Cursors

~denizbahcesi~

HOŞGELDİNİZ!!!! ~~~~~~~~~~~~~~ :)

Monday, February 12, 2007

ÇOK HALSİZİM




Okullar açıldı bugün.İlk gün ya pek yorulmadım.Öğlen Kocişşle yedik.Çıkışta annem teyzemlerleydi onlara ugradım.Sabah kalktığımdan beri kendimi iyi hissetmiyorum.Hasta oluyorum sanırım.O yüzden çok kalmadım teyzemlerde.Migrosa uğradım.Markette nedense benim girdiğim sıra herzaman en yavaş ilerleyen sıra oluyor niye anlamıyorum !!!!!!!! Eve geldim.Çooooooooooooooookkkkkkk halsizim çoooooooooooooooooookkkkkkk heryerim ağrıyor.


Dün şehir dışından gelen bir arkadaşımızla kahvaltıya gittik deniz kenarında bir mekana.Kocişşin çalışması gerekiyordu.Bende kızlarla THE HOLIDAY i izlemeye sinemaya gittim.Cameron Diaz film boyunca birsürü şıngırşıngır ses çıkaran bileziklerden takıyor çok özendim hemen bende edineceğim onlardan.Zaten Jude'a bayılıyorum taaaaaaaa üniversiteden beri sonuc olarak izlemekten zevk aldığım bir film oldu.

9 Comments:

Blogger Serra said...

gecmi$ oLsun cnm, gecer haLsizLigin in$ kisa zamanda.
The hoLiday`i ben de sefmi$tim, ho$ fiLm ;)

~Serra

Tuesday, February 13, 2007 2:44:00 AM  
Blogger pınar said...

tatil bitti başladık yine:) 2. dönemimiz hayırlı olsun aqua.

Tuesday, February 13, 2007 10:28:00 AM  
Blogger pınar said...

2 yorum yolladım çıkmıyor diye. ama sen okuyunca çıkıyor heralde. daha yeni anladım bunu:)

Tuesday, February 13, 2007 10:29:00 AM  
Blogger Gamzeli said...

geçmiş Olsun, dikkat havalardandır, bir sıcak bir soğuk belli olmuyor ki...

Tuesday, February 13, 2007 11:37:00 AM  
Blogger eho said...

gecmıs olsun...2. donem hayırlı olsun...

Tuesday, February 13, 2007 5:55:00 PM  
Blogger Bocuruk said...

Geçmiş olsun. Havalardandır bence. O kadar dengesiz ki. Sevgililer günün kutlu olsun :)

Wednesday, February 14, 2007 12:12:00 PM  
Blogger gazel vakti said...

Sinemada film seyretmeyeli bir asır oldu sanırım. Bu aralar en çok tiyatroya gitme aşkım depreşti yine tiyatrolarda neler gösterimde diye gazeteleri kurcalar gördüm kendimi. Git o zman diycen dimi bir plan yaprken bizde gelces diyen iki çocuk var imkansız sanırım.

Sunday, February 18, 2007 11:14:00 PM  
Blogger elma said...

Yaa gecmis olsun Aquacim, kendine dikkat et, havalar nasil orada bilmiyorum ama ben en cok bahar havasinda hasta olurum, o yuzden guzel havalarin tadini hic cikaramam, tekrar gecmis olsun..
Film belli ki cok eglenceli, edinmek gerek..optum.

Monday, February 19, 2007 6:47:00 AM  
Blogger aqua / ~~denizbahcesi~~ said...

serra evet cok hoş
pınar hayırlı eglencelı olsun ;)
gamzeli,eho,bocuruk sagolun kardişler
gazelvakti öyle deme ya korkuyorum cocuk yapmaktan ;)
elma
sen seversın kesın al hemen

Wednesday, February 21, 2007 4:58:00 PM  

Post a Comment

<< Home


Name:
Location: medi.& agean sea :), Türkiye

Hiçbir resim ve yazı izinsiz kullanılamaz!

Powered by Blogger

adopt your own virtual pet!