Cursors

~denizbahcesi~

HOŞGELDİNİZ!!!! ~~~~~~~~~~~~~~ :)

Friday, March 02, 2007

CUMA


Yorucu bir haftaydı.Okulumuza geçen seneki gibi ilköğretim genel müdürü ziyarete gelecekti bugün ama gelmedı.Bu sene bizi es geçtiler sanırım.O kadar da hazırlık yapılmıştı oysa ki...Toplantımızda vardı bugün cok yorulduk.Sonra teyzeme gittim kuzenlerimle hasret giderdim.

Dün yeni açılan bir kuaföre föne gittim amaaaaan kuaförüm duymasın zira ihanet etmiş gibi hissediyorum kendımı ona :) Kocişş çok beğendi saçımı genelde farketmezdi.


Kocişş Bodrumdaydı ben annemlerde kaldım bırkac gun.Çok özledim onu ama insan sürekli ayrı kalınca alısıyormus bunuda ögrendım artık.Tv de yenı bır dızi baslamıs Tugba Ünsal oynuyor adam benım Kocıss gıbı sureklı ıs gezısıne gıdıyor megersem adamın 2 aılesı 2 karısı varmıs falan Kocişş yokken bunu ızledım bı de dusunun yanı durumumu !!!!???? :)) Allah Korusun Yarabbbiiimmmmm.....!!!!Allah ayırmasın.
2004den beri aldıgım Homeart Dergisine abone oldum yanında bır dergınınde 6 aylık bedava abonelıgını verıyorlardı.Evde olmayınca kargoya gıtmek gerekıyor ve ogrendım kı 2 dergı ayrı ayrı gelıyormuş.Kötü olmus ya Kocişşe de dergiler gelıyor kargocuyla kanki olucaz bu gidişle.


6 Comments:

Blogger Gamzeli said...

Günaydın canım,

Aman aklına getirme öyle şeyler , olur mu hiç öyle şey...

Saturday, March 03, 2007 10:23:00 AM  
Anonymous Anonymous said...

ev dekorasyonuna meraklisin demek ki, ne guzel--varmi yaptigin ozel birseyler evin icin?? merak ederim ben, merakliyimmmm:)

Saturday, March 03, 2007 11:33:00 PM  
Blogger aqua / ~~denizbahcesi~~ said...

gamzeli umarım olmaz ;) saka yapıyorum ya...
banu; eve her gelen cok begenıyor basarılı oldum sanırım ;)

Monday, March 05, 2007 6:42:00 PM  
Blogger CaDı said...

:)) Kocişin öyle şey yapar mı hiç! Dekorasyon işlerini bende çook severim, türkiyeye gelirsem alayım bende o dergiden bari:))

Tuesday, March 06, 2007 10:49:00 AM  
Blogger ciceklibahce said...

İnsanın aklına geliyor valla! Benim kocada sürekli seyahatde bazen öyle garip düşüncelere kapılıyorumki! Sonra kendi kendimi sakinleştiriyorum. Yazık onlarda gittikleri yerlerde çalışıp çok yoruluyorlar!

Wednesday, March 07, 2007 12:41:00 AM  
Blogger aqua / ~~denizbahcesi~~ said...

Allahkorusun çiçekli bahçe ya...

Wednesday, March 07, 2007 11:18:00 AM  

Post a Comment

<< Home


Name:
Location: medi.& agean sea :), Türkiye

Hiçbir resim ve yazı izinsiz kullanılamaz!

Powered by Blogger

adopt your own virtual pet!