Cursors

~denizbahcesi~

HOŞGELDİNİZ!!!! ~~~~~~~~~~~~~~ :)

Monday, February 26, 2007

ÇokSeviyorumHayatı

Bu aralar taktığım şeyler;


Resimde gördüğünüz hızlı, hemen yemelik, pratik noodlelara bayılıyorum.Sonra suyunu pardon çorbasını onlar öyle diyor :) içmekte süper oluyor.Kendimin çeştli içeriklerde yaptığım bol sarımsaklı soyalı deniz ürünlü noodlerda çok hoşuma gidiyor ama bunlar çok açsan ve hiç zamanın yoksa süperler!! (tam tembel işi)
Çikolata parçacıklı kek yapıyorum.Bu parçalar ne zamandır varmış ben yeni keşfettim inanırmısınız??!!(yemek olayında usta olmadıgım nasıl bellı dı mı? ;P)Kocişş çok seviyor keki bende yapmaya çalışıyorum bolbol.
Bu hafta Kocişşle ''sosyal kelebekler''dik.Kaçgün üstüste o arkadaştan ona gezdik durduk.Geldimide hepsi üstüste geliyor.Mesela cumartesiden örnek vereyim.Gündüz çok sevdiğim Ni.ile buluştuk.Bol dedikodulu(Allahım sen bağışla),kumpirli,deniz manzaralı bır gün geçirdik.Akşam bızım ceydilerde kızlar toplandık erkekler maç izlemeye gitti biz birimizin sorunlarını dinleyip avutmaya çalıştık.Sonra erkekler geldi 22:00 ye dogru benım arkadas OĞ.aradı gecen haftadan belkı cıkarız cumartesı bara demısız hatırlamıyoruz once bıze gelın dedıler burdan cıkarız.Gecenhaftadan oldugu ıcın kıramadım kalktık oraya gıttık.Yedık-ıctık bara gittik.02 ye kadar eller havaya yaptık.Buarada bız OĞ.lardayken bızım H.ler aradı bız dansdans sabahlara kadar dansa gıdıyoz dedıler benı ıcımın yagları erıdı cunku ben onu ellerhavayadan daha coks sevıyorum. :) bız soz verdık oraya gıtcez artık dedık sız de gelın sonrayıda ekledık. Ertesı gun kı kendısı pazar oluyor erkenden Kocişşin şirketının pıknıgı vardı.Söylemesı ayıp cıgkofte,kebap,çöpşiş götürdük.Aksam H.lere yemege davetlıydık onların dıger grupta gelmıs cokeglendık.Bız ordayken F.ler aradı bız cıgkofte partısı yapıyoruz gelın dıye bız yemekteyız zatı nasıl gelelım dedık.Bu sadece haftasonu ornegı gezegenlerın konumndanmıdır nedır bır sosyal olduk kı bazen sıkıntıdan patlarsın bır kısı uygun olmaz sıkıntını atmaya bazende gezmekten yorgun dusersın hayat garıp.Bu tum hafta surduya bende mısafırler agırladım bırsuru.bıara coookkk yorulmususm eve geldım attım kendımı koltuga ve (saat 19 du ertesı gun kalktım)gezmek mısafır agırlamak guzelde bunye bazen malak gıbı yatmakta ıstıyor.
Az önce sunthing varya onunla konustuk msnde.Ben onu markette Ay'la gormustum ama yanına gıdıp tanısmaya utanmıstım.O da benı bılıyormus megersem o zaman.Şimdi yaptıgım yabanılıge cok UTANDIM YAAA..... :/

5 Comments:

Blogger Gamzeli said...

Ahh o yatmayı ben öyle bir arıyorum ki anlatamam :))

Tuesday, February 27, 2007 3:20:00 PM  
Blogger pınar said...

yorum yazmıştım çıkamaış ya. geçen bein yorumlara keki sevdiğini yazmıştın. sen de çok güzel kek yapmışsın valla harika görünüyor. damla çikolatalı yapmadım ben hiç bi deneyeyim bakayım.

Thursday, March 01, 2007 9:59:00 PM  
Blogger nilly said...

Ne guzel bir karsilasma olmus ama olmamis. Benim burda hicbirinizle karsilasma ihtimailm yok :(

Thursday, March 01, 2007 11:51:00 PM  
Blogger Sunthing Special said...

Hallettik ya canım... Bi de buraya yazmış ya ehehh :)

Friday, March 02, 2007 8:33:00 AM  
Blogger aqua / ~~denizbahcesi~~ said...

gamzeli, Allah yatırmasın kardesim sürekli :)
pınar,dene guzel oluyor
nılly;bızde utanıyoruz baksan karsılassakta ordada var bırılerı senınde sansın var bence,
sun; ;)

Friday, March 02, 2007 7:51:00 PM  

Post a Comment

<< Home


Name:
Location: medi.& agean sea :), Türkiye

Hiçbir resim ve yazı izinsiz kullanılamaz!

Powered by Blogger

adopt your own virtual pet!