıp okudum iki üç gün önce. Bazı bölümleri de açıp açıp tekrar okuyorum. Çekim yasası denen şeyi zaten adını bilmezken de defalarca yaşadım. Onun için zaten inanıyordum. Ama kitabı okuyunca her şey daha da somutlaştı kafamda. Şimdi de "Ne biliyoruz ki" nin dvd sini aldım izliyorum. Kesinlikle tavsiye ederim. bu hafta 3. kez izleyeceğim onu da. Anlamakta biraz zorlandım da:)

Thursday, April 26, 2007 11:59:00 AM  
Blogger Mr_TD said...

cok isteyince olmaz derlermis ,o yüzden cok istememek lazim sanirim.

Benim bir de Avusturyali hocamin bir lafi vardi,siz Türkiye de insallah diyince bu isler olmuyor diye,orasi da dogru sanirim.

Hersey olacagina variyor.
Bur is kötü gidecekse kötü gidiyor.
Murphy kanunlari her zamam gecerli :)

nazar diye bir sey var :)

Bu dünya zaten aci,keder,sahtekarlik,cikar ile dolu.
Biz de biraz pozitif bakamazsak olay bitmis demektir.

slmlar
T:D

Thursday, April 26, 2007 12:17:00 PM  
Blogger Unknown said...

ben de kesinlikle dogru oldugunu düsünüyorum, benim de cok istedigim ve olacagını düsündügüm cogu sey gerceklesti hayatımda!

Saturday, April 28, 2007 1:58:00 AM  
Blogger kumralada said...

kesinlikle doğru... düşünce gücü denen şey gerçekten var bence,çünkü beyin tahmin ettiğimizdende organize bi organ:)

Sunday, April 29, 2007 11:20:00 AM  

Post a Comment

<< Home


Name:
Location: medi.& agean sea :), Türkiye

Hiçbir resim ve yazı izinsiz kullanılamaz!

Powered by Blogger

adopt your own virtual pet!